Hei,
olen kirjoitellut aika paljon aikojen kuluessa tälle sivulle, mutta joku aika sitten jouduin pitämään suhtpitkän tauon. Kun sitten taas pystyin palaamaan asiaan, en päässytkään kirjautumaan omalla nimimerkilläni. Tunnukset eivät enää kelvanneet, eikä kyse ole siitä, että olisin menettänyt muistini. Mutta siinä suhteessa muistini on mennyt, etten tiedä, millä sähköpostiosoitteella olen aikoinani sivustolle rekisteröitynyt. Tämä johtuu siitä, että olen joutunut vaihtamaan spostiosoitettani muutaman kerran itsestäni riippumattomista syistä.
Nyt harmittaa ihan hirveästi, kun en pysty käyttämään omaa nimimerkkiäni edes tilapäisenä nimimerkkinä.
Onko kellekään muulle käynyt samoin?
Nimimerkin hukkasin
nimi kateissa
2
84
Vastaukset
- Jookosta?
Sovitaanko niin, että sinun nimimerkki on jatkossa Kaino Armas Sulevi. Jookosta?
- mme mlle
On käynyt juuri näin mullekin!
Johtunee harvoista käyttökerroista...
Kirjoittelen nyt silloin tällöin samalla nimimerkillä rekisteröimättä sita kuitenkaan vielä.
Jos joku alkaa "väärentää" kommentteja samalla nimellä, rekisteröidyn!!
Ja Jookosta? voi lähteä lastentarhaan tätien huostaan pikimmiten!
Terv. arvaa kuka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591