-05 Focus alkaa rapistumaan?

Fordi on ikuista

Samperi! Olisi kannattanut uskoa, kun täällä on tuosta Fordin laadusta tai pikemmin laaduttomuudesta varoiteltu. Tänään tuli eka vika 6-vuotiaaseen. Avaimen muoviosasta irtosi Ford-logo. Laittaisko kuumaliimalla takasin vai antaisko paskan olla?

11

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla kans irtos aikoinaan merkki avaimesta.Liimasin sen .Nyttemin on pysynyt merkki kiinni.

      • PJ

        Ford Focus vm. 2005 oli viisi vuotta vanhoista autoista vähävikaisin ruotsalaisessa katsastustilastossa.


    • Fordi on ikuista

      Tästä merkin irtoamis-tyyppiviasta voisi tehdä kyselyn: kestääkö merkki paremmin 1,6 vai 2,0-mallin avaimessa?
      Mulla siis 2,0 ja merkki irti. Eli 2,0 -1.

    • Kalmarin Unioni

      Jos tähän galluppiin saa ottaa osaa muunkinvuotiset fiikukset niin 1,6 1. Ford-lätkä on pysynyt avaimenperässä.

    • vorrtti?

      Kauheeta!!
      Tuleeko maahantuoja vastaan asiassa??

      Ei taunuksen avaimesta lähtenyt logo, kun oli kaiverrettu avaimeen.. niin se nykyään laatu heikkenee kaikessa!!

    • Villikko5

      vm.1992 Escortissa oli myös kaiverrettu logo avaimenperässä. Tuollainen tarra on selkeä suunnitteluvirhe ja sen irtoaminen tyyppivika. Eikö mihinkään voi enää luottaa?

      • Ford Vendome

        Nyt vasta huomasin kun luin tämän että vm:01 1,6 Focuksen avaimesta on
        irronnut se pieni Ford logo ties koska, mutta ei se vauhtia haittaa eteenkin
        kun ovet ja luukut sekä koiranluut on vaihdettu ja vetarin palkeet liimattu.


      • hyss hys
        Ford Vendome kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin kun luin tämän että vm:01 1,6 Focuksen avaimesta on
        irronnut se pieni Ford logo ties koska, mutta ei se vauhtia haittaa eteenkin
        kun ovet ja luukut sekä koiranluut on vaihdettu ja vetarin palkeet liimattu.

        Niistä ei ole sopivaa puhua.


    • vettä tulpilla

      niinkuin ei myöskään vuotavista pakkaspropuista........

    • tyhmä...

      mitäs menit ostamaan euro fördin.. oisit vaikka ostanu full size crown victorian jolla ajaa sen 300tkm ilman mitään vikoja.

    • Smith & Jones

      2,0 sport vm. 2005 ja avaimen logo pysynyt paikallaan. Niin on kyllä kaikki muukin. Viaton yksilö, kohta 100tkm pöristelty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe