Olen ajatellut ostaa Nikon D3100 kameran. Kokemuksia?
Nikon D3100
5
388
Vastaukset
Minäkin olen ajatellut ostaa samaa kameraa.
Gigantissa oisi 400euron nikon d3100. Onko se sama mitä sinä aijot ostaa?- 23R
Varmaan ihan toimiva peli, mut miksi juuri se? Onko sulla ennen ollut Nikonin kameroita ja sulla on niihin sopivia objektiiveja hyllyllä?
Canonilta löytyy myös saman hintaluokan vehkeitä, ehkä hieman laadukkaampia vielä.- Nikon D90
Mitenkähän 23R tässä kohden perustelee "laadukkaamman", sitähän tässä jää kaipaamaan. Vai onko kyseessä pelkkä mutu? kaverilta kuultu? vai oikein omakohtainen kokemus? ja jos niin millainen? Ei pidä heittää perustelemattomia heittoja kun joku niihin saattaa jopa uskoa kuvitellen sinun tietävän.
Omat kokemukseni ovat Nikonin puolelta ainoastaan koska aika harvalla on kokemusta useammalta järkkärin valmistajalta, ainakaan pientä kokeilua enempää. Varusteet kun eivät oikein sovi ristiin, reppuja ehkä lukuun ottamatta.
- Nikondaalen
Itselläni on juuri tuo kamera ja kelpaa hyvinkin vielä tässä vaiheessa, kun keltanokka kuvauksessa olen. Helppo ja hyvä käyttää. Hyvä aloitella myös säätöjen tutkiminen kun ei niin monimutkainen käytettävä ole. Teknisestä puolesta en oikeastaan osaa sanoa. Ite oon tosi tyytyväinen hankintaan, sitten ku kokemus karttuu niin uutta runkoa vaan kehiin. Onnea kameran ostoon! :)
- tralallalallalalalal
loistava kamera on kyllä tuohon hintaan ! kannattaaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065