GALLUP: Poikien ulkonäkö

ristusnottassss

Kysyn tässä vähän kysymyksiä johon tyttöjen olisi tarkoitus vastata. Teen tutkimusta jonka takia haluan paljon rehellisiä vastauksia. Vastaa ja perustele vähän vastaustasi. Kysyn siis ulkonäöstä ja tiedän, että luonne on tärkeämpi, joten en halua vastauksia "luonne on tärkeämpi" vaan kunnon vastauksia. :-)

0. Sinun ikäsi?

1. Onko poikien takapiiskat hienoja?

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät?

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä?

5. Onko pojan pituudella väliä?

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika?

7. Ujo vai tavallista puheliaampi?

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman?

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset?

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla?

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla?

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita?

13. Pervo vai kiltti?

14. Haittaako ylipaino?

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?

16. Haittaako jos pojalla on akne?

17. Haittaako huono ryhti pojalla?

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä?

19. Haittaako silmälasit pojilla?

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo?

Trollit ovat tervetulleita pitämään tämän keskustelun pystyssä. Tarkoitus ei ollut loukata ketään jos joku suuttui näistä kysymyksistä tai vastauksista.

107

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunistytsy

Sekä että.

Silmien värillä ei ole väliä.

Ei ole.

Ei ole.

On ehdottomasti. Pojan pitää olla ehdottomasti pitkä. En voisi ikinä, IKINÄ seurustella alle 185 cm pitkän pojan kanssa.

Lihaksikas tietenkin. Mitä enemmän lihaksia sen parempi. Laihat ruipelot ei sytytä ollenkaan.

Tavallista puheliaampi tietenkin. Ja rohkea pitää myös olla. Ujot nyhveröt ei kiinosta lainkaan.

Ilman tietenkin. Kyllä miehen pitää olla mies, eikä mikään laittautuva muotipelle.

Ei oikeastaan väliä, mutta kyllä tunnen enemmän vetoa tummiin miehiin.

Ihan sama.

Paljon kavereita tietenkin. Pojan pitää olla suosittu. Lisäksi myös pojan kaveripiirin pitää olla tarpeeksi hyvätasoinen.

Ihan tavallisia vaatteita. Miehen pitää olla mies eikä mikään muodin perään katsova.

13. Pervo vai kiltti?

Pervo tietenkin.

14. Haittaako ylipaino?

Tietenkin haittaa.

Haittaa.

Tietenkin haittaa.

Haittaa.

Ei haittaa.

Haittaa.

Ei haittaa. Oikeastaan nuo molemmat asiat ovat pluissia minulle.

• fhiewoah

Oot aika helvetin pinnallinen

• Anonyymi

Oon 8 luokalla ja lukion tytöt oli mun mielestä seksikkäitä ja selvästi seksi enemmän mielessä kuin meidän just 8 luokan tytöt.. yksi yö Turusta Naantaliin viimeinen bussi niin kaunein Alice pop laulaja 2000 luvun alusta näköinen kutsui katsomaan elokuvaa ja ensikertaa tyttö avasi mun housut ja otti mun kovana seisovan kullin ja ohjasi suoraa sen märkään pilluun.. ensi kerralla laukesin nopeesti mutta opettelin olee tosi rauhallinen ja antaa tyttöjen nauttii omaan tahtiin ennen kuin mä annoin orgasmin tulla.. sana levisi että oon ihana ja osaan seksin alkeet niin sen jälkeen 7 eri tyttöä pyysi mua treffeille ja yökylään.. oliko siinä jotain väärää että vanhemmat tytöt kehui ja sai mut omaksi koeajo ja opetus käyttöön ennen kuin halusi kokeilla omaa ikää tai aikuista kundia jotka ei osannut rakastella vaan alkoi suoraa nussii ja kovaa niin että mä olin Naantalissa Marjamäen koulussa todella monen nuoren tytönkin neitsyiden annoin pitää omaa tahtia ja en pyytänyt riisumaan edes... Lopulta muutama tyttö halusi kokeilla kortsujen kanssa ja mun päällä mut nyt ilman farkkuja kun rohkeutta oli kerääntynyt ja lupasin että saa olla mun päällä ja ratsastaa ihan hiljaa.. Jäin koukkuun seksiin ja halusin kuulla että olen ihanin seksikumppani jne.. ja mulla on sopivan kokoinen penis😅

• sexydaami

vittu ku noi kysymykset on esitetty tyhmästi. Ei tollasii voi ees vastata. XD

• sexydaami

siis esim. tollaset:

''Laiha vai vähän lihaksikas poika?''
        ''Haittaako jos poika polttaa tai juo?''

• Delent

0. 15

Yök.

Riippuu muusta naamasta.

Mm.. ei?

Yleensä ei, joskus on.

On, ainakin itteäni 5 senttiä pitempi.

Vähän lihaksikas, mut miksei vaihtoehdoissa oo lihaksikasta vaan _vähän_ lihaksikas?

Tavallinen. Nää vaihtoehdot on perseestä.

Ilman.

Kunhan ei värjätyt.

Jos vyötärö meinaa abt navan korkeutta, niin miten olis alempana? Mut toisaalta on sekin säälittävää jos ne on polven korkeudella..

Paljon meinaa yleensä et se on hyvä tyyppi joten paljon, mut vähän voi tarkottaa vaik et sil on vähän mut hyviä kavereita... Ihan sama.

Tavallisia.

13. Pervo vai kiltti?
      Molempia.

14. Haittaako ylipaino?
      Jos sitä on liikaa ni haittaa.. mut mieluummin ei ollenkaan ylipainoa.

Ei ellei se oo nyrkin kokonen ja keskellä naamaa. Tai jos niitä on kaks puolikkaan nyrkin kokosta tai neljä neljäsosanyrkin kokosta...

Joo koska ku puhutaan aknesta niin se ei oo pari finniä vaan koko naama täys finnejä...

Se kertoo epävarmuudesta yleensä, eli haittaa. Ellei se oo tosi lievä huono ryhti.

Ei ellei ne ala enemmänki ku hyviks kavereiks sille.

Ei, ellei ne oo Kekkonen- tai Potterlasit.

Ei, kunhan ei tarvi käydä minuutin välein röökillä ja joka päivä dokaamassa.

• Delent

Siis 7ään piti sanomani et nää vaihtoehdot on perseestä..

• <adsfzyxucvbjkl

0. Sinun ikäsi? - 17

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - En liiemmin välitä, mutta jos on muuten mukava poika, nin menee kyllä

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - Itse tykkään eniten vihreistä, tai monivärisistä silmistä (erikoiset), mutta ruskeatkin ovat söpöt :)

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - Riippuu missä määrin, mutta ei sitä heteroutta värillä määritetä

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - No itse en tästä tyylistä erityisemmin välitä, mutta ei se nyt naurettavakaan ole :)

5. Onko pojan pituudella väliä? - Mieluiten pitempi kuin minä, mutta tästäkin voi aina joustaa :--)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - Riippuu, mut ei mikään anorektisen laiha tosiaankaan

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - Siltä ja väliltä, saa olla vähän ujokin, kunhan pystyy itse tekemään edes jotakin aloitteita, ettei kaikki jää tytön varaan

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - Riippuu

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - Molemmat käy :)

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - Alempana mieluumin

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - Riippuu taas

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - Sama se, kunhan ovat siistejä ja ehjiä

