Nyt kaipaisin tietoa kyseisestä asiasta eli kuinka pitkälle raskautta pystyy olemaan normaalisti töissä ja koska jäädään äitiyslomalle, ollaanko ensin sairaslomalla vai mitä???
porrassiivous ja raskaus
6
1012
Vastaukset
- tanya
Äitiyslomallehan pääsee n.kuukautta ennen laskettua-aikaa.
Jos raskaus sujuu hyvin ja olo on hyvä ei ole mitään tarvetta jäädä ennen äitiyslomaa sairaslomalle.Tosin raskaus tuo usein tullessaan monenlaisia vaivoja, joten kyllä lääkärit aika helposti varsinkin loppuvaiheessa antaa lomaa.- Nimimerkki
lähinnä mietin asiaa työn raskautta ajatellen, kun tuntuu eittei tälleen "terveenäkään" meinaa jaksaa täyttä päivää, niin miten sitten mahan kanssa, rappujen siivous on kuitenkin fyysisesti helvetin rankaa, kaipaisin siis tietoa sellaisilta, jotka siivoavat kerrostalojen rappusia ja ovat tuleet raskaaksi, miten sitten?
- tanya
Nimimerkki kirjoitti:
lähinnä mietin asiaa työn raskautta ajatellen, kun tuntuu eittei tälleen "terveenäkään" meinaa jaksaa täyttä päivää, niin miten sitten mahan kanssa, rappujen siivous on kuitenkin fyysisesti helvetin rankaa, kaipaisin siis tietoa sellaisilta, jotka siivoavat kerrostalojen rappusia ja ovat tuleet raskaaksi, miten sitten?
Itse siivosin rappuja silloin kun tulin raskaaksi.Olin nuori ja hyväkuntoinen joten ongelmia ei ollut.Muista en tiedä,mutta itse olin elämänikunnossa raskausaikana.
Raskasta se rappusiivous kyllä on.
Nyt olen 35-vuotias kahden lapsen äiti ja siivoilen koulua.Raskasta on sekin.
- Porrassiivoilija
Heips! Löytyyköhän tähän ketjuun enempää kokemuksia tänä päivänä? 😊
- Suomi100vauva
Minä jäin saikulle reilu kuukausi ennen laskettua aikaa. Ei vaan jaksanut enää urakkatahtia.
- Kotisiivous
Minä lopetin kotisiivoukset noin 3kk ennen laskettua aikaa. Ensin oli kesäloma ja siitä sitten aloitin äitiysloman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389