En nyt tiedä sopiiko tästä tänne kirjoittaa, mutta täällä on varmaan tietävämpää porukkaa kuin Xbox foorumilla. Eli ostin uuden näytön (hd) tietokoneeseen ja siitä samasta haluaisin pelata myös xbox 360. Kaverin niksistä hankin tälläisen adapterin, jossa on scart-johdosta punainen ja valkoinen paikka ja toisessa päässä 3.5mm "jack" niinkuin vaikka tietokoneen langallisissa headseteissä on. Noh kun sitten yhdistin punaisen ja valkoisen niille kuuluville paikoille ja laitoin adapterin kaiuttimien 3.5mm paikkaan (Paikkoja on kuullokkeille ja sitten myös joku paikka missä nuotin kuva yllä) niin ääntä ei tullutkaan!? Kaiuttimet ovat irti tietokoneesta (normaalisti usbilla kiinni) mutta silloin ne eivät tottele kaukosäädintä (kaiuttimien oma) josta saa säädettyä ääntä yms. Xbox on kiinni näytössä HDMI kaapelilla. Kaiuttimien mallia en tiedä (mukana basso ja kaksi kaiutinta) , valmistaja on Logitech ja ne käyttävät Z Cinema ohjelmaa tietokoneessa. Ongelma on minusta juuri tuossa että kaiuttimet eivät toimi ilman että ne ovat liitettynä tietokoneeseen ja jos ne liittää kuuluu tietokoneen äänet. Jos joku tietävä eksyy tänne niin voi varmaan kertoa.
Kiitos
Xbox 360 äänet kaiuttimiin.
13+2
0
330
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724