Jouiduin vaihtamaan vanha tietokoneen uuteen, jjohon otin käyttöjärjetelmäksi Widows 7:n.
Aluksi en saanut asennettua kirjoitinta. mutta apu löytyi valmistajan sivuilta hyvän ystävän vihjeiden avulla. Kirjoitin toimii.
Skannerin asennus ei onnistunut millään. Kysyin apua Canonilta, ja sain tiedon, ettei vanhoihin laitteesiin saa enää ajureita. Kun skanneri muuten on käyttökelpoinen ja kunnossa, niin voisiko joku kertoa, mistä löytyisi ajuri CanaScan N1240U skannerille?
Skanneriongelma
4
144
Vastaukset
- 75a4893
No jos Canon sanoi ettei ajureita ole, ei niitä ole. Osta uusi monitoimilaite, taitaa maksaa alle 50 euroa, tai hommaa jostain vanha tietokone jolla käytät saknerriasi
Tuo on sitä tuotteen suunniteltua vanhentamista.
Osta uusi muunmerkkinen skanneri, jossa standardit laiterajapinnat ja pidä huolta ettet enää koskaan osta Canonin tuotteita. Välitä sanaa muillekin, ehkä jos globaalisti kaikki tekisivät samoin, niin sana ehkä välittyisi valmistajillekin...- help desk
Hae Microsoftin sivuilta XP Mode. Sillä saat XP-ajurit toimimaan seiskan "sisällä".
http://driverscollection.com/?H=CanoScan N1240U&By=Canon&SS=Windows 7
Kokeile tuota on vissiin jonkun kolmannen osapuolen ajuri, mutta pitäisi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427