13. Pervo vai kiltti? - Molempia

14. Haittaako ylipaino? - Riippuu taas, että missä määrin. Sairaalloinen ylipaino haittaa.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - Ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? - Riippuu taas missä määrin, naama täynnä finnejä alkaa jo haitata, mutta pieni akne ei. Itsellänikin pieni akne. Ihoaan täytyy hoitaa, en tykkää jos iho kukkii sen takia, ettei viitsitä nähdä vaivaa.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - No pieni huonoryhtisyys ei haittaa, mutta parempi, jos on hyvä ryhti :)

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - Ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? - Ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - Itseäni haittaa, koska itse en polta tai juo. Toki kohtuudella voin hyväksyä alkoholinkäytön :)

• sakk3us

Anteeksi,
      jos jotakin naispuolista henkilöä haittaa tää mun viesti täällä tyttöjen gallupissa, mutta haluan sanoa oman mielipiteeni kun kerran "erehdyin" lukemaan näitäkin viestejä.
      Tää mun mielipide koskee tuota kolmoskysymystä, eli
      onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?
      Kysyjä varmaan tarkotti pinkillä vaaleanpuna sävyisiä vaatteita(tai niin mä ainakin ymmärsin tuon kysymyksen). Kysymys ei varsinaisesti loukkaa, mutta se kyllä pistää miettimään, että saako pojat sitten käyttää vaaleanpuna sävyisiä vaatteita, jos se kerran joidenkin mielestä antaa homon kuvan. Tunnustan suoraan, että vaaleanpunainen väri on yksi lemppareistani ja sempä takia minulta löytyy esim. paitoja, jotka ovat joko vaaleanpunaisia tai niistä löytyy sitäkin väriä. Ja tykkään käyttää paljon vaalean sävyisiä vaatteita muutenkin. Esim. yksi lempi yhdistelmistäni: vaaleanpunainen kauluspaita, valkoiset farkut ja valkoiset kengät. Mun mielestä se ei ole yhtään homoa. Päinvastoin. Mulle ainakin tulee tosi rento ja menevä fiilis kun laitan päälle vaikka nuo yllä mainitut.

Vielä kerran pahoittelut jos tää viesti sotkee tän gallupin.
      Kirjoittaja mies,19v, hetero vaatetyylistä huolimatta.

• sakk3eus ^^

Olen syvästi pahoillani,
      jos jotakuta vielä häiritsee tää mun viesti täällä tyttöjen gallupissa, mutta haluan tunnustaa oman mielipiteeni siitä, että olen homo, varsinkin kun kerran ''erehdyin'' lukemaan näitäkin viestejä.

• sakk3us

Mä en sano mitään muuta ku että tunnustit juuri olevasi surkea kopioija, säälittävä pelle ja kaikenlisäksi vielä homo. Ja kun sinä kerran olet homo, niin meneppä ettimään sitä miesseuraa vaikka homobaarista, koska tyttöjen gallupista sä et sitä tule löytämään.

• adsjlkajfgereeeeeeee

0. Sinun ikäsi? - 15

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - onne söpöt mutta ei väliä oikeestaa

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - joo ei saa olla liikaa

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - novähäsen juu

5. Onko pojan pituudella väliä? - on

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - mielellään ei ihan siima

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - sekäettä;)

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - ilman!

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - ihan sama

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - no vyötärön kohalla

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - semmone semi

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - ihan sama

13. Pervo vai kiltti? - kiltti todellaki

14. Haittaako ylipaino? - ehkä hieman

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - ei?

16. Haittaako jos pojalla on akne? - eei pahemmin

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - no riippuu vähä mite hyviä kamuja

19. Haittaako silmälasit pojilla? - eii

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - haittaa ja paljon!

• ://

0. Sinun ikäsi? -16

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -eipä oikeestaa

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? -on, mutta kyllä muutkin värit käy

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? -on, ei mua ainakaa haittais

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? -riippuu, yleensä on

5. Onko pojan pituudella väliä? -on! pitää olla lähemmäs 10cm itteä pitempi (mikä on helppoa koska oon vaan vähä reilu 160cm:D)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? -lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? -siltä väliltä. ei liian ujo mutta ei liian puheliaskaan

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? -ilman mielellään

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? -ruskeat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? vyötärön kohdalla

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? -no sillai että tulee suunnilleen kaikkien kanssa toimeen...ei kuitenkaa liian suosittu että aikaa jäis mullekki :DD

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? -tavalliset, mutta iha hyvä jos on kuitenki suunnilleen semmoset muodikkaat vaatteet, eli ei mitää kaatopaikka vaatetusta :PP

13. Pervo vai kiltti? -siltä väliltä, enemmän kiltti

14. Haittaako ylipaino? -joo

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? -ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? -jos se on semmonen tosi paha nii todellaki haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? -ei, mutta yleensä lihaksikkailla on iha kohtuu kyvä ryhti

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? -ei, kunhan ne todellaki on kans KAVEREITA

19. Haittaako silmälasit pojilla? -ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? -joo, oon siis ite absolutisti, mutta ei siis haittaa jos juo vaan hyvin harvoin...polttaa ei kuitenkaa sais!!

• ://

0. Sinun ikäsi? -16

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -eipä oikeestaa

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? -on, mutta kyllä muutkin värit käy

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? -on, ei mua ainakaa haittais

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? -riippuu, yleensä on

5. Onko pojan pituudella väliä? -on! pitää olla lähemmäs 10cm itteä pitempi (mikä on helppoa koska oon vaan vähä reilu 160cm:D)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? -lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? -siltä väliltä. ei liian ujo mutta ei liian puheliaskaan

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? -ilman mielellään

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? -ruskeat

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? -no sillai että tulee suunnilleen kaikkien kanssa toimeen...ei kuitenkaa liian suosittu että aikaa jäis mullekki :DD

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? -tavalliset, mutta iha hyvä jos on kuitenki suunnilleen semmoset muodikkaat vaatteet, eli ei mitää kaatopaikka vaatetusta :PP

13. Pervo vai kiltti? -siltä väliltä, enemmän kiltti

14. Haittaako ylipaino? -joo

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? -ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? -jos se on semmonen tosi paha nii todellaki haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? -ei, mutta yleensä lihaksikkailla on iha kohtuu kyvä ryhti

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? -ei, kunhan ne todellaki on kans KAVEREITA

19. Haittaako silmälasit pojilla? -ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? -joo, oon siis ite absolutisti, mutta ei siis haittaa jos juo vaan hyvin harvoin...polttaa ei kuitenkaa sais!!

• lotexsi

0. Sinun ikäsi?
      15

Eipä oikeestaa...

vihreet

• dgafhg

miks kaikkia muita tyttöjä haittaa, juoko ja polttaako poika? eiks se oo vaa hyvä asia? miks koko kysymys ees on ''haittaako''-muodossa?

• ygbdbsuhnja

harva taitaa haluta tupakalle haisevaa poikaa :D

• tyttötainainen :)

Vastaan kahdessa osassa, koska mun viestistä tuli kuulemma liian pitkä! : D

0. Sinun ikäsi?
      - 20. Toivottavasti en oo liian seniori vastaamaan tähän kyselyyn : D

- Ei todellakaan. Yleensä ällöttäviltä pelimiehiltä sellanen löytyy, ja kukaan tyttö ei tunnetusti haluu mitään vakavaa sellasen kanssa. Pelureilla kun on tapana loppujen lopuks vaan särkee toisen sydän. Toisekseen mä saan jotenkin homomaisen tai vaihtoehtosesti mammanpoika-vaikutelman takapiiskaisesta pojasta :D Joten ei kiitos missään tapauksessa!!

- Kyllä. Rakastan oikein tummia nappisilmiä.

- Kylhän ne pinkkipojat taitaa ihan heteroita useimmiten olla. Mut niistä mä saan melko saman vaikutelman ku takapiiskapojuistakin, eli lue vastaus nro 1.

- Jos ne housut roikkuu oikeesti jossain polvien tasolla niin YÄK, YÄK ja vielä kerran YÄK. Muuten kyllä hopparipoikia ihan katselee, mut enemmän mun silmiä viehättää perus "tavallinen" tyyli ;)

- Ei mitään muuta väliä kunhan on mua pitempi, muuten tunnen itteni jättiläiseks kun oon suunnilleen sen 172cm pitkä. Eniten mua viehättää pitkät miehet (ihanne 180-190cm) mut kyllä lyhyempikin kelpaa mainiosti.

- Tähän on pakko sanoo et jotain siltä väliltä. Hoikkuus ei haittaa, mut jos pojan käsivarret on mun ranteen paksuset ja reidet ku mun kädet, niin sit ollaan jo liian heikolla alueella... Itse kun oon normaalimittanen ja todella laihan pojan seurassa tunnen itteni ihan jättiläiseks. Toinen ääripää, jättimäiset muskelimiehet mua taas suorastaan ällöttää. Ei vaan oo mun makuun mitkään jättilihakset ja väittäisin et aika monessa tapauksessa nää muskelimiesten elämän suurin rakkaus on niitten oma vartalo ja lihakset ja niitten tärkein tehtävä kerätä mahdollisimman monta naista ympärille. Ei kiinnosta seurustella ihmisen kassa joka viettää vapaa-ajastaan 3/4 salilla huhkien ja hauista mittaillen. Lyhyesti tiivistettynä siis: "normaalin/sopivan" lihaksikkuuden ja hoikkuuden välillä ei oo oikeestaan mitään eroo mulle. Kumpikin käy :)

- Ujous on tosi söpöö, varsinkin jos sitä on ilmassa siinä vaiheessa kun poika sattuu olemaan kiinnostunu musta :) Mut liian ujo ei saa olla, ei esimerkiks sellanen lattiaa tuijotteleva jöröjukka joka ei osaa muuta kun vastata kysymyksiin 'joo' tai 'ei' eikä osaa alottaa tai jatkaa keskustelua esimerkiks esittämällä kysymyksen 'entäs sä?'. Itse kun olen tosi ujo tyttö, niin ymmärrän hyvin jos poikaa ujostuttaa, mutta hyvä olis jos saatais joskus jotain keskusteluakin aikaseks, molemmin puolin.

- Riippuu ihan hiuksista. Jos ne on sellasenaan laittamattomana hyvän näköset, niin ei niille tartte tehdä mitään! Lähinnä naurattaa nää nykyajan linnunpesäpäiset pojat, jotka käyttää varmaan puol purkkia vahaa joka aamu et saa hiukset näyttään mahdollisimman muhkeilta ja "söpöiltä" (yäk).

- Ei mitään väliä! Jos lasketaan kaikki ihastukset mun elämän varrelta niin enemmän kyllä löytyy tummahiuksisia poikia. Mut se on varmaan ihan sattumaa, ei mulla oo minkäänlaisia mieltymyksiä mihinkään hiusten väriin.

• tyttötainainen :)

*** Jatkoa...

- Riippuu mitä kohtaa vyötäröllä tässä tapauksessa tarkotetaan, ja millasia housuja :D Lököfarkut jos on nii eiköhän niitten paikka oo selkeesti siinä vyötärön alapuolella? Jos on sellaset "normi farkut", siis ei lökäpöksyt eikä mitkään pillifarkut, niin joku aavistuksen navan alapuolella oleva kohta on oikein sopiva.

- Mielummin paljon. Ois outoo jos pojalla olis vaan yks tai pari kaveria tyttöystävän lisäks ja hieman kiusallista, jos poika haluis viettää mun kanssa aikaa melkein 24/7 tai pahimmassa tapauksessa 'roikkua' kiinni. Toisaalta jos pojalla on paljon kavereita, ois kiva et sillä jäis muutama tunti viikossa mullekkin aikaa :)

- Sekä että. Jos muodissa sattuu oleen joku vaate, joka oikeesti näyttää hyvältä ja "hivelee mun silmää" ;D niin mikä ettei. Muuten suosin mielummin tavallisesti pukeutuvia poikia.

13. Pervo vai kiltti?
        - Fifty-fifty ;)

14. Haittaako ylipaino?
        -Pieni ylipaino ei haittaa, jos poika muuten miellyttää silmää ja on sisältä pelkkää kultaa. Jos mennään tonne reilusti yli satakilosiin mäkkifanipoikiin niin ei kiitos! Pientä itsekuria pitää olla painonkin suhteen.

- Riippuu ihan paikasta, onko se ns. koholla jne... Jos siinä kasvaa pahimmillaan karvoja, niin sitten kyllä suosittelisin luomen pois leikkauttamista..

-Riippuu laadusta ja siitä missä kohti naamaa aknea on. Jos poika on vielä niin nuori et tietää aknen olevan vaan murkkuiän ohimenevä vaihe, niin ei siinä sitten mitään ongelmaa.

- Jos poika esim kävelee jyrkässä etukenossa ns. "varpaillaan" tai yläselkä muistuttaa kamelin kyttyrää,niin se kyllä saattaa tappaa kiinnostuksen... Jos taas selkäranka kasvaa sivulle vinoon, niin siihen ei varmaan ees kiinnitä huomioo ja näin ollen ei haittais ollenkaan.

- Suhteen alussa saattais aiheuttaa pientä mustasukkasuutta, mut siinä vaiheessa kun poika tutustuttaa tytön myös näihin kaverityttöihin ja käy selkeesti ilmi että kyse todella on pelkästä kaveruudesta, ei pitäis haitata.

- Ei haittaa mua. PAITSI. Nää pellemuodissa olevat jättimäiset nörttilasit on jotain aivan kamalia kiinnostuksentappajia. Yäk!

- Itse poltan, joten se ei haittaa. Juon myös n. kerran parissa-kolmessa viikossa kännit, sopiva alkoholin käyttökään ei oo ongelma. Jos taas poika tykkää kulauttaa pari kaljaa tai jopa kännit päivittäin, niin se on moro saman tien! Tai jos poika muuttuu kännissä holtittomaksi pelleksi, naistennaurattajaksi tai väkivaltaiseksi, en siedä juomista ollenkaan.

.....................
        Alottajalle sellasia terkkuja, et toivottavasti et pistä pahitteeks et vähän vanhempi 'tyttö' vastas tähän kyselyyn :) Mut eikös niitäkin poikia oo, jotka on kiinnostuneita vähän vanhemmista tytöistä/naisista, niin saa nekin vähän toisenlaista näkökulmaa ;D Mut tää oli hauska kysely. Näitä lisää! :P

• Zebh

mitä vitun romaanii sä yrität kirjottaa?

• 20+6=?

0. Sinun ikäsi?
      - 15

- useimmiten ei
      - eivät kaiki silmät käy mulle :)
      - no riippuu, mä en tykkää pinkistä pojilla, mutta jos on jossain esim t-paidassa jotain pinkkiä kuviota niin sellanen on okei :D
      - on vähän
      - no tykkäisin jos ois mun pitunen tai pidempi
      - lihaksikas mutta ei sillä niin väliä oo :)
      - no ujo ehkä mielummin, en tykkää sellasista porukan pelleistä. Mut on kiva jos kuitenki uskaltaa jotain sanoa
      ilman tai sit aika vähän, ei sellasta että tukka ei hievahdakkaan tuulessa.
      - kummatkin käy :)
      - vyötärön kohdalla, näyttää idiootilta jos perse näkyy sillee kunnolla.
      - ei oo väliä , mutta kaveripiiri kertoo tosi paljon ihmisestä.
      - molempia, en itekkään seuraa muotia, parempi ostaa sitä mistä tykkää :)
      13. Pervo vai kiltti?
      - hmm... tää on vaikee, en tykkää jos poika on niinku törkeellä tavalla pervo, voi kai olla kiltti mut kans vai vähän pervo kun ollaan kahdestaan?
      14. Haittaako ylipaino?
      - ei mua haittais, mutta poikaa itteään saattaa haitata, eihän se terveellistä ole.
      - ei se on vaan persoonallista :)
      - ei, olen itse kärsinyt samasta, sitä voi hoitaa, mun mielestä aika pinnallista jos jotain tyttöö haittais.
      - ei
      - ei haittaa, jos ei oo mitään syytä huolestua.
      - ei jotkut näyttää tosi söpöiltä silmälaseilla :)
      - no mä en tykkää että poika polttaa, maistyuu pahalta.plussaa on kans jos ei juo, mutta ei haittaa jos kohtuudella juo joskus.

• Heppatyttö98

0. Sinun ikäsi? 13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei!

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Kyllä!

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? eiii

kyllä
      5. Onko pojan pituudella väliä? itteeni vähän lyhyempi ku ite oon 160

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? toooosiii lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? puhelias

geeliä tottakai
      9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? ruskeat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? alempana

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? paljon

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? viimesen muodiin tottakai!!!

13. Pervo vai kiltti? pervo krauh

14. Haittaako ylipaino? TODELLAKI!

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? joo

16. Haittaako jos pojalla on akne? jooo aina hitsi

17. Haittaako huono ryhti pojalla? joooo!!!!!!!!!!!!!

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? joo

JOO
      20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? joo oon mää en polta enkä juo se o ihan tyhmää kaikkien pitäs lopettaa polttaminen ja juominen! kaupoista tupakat ja kaljat pois ku saa pelätä ainaku kävelee 20:00 aikaa kaupungilla että joku hullu o juonu pari siideriä ja tulee uhkailemaan!!!!!!!!!!!!!

• nolol

Jokaikinen miinus haittaa, oot kyl aika pinnallinen :D

• ;);)

0. Sinun ikäsi?
      - 16

- joillakin on, joillakin on.. kaikille ei sovi

- silmien värllä ei ole väliä, mutta onhan ruskeat silmät kuitenkin söpömmät ;)

- Pinkkejä vaatteita ei tulisi käyttää, mutta vaalean punaisia välillä, ei jatkuvasti

- ei ole, tyylinsä kullakin

5. Onko pojan pituudella väliä?'
      - on, pojan pitäisi olla pidempi kuin tyttö

- vähän lihaksia saa olla, mutta lihakset eivät ole välttämättömiä

- puheliaampi, ujon seurassa aika saattaisi käydä pitkäksi

- ilman

- ihan sama, ehkä mielummin ruskeat :)

- vähän alempana, farkut eivät kuitenkaan saa roikkua liikaa

- paljon

- ihan sama, kunhan vaatteet ovat hyvännäköisiä

13. Pervo vai kiltti?
      - kiltti, mutta saa olla vähän pervokin ;)

14. Haittaako ylipaino?
      - haittaa

- haittaa

- haittaa

- haittaa

- ei haittaa, mutta pitää olla myös poikia kavereina ei pelkästään tyttöjä

-haittaa

- juominen ei haittaa, mutta polttamista en siedä kun en itsekään polta niin hirveä haju tulee.

• 0. Sinun ikäsi? - 15

- Eivät ole. Kamalia ne on.

- Ei, tykkään itse sinisistä, voi johtua siitä että omistan itse ruskeat silmät.

- riippuu ihan pojasta.

- Eivät ole. ihania. ^^

- Kuhan on minua pidempi. se olisi aika noloa olla mua lyhyempi poika.

- Laihat on kivoja, lihaksikkaat kanssa.

- Mieluiten siitä välistä.

- Kuhan ovat söpöt. Ei liian lyhyet.

- Ruskeat. tai mustat. Ei vaaleita, ellei sovi sille hyvin.

- Alempana, tai vyötäröll. söpömpää jos alempana.

- Ihan sama, kuhan kaverit ei ole tyttöystävää tärkeämmät.

- Tavalliset, koska muodissa on tyhmä kulkee.

13. Pervo vai kiltti?
      - Pervo on kiva. mutta kilttikin välillä.

14. Haittaako ylipaino?
      - Sori se haittaa.

- Ei kait. itselläkin oli joskus, mutta eipä enää.

- Jos ei kauhean paha. mutta mielummin ei aknea.

- Ei koska, minunkaan ryhtini ei ole kauhean kehuttava.

- Ei kait.

- Ei, jos ne sopii sille

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - Kyllä tuo vähän koska tupakan savu saa voimaan huonosti. .__.

• Jööh16

0. Sinun ikäsi?
      - 16
      - Ei oikeestaan : s
      - Kyllä se kiehtoo mukavasti, tosin riippu jätkästäm joillekkii siniset on söpömmät : 3
      - On?
      - Ei aina jos se ei mene yli : s (siis ihan liian suuriin vaatteisiin)
      - On, mieluummin pitempi kuin minä : D ei muuten
      - Vähän lihaksikas, ei mikään luuviulu
      - Ujo, tai jonkuuverran puhelias, ainakin sen verra et uskaltaa tehä alotteen : 3
      - Ihan sama
      - Ei välii ; )
      - Vähän alempana
      - Ei väliä
      - "Tavallisia"
      13. Pervo vai kiltti?
      - Kumpikin
      14. Haittaako ylipaino?
      - Ei jos ei ole liikaa
      - Riippuu millanen
      - Ei mieluusti : s
      - Ei kauheesti
      - Saattaa so olla vähän häiritsevää..
      - Riippuu minkä näkönen on muuten : )
      - Ei, jos se ei mene liiallisuuksiin

• törmäilyäitsemustelm

Hirvittäviä listoja kysymyksiä... piti sammuttaa valot, sitten en meinannut edes löytää sänkyä, törmäilin pimeässä hetken ja sitten kun tunnustelin että tuossa on oma sänky johon voi kaatua sitten.

• /BöÖ-

0. Sinun ikäsi?13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja?Harvoin :D

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät?Ei kaiken väriset silmät on söpöjä.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?Noup

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä?Ei.

5. Onko pojan pituudella väliä?Ei

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika?Ei oikeestaan väliä

7. Ujo vai tavallista puheliaampi?Ehkäpä semmonen puheliaampi

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman?Kaikki käy(MUTTA EI LIIKAA GEELIÄ!!)

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset?Molemmat : D

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla?Ei väliä

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla?Ei oo väliä

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita?Molemmat

13. Pervo vai kiltti?..vähä molempia ehkä ..mut ei liian pervo eikä liian kiltti

14. Haittaako ylipaino?Ei

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?Noup

16. Haittaako jos pojalla on akne?Ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla?Ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä?Ei varmaankaan

19. Haittaako silmälasit pojilla?Ei kai

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo?Ei kai ainakaan hirveesti

• nolol

Ei.

• SO4

0. Sinun ikäsi?
      19½

Esteettisesti etovia

Huomioni kiinnittyy tietynlaisiin silmiin, värin kanssa tällä ei ole tekemistä.

Ei kai se väri seksuaalisuutta sentään ratkaise, mutta lacostelassefruittarit pinkkeine paitoineen ja valkoisine farkkuineen on on hyhhei-ei.

Sairaalloinen lihomisvara vaatteissa on kyllä aika hassua.

