onko kellään mitään kokemusta hotelli pousada lusianasta?nähtävyydet lähistöllä?palvelut "kylällä"?kirjoitelkaa kokemuksistanne...
porto de galinhas
3
2380
Vastaukset
- Ronja
Hotellista ei ole tietoa, mutta kylä on hyvin pieni. Kaikki tarvittava kuitenkin löytyy, ruokapaikoista pikku putiikkeihin. Jos haluat menoa ja meininkiä mene Resifeen (n.tunnin matka) Nähtävyyksiä ei ole, ellei upeata rantaa pidä sellaisena. Siis tiedossa rauhallista ranta lomaa.
Itse pidin paikasta. - Kipa
Entä kävitko Ronja kylän akvaariossa, erikoistunut AM:n esitteen mukaan haikaloihin ja rauskuihin.
- Ronja
Kävin kyllä akvaariossa. Paikka oli hyvin alkeellinen, altaita oli muutama. Hait olivat pieniä ja muutaman rauskun näin. Lähinnä paikka nauratti. Seinillä oli kiinnitetty kalojen leukoja ja hyllyllä lasipurkeissa jossain liemessä säilöttyjä "kummajaisia"...hain poikaisia... Sisäänpääsy maksu oli lähes ilmainen.
Paikka oli ihan kylän keskustassa. Käyppä tutkailemassa jos menet Galinhasiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404