Eli olen hankkimassa ulkoista kovalevyä Windows 7 64:sen sekä RAM muistikampojen yhteydessä ja karsinnasta ovat loppusuoralle selviytyneet Lacie Desktop NP 1tb...
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Oheistuotteet/Tallentaminen/Lacie---DESKTOP-NP-1TB
ja Buffalo Drivestation Neo 1tb...
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=4hrw2bdom0uo6l2l&kategoriaTunniste=UlkoisetMuistit&path=Viihde/Tietotekniikka/TietokLisälait/UlkoisetMuistit&myymala=Prisma Joensuu&paikkakunta=Joensuu&osuuskauppa=PKO&pageName=Main
Eli voisiko joku kertoa kumpi kannattaa hankkia (kestävyys, käyttöhelppous, ongelmat)? Tuo koko satsi on kuitenkin minulle rahallisesti iso satsaus, joten olisi mukava ettei tulisi ostettua pelkkää potaskaa. Yritin etsiskellä ulkomaisiltakin sivuilta käyttäjäkokemuksia mutta ainakaan tuosta Neosta ei niitä pahemmin löytynyt ja LaCiestä taas aika ristiin meneviä. Neon saisin hankittua jo huomenna, joten kaikki vastaukset otetaan kliitollisuudella vastaan. Mikään tietokonenörtti en ole, joten arvostaisin selkeitä vastauksia. Kiitos.
Buffalo vs. LaCie?
Neonate
2
326
Vastaukset
- Neonate
Oikeastaan voisin lisätä listaan kolmanneksi vielä Western Digitals Elements USB 2.0 2tb kiintolevyn. Tuli tuossa juuri nimittäin Gigantin mainoslehti. :-)
Tällä hetkellä myytävistä levyistä ei tietenkään voi ihmeitä kokemuksia olla. Ja vaikka olisikin, ostamasi levy voi jo olla jostain kohtaa ratkaisevasti toisenlainen – parempi tai huonompi. Tää on tätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241270
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471