On. Itseäni pidempi on oltava silmämääräisen erotettavasti. Olen kyllä aika pieni, joten tämän ei luulisi olevan liikaa vaadittu.

Sopusuhtainen/VÄHÄN lihaksikas. Ääripäät ei viehätä.

Ei mikään maailman ujoin, mutta ei saisi suuna päänäkään olla nonstop.

Samapa se, kunhan ei näytä liian laitetulta.

Ei ratkaisevaa merkitystä, luonnollisen näköinen kuontalo paras.

Normaalisti? Rennosti?

Sopivasti, kaverisuhteiden laatu ratkasevampaa. Iso pahojaan toteuttava ryyppyporukka ei oikein natsaa.

Itsensä näköisiä, ylilyöntejä välttäen.

13. Pervo vai kiltti?
      Jotain siltä väliltä, kohtuuden rajoissa. Kahden kesken saa olla välillä vähän pervo.

14. Haittaako ylipaino?
      Näkyvä kyllä

Riippuu missä kohden, kasvaako turkkia...en ole esteettisesti haittaavia luomia usein bongaillut.

Pieni ei, kytöpesä kyllä, tuo mieleen teinipojan.

Mieluiten ei valtavaa skolioosia, kiitos.

Riippuu millainen suhde on, mutta yleensä ei.

Joillekin sopii.

Jonkin verran: juominen menee kohtuuden rajoissa, polttamatta paras. Ominaishajua olisi välillä ihan kiva haistella.

• fhbaslöon

0. Sinun ikäsi?- 14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja?- ei ole...

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät?- ei oo "söpöimmät" kaikki käy :)

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?- jos on pinkkejä vaatteita nii ei tarkota että on homo mut silti saattaa tulla mieleen jotain..

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä?- jos housut roikkuu polvissa ja huppari on XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL kokoa, niin on

5. Onko pojan pituudella väliä?- mielellään vähän pitempi :)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika?- lihaksikas. se on ihanaa jos poika on vähän kookkaampi kuin tyttö ja pystyy ottamaan syliin

• juhuujuhuu

0. Sinun ikäsi?
      -16

-ei mut ei haittaakkaa:D

-söpöt on mut nii on kaiken väriset

-jos se on hetero:D

-välill jos menee yli

-ei hirveesti, yli 170cm on kiva

-laiha mut ei lihakset haitta:)

-ujo, mut myös puhelias:D

-iha naturell

-tummat mut vaaleet ja ruskeet kulmakarvat on kiva:D

-alempana mut ei väliä

-paljo kavereit voi olla mut muutama ystävä:)

-mite vaa, tavalliset tai erikoiset

13. Pervo vai kiltti?
      -kilttipervo

14. Haittaako ylipaino?
      -pien ei haittaa

-ei

-ei

-ei oo kivan näköstä:P

-ei

-ei ne on ihanat

• klshfshklhlkahl

0. Sinun ikäsi? -14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Ei, Pitää olla siniset

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? On

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? Pikkasen.

5. Onko pojan pituudella väliä? On, ei saa olla liian pitkä

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Laiha ja lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Ujo

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? Geelillä

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? Ruskeat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? Alempana

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? Ei mitään väliä

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? Kaikki menee.

13. Pervo vai kiltti? Sekä että

14. Haittaako ylipaino? Haittaa

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? Ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? Haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? Ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? Ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? Haittaa

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? Ei

• Miia:)

0. Sinun ikäsi?
      -17

-Ei, ei sovi ollenkaan pojille.

-Ei periaattees, mut käy neki, sinisist tykkään enemmän

-Kyl se hiuka, mut ei pahemmi.

-riippuu, jos on ihan liikaa ni joo.

-On, mun mielest pojan pitää ol pidemp, ainaki 5-10cm

-Vähän lihaksikas

-Ehkä enemmän toi toinen

-sekäettä, mut liikaa geelii jne, on liikaa

-Molemmat käy, mut ite tykkään enemmän ruskeist hiuksist pojil/pojal

-alempan, vaik se onki idiootin näköst ni paremmin seki sopii ku pillit

-Paljon

-Ehkä enemmän tavallisii

13. Pervo vai kiltti?
      -Kiltti, pervot on out

14. Haittaako ylipaino?
      -Kyl se joo

-Ei, jos poika onb sinut sen kans

-ehkä hiuka, mut ei häiritseväst

-ei

-Hiuka, tulis siin hiuka mustasukkaseks, mut jos luottaa poikaan ni mikäs siin

-Ei

-Ei

• kkkkiltti

0. Sinun ikäsi?14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja?joillekki vähän sopii mut hyvi harvalle.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät?noei

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?capi voi olla pinkki mut kaikki muu on aika.. mut ei se haittaa

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä?ei kaikki

5. Onko pojan pituudella väliä?ei oo niinkää kunha ei oo mua 20cm lyhyempi

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika?mielummi vähän lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? kumpiki käy

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? riippuu iha kenestä puhutaan...

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset?kummatki

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla?vähän alhaal mut ei kummiskaa niin paljoo et tulis paskapussi sinne perseen kohalle. :D

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla?sillee normisti

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? tavalliset

13. Pervo vai kiltti?kummatki

14. Haittaako ylipaino?ei

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?ei

16. Haittaako jos pojalla on akne?vähän mut kunha ei oo raapinu niit auki.

17. Haittaako huono ryhti pojalla?ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä?vähä

19. Haittaako silmälasit pojilla?ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo?ei mut kunha ei mun seuras.

• -bömbömi-

- ei

- ei välttämättä

- kunhan niit ei oo liikaa :D

- ei

- kunhan on itteä pidempi :)

- en ite tykkää semmosest luuta ja nahkaa tyypist, kyl siin saa jotai muutakin olla vähän :D

- vähän semmonen ujompi, mut ei liian

- ilman.. poika ei saa laittautuu enemmä ku mä etten
      tunne itteeni mieheks siin suhteessa :p

- ruskeat

- suurinpiirtei siinä kohdin mihin ne kuuluuki ei o kiva jos näkyy bokserit kokonaa :D

- ei väliä.. mieluiten ei ainaka liikaa

- iha normi vaatteit mis se ite viihtyy

13. Pervo vai kiltti?
      - kiltti

14. Haittaako ylipaino?
      - no kunhan nyt ei oo mikään ihan älyttömän lihava niin ei niin välii muuten

- ei jos muuten tyypis kaikki kohallaan :)

- eipä oikeen, kunhan ei oo naama iha veril koko aja repimisen takii

- ei kai? jos nyt ei ääripäihin mennä

- ei sinänsä, paits sitten jos on jotain aihetta epäillä et siin voi olla jotai muutakin.. en nyt hirveesti tykkää jos halailee muita tyttöjä :'D

- ei jos ne kuitenki sopii sillain iha jee

- ei kumpikaan jos ei mee överiks.. tyylii en haluu savui naamalle tai suudella hirveenmakust suuta :D

• mrs.boo

0. Sinun ikäsi? 16

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? ööö...en oo kummemmin kiinnittäny huomiot :D

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ruskeet ja siniset söpöimmät ♥

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? onnn....

