TextEdit avaa vanhat dokumentit???

Usko ja pettymys

Miten sen saa sammutettua niin, että vanhat dokkarit jäävät kiinni kun sen avaa uudestaan? Tämähän on ihan käsittämättömän huono ominaisuus, että kone avaa järjetöntä listaa dokkareita vaikka haluaisin kirjoittaa vain pari riviä uutta. Missä välissä Mac on muuttunut muutenkin näin resurssisyöpöksi? Neljä gigaa ei meinaa riittää enää mihinkään tämän Lionin kanssa.

Sekin auttaa jos löytyy keino sulkea ne kaikki erikseen, mutta parempi olisi jos löytyisi tapa jolla dokumentit menevät kiinni kun ohjelman sulkee.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petty ja uskomus

      Järjestelmäasetuksista saa tuon ominaisuuden pois päältä.

      • AP

        Ok, eli kun sen ohjelman on saanut kiinni niin miten ne vanhat avoinna joskus olleet dokumentit saa katoamaan näkyvistä siitä listasta? Eli kun painaa sen TextEditin ikonia niin sinne tulee ylimmäksi lista niistä dokkareista jotka ovat olleet auki joskus mutta eivät ehkä ole auki nyt. Miten asetukset saa sellaisiksi ettei kone näytä noita ollenkaan?


    • Joo mutta...

      Siis miten pirussa ne jo auki olevat saa sitten suljettua kerralla ilman, että käy klikkaamassa jokaisen kiinni erikseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe