minun siskoni on 19. ja itse olen tuntenut pidempään siskoni poika-ystävän, kurdilainen mies. meidän vanhemmat eivät anna lupaa mennä naimisiin mutta he menevät silti. kuulin että mies lyö siskoani ja varmaan kiristääkin sitä. pelkään niin paljon että en näe enää ikinä rakasta siskoani kun hän menee naimisiin. sisko rakastaa häntä mutta mies ei siskoani. puhuu muista naisista siskoni kuullen ja myös sitä että olisi toinen nainen joka haluaisi naimisiin heti. imaam on aikaisemmin sanonut että siskoni pitäisi ensin lukea muslimi uskonnosta ja tietää asioista ennen kun menee naimisiin. pelkään niin paljon ja siskoni ei lapsiakaan haluaisi vielä pitkään aikaan. meidän vanhemmat ovat ihan sekaisin ja äitikin joutuu vielä siskoni takia sairaalaan. onko kellään kokemuksia?? ja miten helposti saa eron?? totta kai lupaan olla siskoni tukena, mitä ikinä hän tekeekin.
sisko menossa naimisiin :(
väsynyt ajattelemaan
1
372
Vastaukset
- väsynyt ajattelemaan
jatkoa viestiin. muutenkin minun kaverit on mennyt naimisiin ulkomaalaisten kanssa ja aina ollut vaan ongelmia. kaikkien kanssa. asumme espoossa missä on muutenkin paljon ulkomaalaisia. ja minullakin on hyviä kavereita jotka ovat ulkomaalaisia. en ole seurustellut kenenkään kanssa. olemme vain hyviä kavereita keskenään. olen itse 22-vuotias ja olen juuri opiskelemassa lähihoitajaksi. mutta ikinä perhe ei ole ymmärtänyt mikä ulkomaalaisissa viehättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109