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? jotkut

5. Onko pojan pituudella väliä? on

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? lihaksikas.Mut ei liian lihaksikas,silloin ottaisin mieluummin laihan mut sopiva on kaikist paras.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? tavallinen

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ilman parempi

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? no riippuu et sopiiko ne pojalle :)

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? iha sama

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? tavallisia

13. Pervo vai kiltti? molempi parempi

14. Haittaako ylipaino? Jos on vähän vaan ylipainonen niin ei,mut jos on kauheesti niin joo.Ku oon ite aika pieni niin tulis vähä sellanen pelottava olo :D

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? no ehkä vähän

17. Haittaako huono ryhti pojalla? ei ehkä?

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei todellakaan

19. Haittaako silmälasit pojilla? jos on ihan normaali näkönen niillä niin ei haittaa

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? ei haittaa

• kkkko

0. Sinun ikäsi? 18

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? ei takapiiskat mut semmone yksittäine ohut letitetty pitkä letti on jotenki kiva, ku on muute lyhyet hiukset. :D kuulostaa iha hirveeltä mut jotneki iskee. mut ei takalettejä enää tän ikäsillä kiitos

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? eii, jotku siniharmaat on lempparit ehkä

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? voi olla, kunha ei oo liikaa

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? eii mun mielestä. :D

5. Onko pojan pituudella väliä? en haluais itteeni lyhyempää jätkää mielellään, eli on jonkinverran

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? mieluummi lihaksikas tai muutenvaa isompikokoisempi

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? onks näist pakko valita? mieluiten tost välistä mut enemmä semmone puheliaampi kunha ei mtn paskaa selitä koko aikaa

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? mikä sopii, en osaa sanoo molemmat käy

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? tummat

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? semmone oma kaveripiiri ois jees, ei mtn viittäsataa "kaveria"

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? ihan sama, tavalliset käy

13. Pervo vai kiltti? vähä pervo mut ei tämmöst ääripää touhuu. ja kyl sen pitää olla kilttikin. :D

14. Haittaako ylipaino? pieni ei

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? eii, mut nehä pystyy poistattaa jos ittees haittaa? :D

16. Haittaako jos pojalla on akne? eii

17. Haittaako huono ryhti pojalla? vähäsen

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? eii

19. Haittaako silmälasit pojilla? eii

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? eii

• laitoskakara

0. Sinun ikäsi?
      14
      Ei nyt erityisen mairittelevia.
      No riippu ketä ja miten ne silmät kantaa.
      Onko heteroa jos tytöllä on sinisiä vaatteita?
      No jotkut ES-jonnet suht pitkällä tähtäimellä, toiset miellyttää silmää.
      Suosisin jos minun ei tarvitsisi kyykistyä häntä suudellessa.
      Mua vetoo jotenki laihat ruipelot.
      Jos jälkimmäiseen sisältyy asiallista ja jopa mielenkiintoista juteltavaa niin valitsen tämän.
      Ilman.
      Silmääni miellyttäisi jos poika omistaisi hiukset.
      Kunhan ei kainaloissa.
      Jälkimmäinen, oon nimittäin itekki aika sosiaalinen niin en pitkää kattelis mitää seinäkukkasta.
      Tavallisia.
      13. Pervo vai kiltti?
      ;)
      14. Haittaako ylipaino?
      Ei jos jätkä on muuten kaikin tavoin unelma.
      Tarkoitatko tällä tummaihoista poikaa? Nojoo, ei haittaa.
      Kunhan mun päälle ei ruisku mitään, ja jos menen pojan kanssa pitsalle erotan umpaa syön.
      Pitäisin jos pojan kädet ei laahaisi maata.
      Ei, nimittäin itelläni suurin osa kavereista on jätkiä.
      Ei.
      Haittaa jos ei tee ensimmäistä :D

• Henrietta---

0. Sinun ikäsi? -17v.

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -yök!! eli ei...

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? -ne ja vihreet:D

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - ei tod. onks tytöt lesdoja jos niillä on sinisii vaatteita?

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - Jos sen tekee tyylillä ei, mutta se on todella vaikeaa. Suurimmaks osiks ei.

5. Onko pojan pituudella väliä? -Onhan sillä (ei varmaan kukaan tyttö halua päätä lyhempää poikaa).

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? -.Siltä väliltä. Ei mitään kehonrakentajaa, muttei myöskään mitään tikkua.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? -Puheliaampi, ku mäkin oon.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? -Ilman.

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? -Ruskeat.

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? -Se mikä sopii paremmin pojalle.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? -Vähemmän, ni saan itsekkäästi pitää sen ittelläni (mutta tietty hyviä ystäviä muutama).

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? -Ihan sama.

13. Pervo vai kiltti? -Sellanen terveen pervo.

14. Haittaako ylipaino? -Jos on todella paljon, mutta ei pieni pyöreys haittaa.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? -Ei.

16. Haittaako jos pojalla on akne? -Ei.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? -Joo, enemmän ku ylipaino.

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? -Ei todellakaan.

19. Haittaako silmälasit pojilla? -Ei.

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? -Polttaminen oikeestaan joo, satunnainnen juominen ei.

• Tyttelityyyyy

- Ei

-Ei välttämättä

-Ööö no ei liikaa ainakaa tarvis olla

-Ei kaikki

-Kunhan on mua pidempi, muuten ei niinkään ole väliä

-EI saa olla liian rimpula, miehessä pitää olla sitä jotain ;)

-Ei väliä, kuhan muutan juttu toimii

-Ihan miten vaan mutta ei liiallista homostelua:peiliin jatkuvaa ittesä kyyläämistä

-Ei välii

-ööö? :D no iha sama

-jonkiverran, ei silläkää nii väliä kuha ei liikaa niide kans hengaa

-Tyylikkäitä vaatteita, ei tarvi mitäää erikoista välttis silti

13. Pervo vai kiltti?
      -Kumpaaki sopivasti ;)

14. Haittaako ylipaino?
      -no haitttaa jos sitä on liikaa, koska olen itse urheilullinen ihminen

-Ei

-Ei

-Ei

-Ei, saatan kyllä olla mustis silti salaa vähä

-EI

-Riippuu kuinka paljon ja useasti. Liika on aina liikaa, teen sen heti alus selväks.Alkoholi kuitenkin aika monen suhteen pilaajana.
      Mutta joskus tietty täytyy päästä tuulettuu. Ei polttaminen haittaa, tietenki plussaa jos ei polta. Koska en itsekkään polta.

• :D

0. Sinun ikäsi?
      -13

- Ofc :-D

-Ei

-Juu

-Ei, just söpöjä ;)

-Ei se oo se pää asia et poika on pitempi, mut olishan se kiva :D

- Lihaksikas tietty

- Emt

- Ilman

- Ruskeet tai tummat

- Alempana vyötäröstä ;)

- Ei sil oo välii

- Muodikkaita

13. Pervo vai kiltti?
      -Pervo ;D

14. Haittaako ylipaino?
      - Juu

- Ei

-Ei

-Ei

- Ei, mut kyl saattasin vähän mustis olla

- Ei, kunhan ei oo sellaset hirveet nörtti lasit :D

- Haittaa, jos paljon kerralla ja useasti

• emhie_

0. Sinun ikäsi?
      14 :pp
      Nojooo kyl mä tyksin :D
      EI. Siniset♥
      Mikäs siinä jos poika tykkää. Ei pinkki paita kenestäkää homoa tee.
      Hah emt.
      Ei tietenkää
      Semmone hoikka D:: vaikee selittää...
      Puhelias 8))
      Mieluummin lakkaa mitä geeliä...
      Vaaleat :3
      vyötärön kohalla.
      paljon, tosin ei sillä oo kyl väliä.. :pp
      jotai erikoista !
      13. Pervo vai kiltti?
      Molempia
      14. Haittaako ylipaino?
      ei :D
      en usko
      ei
      ei, jos tiedostaa sen ja yrittää parantaa sitä.
      ei :p
      ei :D
      HAITTAA. Varsinki jos polttaa DDDD::::

