Osta halpa ilmakivääri hyvällä lähtönopeudella, esim sag ar 1000 magnum. Tilaa esim. teräasekeskuksesta teräskuulia 1500 kpl:n pakkaus 6.90 euroa.
Leikkaa vanupuikosta (jota siis korvien puhdistamiseen käytetään) päät irti. Tunge vanupuikon pää ilmakon piippuun ja 6-10 teräshaulia perään. Ammu kokeeksi tauluun, huomaat että taulussa on reikiä hyvällä hajonnalla ainakin 15 m:n päästä ammuttuna :)
Ilmahaulikko
Pökilö
1
477
Vastaukset
- toimii sittenkin
Hienosti toimii, vaikkei olekaan sag aseena, vaan iänvanha gamo josta ei normaali luoti lähde kuin väärinpäin laittamalla. Siis väljä lotisko. Olen ampunut muutaman lentävän sudenkorennon (parempi muutama sääski kuin yksikään sudenkorento!) Isompaa elukkaa en ammu, muutakun hiiret jotka kohdalle sattuu. niin nuo kuulathan on ihan kuula-aseeseen tarkoitettuja teräskuulia, ei toimi lyijyhauleilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741