http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/5828-yle-ortodoksit-tarjoavat-luther-saatiolle-tiloja-pappisvihkimykseen?start=90#kommentit
Järjestö haluaa uskoa kuten on opettu lähes 2000 vuotta ja liberaalit itkevät sitten heistä, että heidän tulee erota lahkosta, koska he ei usko oikein? Mitä vttua oikeasti? Jos aivopesu on uponnut heihin 2000 vuoden tuloksella ja he on sisäistänyt sen aivopesun täydellisesti, niin miksi heitä tulee siitä syyllistää? Miksi Hello Kitty-maailmassa elävät liberaalit käskevät Luther-säätiöläisiä eromaan kirkosta, vaikka liberaalien oma sanoma ei täytä luterilaisuuden kirkon määritelmiä. Mikä oikeus liberaaleilla on opettaa viimeisen 25 vuoden aikana keksittyä uskontoaan " oikeana uskontona" ja samalla kirota tätä lähes 2000 vuoden perinteet omaavaa uskontoa...Ei ymmärrä. Naisliberaalit keksivät uuden uskonnon ja sitten yrittävät kaapata vallan perinteisen kirkon opetuksilta, syyttäen heitä väärästä uskosta. Olenko minä ainoa jota tuo hämmästyttää....Eikö noiden naisliberaalien pitäisi itse perustaa oma uskontonsa, koska se ei perustu luterilaisen kirkon määritelmiin, ei miltään osin. Eikö se ole tapana ollut, että perinteisestä kirkosta eroavat vastustajat, eikä kannattajat. Eikö Lutherkin eronnut perinteisestä kirkosta, eikä alkanut muuttamaan katolilaista kirkkoa mieleisekseen.
Luther-säätiö yrittää kuitenkin pitää perinteistä kiinni, toisin kuin nämä naisliberaalit, joiden unelmahöttöä vievät hormoonit ja ajatuskatkokset...ja "Olisi kivaa, jos Jumala tekisi niin...ja niin"
Missä vika?
1
<50
Vastaukset
- Yksinkertaista eikö?
Kuvan kalajumalanhattua kantavat tahot ovat sekaisin ja "Suuren Sekaannuksen" vallassa eli Baabelin oppien sanansaattajia - baalien pappeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450