• heiheihatsi

0. Sinun ikäsi?
      - 18
      - En tykkää itse.
      - Eii, tai siis sama se minkä väriset. Tykkään sinisistä.
      - No riippuu? Mielestäni pinkit vaatteet pojalla on rumia joka tapauksessa. (niinkuin tytöilläkin..)
      - No riippuu kuinka pitkälle ne on sen tyylinsä vieneet, tietysti.
      - No oishan se mukava, että olisi edes oman mittainen, mielummin edes vähän pidempi.
      - Laihatluikut ei näytä hyviltä, saa olla lihaksia, mutta saa olla pötsiäki.
      - Puhuu vähän mutta asiaa on parempi kuin jäbä, joka sanoo kaiken mitä mieleen tulee, enempää ajattelematta.
      - Ei tarvi käyttää geelejä, en itsekään käytä mitään sellasia hiustuotteita.
      - Pidän ruskeahiuksisista, mutta ei vaaleatkaan rumat ole, kunhan on luonnolliset ja sopii kantajalleen.
      - En tiiä, jos se on häiritsevässä kohtaa ja siitä lähtee esim karvoja.
      - No onhan se aika ruman näköistä, mutta jos luonne on ihana niin miksei.
      - Ei.
      - Ei haittaa.
      -Ei.
      - Ei haittaa, itsekin poltan. Ylenpäiten juominen ja örvelökännääminen haittaa ehkä kuitenkin. itse juon niin harvoin ja vähän kerrallaan.

• 95tytsy

0. Sinun ikäsi? - marraskuussa 16

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - kyllä

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - ei, silmien värillä ei oo väliä

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - noo, siitä voidaa olla monta mieltä :D

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - ei ole,monet on personaallisen ja kivan näkösiä

5. Onko pojan pituudella väliä? - on, ehdottomasti pidempi tai saman pituinen.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - vähän lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - tavallista puheliaampi,helpompi saada kontaktia.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - ei ole väliä, riippuu hiusmallista.

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - molemmat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - ehkä vähän alempana : )

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - hmm..sopivasti, no sanoisin jos noista on pakko valita, niin paljon.

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - "tavalliset" käy hyvin

13. Pervo vai kiltti? - kiltti ja pervon sekoitus :D

14. Haittaako ylipaino? - ei haittaa

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - ei haittaa

16. Haittaako jos pojalla on akne? - tietyissä tapauksissa ehkä vähän kyllä.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - haittaa se jos se näkyy selvästi.

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? - ei todellakaan,mullakin on välillä : )

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - juominen ei haittaa niin paljoo,mut polttaminen on ehdoton ei

• pojaton -96

0. Sinun ikäsi?

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - Ruskeat ja harmaat ovat söpöimpiä, vaaleansiniset ovat jotenkin... grauh x3

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - Ei kovin...

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - OVAT.

5. Onko pojan pituudella väliä? - Kuhan ei ole kahta päätä pidempi/lyhyempi

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - LAIHAAAAA

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - Puhelias ehkä kuitenkin

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - Riippuu miten laitettu. Yleensä laitettu on jossain määrin parempi

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - Joko tosi tummat tai Draco Malfoy-sävy XD

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - Vyötärö.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - Riippuu kavereista, muuten saa olla paljonkin

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - Kukin tyylillään

13. Pervo vai kiltti? - Both :DD (miten tämä on ulkonäkökysymys?)

14. Haittaako ylipaino? - Haittaa valitettavan paljon...

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - Määrittele iso

16. Haittaako jos pojalla on akne? - Jos aknella tarkoitetaan sitä, että poika näyttää mansikalta, haittaa.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - Ei välttämättä

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? Eeeei..

19. Haittaako silmälasit pojilla? - Ei, ovat itse asiassa melko söpöjä :3

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - Haittaa, juominen ei niin kauheasti jos ei ole säännöllistä känneilyä

• AINII by pojaton -96

0. 15 v.

1. Kaikki pitäis sit olla pitkii :/

• unelmien poika

0. 15
      1. ei todellakaan
      2. riippuu kantajastaan, yleensä joo
      3. riippuu millasii ja paljonko
      4. jotkut on jotkut ei
      5. kunhan on pidempi ku ite mut ei tartte olla mikään 200cm
      6. vähän lihaksii mut ei mitään bodarii
      7. ei väliä
      8. ilman
      9. riippuu kantajastaan, mut yleensä ruskeet
      10. lantion kohdalla (sillai rennosti, ettei oo liian ylhääl ja kireel)
      11. sopivasti, ei tartte olla mikään haaremi
      12. tavallisia, sellasii jotka sopii kantajalleen
      13. kiltti
      14. joo jos on liikaa
      15. kuinka iso ja missä? mut ei oo kauheesti välii
      16. kyllä, rasvanen ja finninen iho ei houkuta ketään
      17. riippuu kuinka huono
      18. ei välii, kunhan pysyy vaan kavereina
      19. ei jos sopivat kantajalleen
      20. ehdottomasti (tai no ei tartte olla ihan absolutisti, mut kunhan ei ryyppää)

• 12+8

0. Sinun ikäsi?
      17
      -
      Ei, vihreet on melkeen kivemmat, mut riippuu vähän ihmisestä.

Ihan yhtä heteroa ku muunki värisillä vaatteilla, mut vaatteen värin täytyy sopia sen käyttäjälle.

Riippuu vähän, en tiiä onko naurettavia, mut ei miellytä mun silmää.

On tietyissä määrin, poikaystävänä minua pidempi (ite 155, ni ei oo haaste), mut kaverina ei oo välii.

Lihaksikas, mut ei liikaa, sopusuhtanen.

Ei kumpikaan, ihan normi, mut jos noista pitää valita ni mieluummin puheliaampi.

Kuhan ne hiukset on kivasti, ilman laittamista käy, jos ne pysyy kondiksessa (eli ei mitään rasvottuneita päänmyötäsii, vaan mieluummin vähän pärröllään ja taipuisuus hiuksissa on plussaa.

Ei tarkkaa rajaa, mut tykkään jos kulmat ja ripset on suht tummat, ja sillon usein myös hiukset on tummemmat.

Vyötärön kohdalla, ei liian pillit, eikä mitkää lökät, eli semmoset perus.

Pitäs olla sopivasti kavereita, että osaa ja pystyy viettää aikaa muiden kanssa. Näistä kahdesta vaihtoehdosta en osaa valita.

Todellakin tavallisia, ihan turhaa tuhlausta jos ei käytä vanhoja vaatteita loppuun ja ravaa koko ajan kaupoissa. Vähän retrot vaatteet on kivoimpia ja persoonallisimpia, mut ei saa olla liian "oudot" vaatteet.

13. Pervo vai kiltti?
      Pitää olla huumoria seksuaalisiin asioihin, muttei saa olla sairasta pervoutta. Tietty pitää olla kiltti, mut osata pitää puoliaankin.

14. Haittaako ylipaino?
      Haittaa, jos on liikaa, eli ei tarvii olla ihan "rantakunnossa" mut sitä ylimäärästä ei saa olla liikaa.

Aluks voi häiritä paljonki, mut tollasiin seikkoihin tottuu.

Haittaa, jos on kauheen paha, mut siihenki tottuu vähän.

Kyllä, luultavasti tähänastisista kysymyksistä eniten.

Ei, on hyvä jos tulee toimeen molempien sukupuolien kanssa myös kaverisuhteissa.

Ei, mutta niiden pitää sopia muuhun ulkonäköön.

Kyllä, jos alaikäinen, jos yli 18, satunnainen juominen ei haittaa, kunhan ei juo liikaa.

