http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/5828-yle-ortodoksit-tarjoavat-luther-saatiolle-tiloja-pappisvihkimykseen?start=90#kommentit
Järjestö haluaa uskoa kuten on opettu lähes 2000 vuotta ja liberaalit itkevät sitten heistä, että heidän tulee erota lahkosta, koska he ei usko oikein? Mitä vttua oikeasti? Jos aivopesu on uponnut heihin 2000 vuoden tuloksella ja he on sisäistänyt sen aivopesun täydellisesti, niin miksi heitä tulee siitä syyllistää? Miksi Hello Kitty-maailmassa elävät liberaalit käskevät Luther-säätiöläisiä eromaan kirkosta, vaikka liberaalien oma sanoma ei täytä luterilaisuuden kirkon määritelmiä. Mikä oikeus liberaaleilla on opettaa viimeisen 25 vuoden aikana keksittyä uskontoaan " oikeana uskontona" ja samalla kirota tätä lähes 2000 vuoden perinteet omaavaa uskontoa...Ei ymmärrä. Naisliberaalit keksivät uuden uskonnon ja sitten yrittävät kaapata vallan perinteisen kirkon opetuksilta, syyttäen heitä väärästä uskosta. Olenko minä ainoa jota tuo hämmästyttää....Eikö noiden naisliberaalien pitäisi itse perustaa oma uskontonsa, koska se ei perustu luterilaisen kirkon määritelmiin, ei miltään osin. Eikö se ole tapana ollut, että perinteisestä kirkosta eroavat vastustajat, eikä kannattajat. Eikö Lutherkin eronnut perinteisestä kirkosta, eikä alkanut muuttamaan katolilaista kirkkoa mieleisekseen.
Luther-säätiö yrittää kuitenkin pitää perinteistä kiinni, toisin kuin nämä naisliberaalit, joiden unelmahöttöä vievät hormoonit ja ajatuskatkokset...ja "Olisi kivaa, jos Jumala tekisi niin...ja niin"
Missä vika?
1
<50
Vastaukset
- Yksinkertaista eikö?
Kuvan kalajumalanhattua kantavat tahot ovat sekaisin ja "Suuren Sekaannuksen" vallassa eli Baabelin oppien sanansaattajia - baalien pappeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884