• the.nameless

0. Sinun ikäsi? 18

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? on

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? mun mielestä ihmiset saa käyttää mitä värejä haluaa.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? useimmat on

5. Onko pojan pituudella väliä? ois ihan jees jos jätkä ois pitempi kun ite

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Ei mikään ruippana, mut ei myöskään tosi pumpattu, tavalliset tai vähän lihavat on mun mieleen.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Siltä väliltä. En haluais et jätkä ois koko ajan höpöttämässä ja keskeyttelis (toi tuli tosta tavallisesta puheliaammasta mieleen) mut sit taas osais vastaa jos kysyttäis.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? No se riippuu hiusten mallista, esim jos on pitkät hiukset ni eihän niihi voi laittaa mitään geeliä yms :D mut jos on semmonen hiustyyli mihin pitää laittaa (tai siis että näyttää hyvältä) niin mulla ei oo välii

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? Ruskeat mielummin

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? no se riippuu käyttäjästä.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? Sopivasti

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? Tavallisia, mut jos haluu pukeutuu muotiin ni siinäs pukeutuu

13. Pervo vai kiltti? Pervo :D en tulis muuten toimeen.

14. Haittaako ylipaino? Ei

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? Ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? Ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla? Ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? Ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? Ei

• tityyyy

0. Sinun ikäsi? 17

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Ei välttämättä (:

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? On, jos asukokonaisuus sopii yhteen.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? Riippuu meneekö kyseinen pukeutumistyyli liian överiksi.. Yleensä eivät ole.

5. Onko pojan pituudella väliä? On. Mielellään samaa pituusluokkaa tai pidempi.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Ei oikeastaan suurta väliä, mutta jos pitäisi valita niin vähän lihaksikas poika.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Ei väliä, kunhan ujokin poika saa sanottua asiansa eikä ole tuppisuuna.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? Riippuu minkälaiset hiukset poika omaa; joku näyttää hyvältä kun hiuksia on laitettu, mutta toiset pärjäävät ilman laittamistakin.

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? Ruskeat.

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? Vyötärön kohdalla, sillä polvissa roikkuvat farkut ovat kaikkea muuta kuin hyvännäköistä.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? Ei väliä.

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? Ei väliä, sillä vaikkei vaatteet ole viimeistä muotia voi silti pukeutua hyvin ja näyttää hyvältä.

13. Pervo vai kiltti? Kiltti.

14. Haittaako ylipaino? Riippuu kuinka paljon poika omaa ylipainoa..

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? Ei, sehän on vaan persoonallista (;

16. Haittaako jos pojalla on akne? Ei, sillä akne voi olla hankala hoitaa eikä usein riipu itsestä. Mutta olisi kiva jos poika edes yrittää huolehtia ihostaan (:

17. Haittaako huono ryhti pojalla? No ei, mutta ei suorakaan ryhti pahitteeksi ole..

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? Ei.

19. Haittaako silmälasit pojilla? Ei.

20.Haittaako jos poika polttaa tai juo? Haittaa jos polttaa. Jos juominen on harvalaatuista niin ei haittaa, jos juomassa joka vknloppu niin sitten haittaa.

• 09865345767564t53434

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? ON

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ei sillä oo väliä

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? vaatteet eivät muuta kenenkään suuntautumista. Ja pinkki sopii yllättävän monelle pojalle.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? ei

5. Onko pojan pituudella väliä? ei juuri mutten haluaisi myöskään tuntea itseäni hujopiksi pojan seurassa

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? en oikeen tykkää lihaksista mutten riisitikuistakaan :/ vähän pyöreämpi olis perfekt.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? ujo

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? laitetut jos ei pysy kivasti muuten

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? olkoon vaikka vihreät jos kantajalleen vaan sopii.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? vähän

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? evvk mikä on muodissa ja mikä ei kunhan ne vaan sopii sille

13. Pervo vai kiltti? kiltti

14. Haittaako ylipaino? ei kunhan pystyy liikkumaan kävellen paikasta A paikkaan B eikä murskaa tuolia istuessaan

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? riippuu sijainnista ja koosta. ei oo kiva jos jätkän naamasta näyttää kasvavan toinen pää.

16. Haittaako jos pojalla on akne? ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla? ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei jos ne ei ole niitä ihihii-kiehnääjiä

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? ei. rajansa kaikella mutta mielumin juova ja polttava kuin absolutisti

• Milla97

0. 14

Yleensä ei

Ei, vihreät tai harmaat on paremmat (piilarit sopii myös...)

Ei yleensä

Ehdottomasti kyllä

On, mielellään samankokoinen tai pitempi

Mieluummin semmoinen hoikka

Molemmat käy, muttei mitään rääväsuuta tai sellaista, joka vain kyhjöttää nurkassa tekemättä tai sanomatta mitään

Pelkkä pesu riittää

Kumpikin käy

Vyötärön kohdalla

Riippuu millaisia kavereita...

Mieluiten goottivaatteita tai sittensuht. normaaleja

13. Pervo vai kiltti?
      Kiltti, maustettuna pienellä ilkikurisuudella

14. Haittaako ylipaino?
      Riippuu kuinka paljon sitä on

Riippuu missä se on

Vähän, mutta sitä voisi yrittää edes hoitaa

Ei, ainakaan paljoa

Onko se sisko? Jos ei niin saattaahan se haitata... Parasta sitten tehdä selväksi että ollaan VAIN KAVEREITA

Ei

Vähän

• jjjjjjjjaaau

.

nohyivittuei

no kaikki värit sillain on mutta se riippuu pojasta. yhellä pojalla ruskeet silmät on niin just perfect ja yhellä toisella ne ei ookkaan niin hienot niin riippuu .. :D

Ei

riippuu

On. mielummin pitempi

laiha ja saa sitä lihastaki olla (;

siltä väliltä

no se riittää ettei ne hiukset oo mikään rasvaletti :D

aivan sama

Vyötärön kohdalla

no riippuen että minkälaisia ja sorttisia :D

normaali

13. Pervo vai kiltti?
      kiltti mutta saa sitä pervoki olla muttei liian ;)

14. Haittaako ylipaino?
      joo

no se riippuu ihan missä se on ja kuin iso mutta eipä juuri

joo vähän

Ei ees paljoa

ei jos se kans pysyy vain kaverisuhteena.. :p

ei

no jaaajoo no entiä ei mielummin polttais mutta ei se juominen niin pahaksi oo jos sitäkään ei sitte liikaa :D

• kauhukakru

0. Sinun ikäsi? - 13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - on

• kkkko

0. Sinun ikäsi? 18

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? eivät

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? eivät

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? juu-u

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? riippuu

5. Onko pojan pituudella väliä? on

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? isompi kokoisempi mieluummin

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? puheliaampi

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ihasama

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? ruskeat

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? ihansama

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? ihansama

13. Pervo vai kiltti? molempia

14. Haittaako ylipaino? pieni ylipaino ei haittaa

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla? juu

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei?

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? ei

olipas tylsä

• 18 vee tyttö

On ne ihan hauskoja.

Eei mut ei silmien värillä oo paljoo väliä.

On, ei vaatteiden väri tee homoa tai heteroa

On ne vähä.

Ainakin minnuu pitempi pitää olla

Ei mikään laiha, ihan vähän lihaksia.

Jotain siltä väliltä ku oon itekki aika puhelias niin että ei puhuta kilpaa mut että en puhu yksinäänkään.

iihan sama

iiihan sama mut ehkä mielummin vaaleet.

Samapa tuo

Nnoo kyllä nyt enemmän ku muutama vain

Ihan sama kunhan on kivan näkösiä vaatteita

13. Pervo vai kiltti?
      Molempia, voihan sitä olla pervo mut myös kiltti

14. Haittaako ylipaino?
      No eei jos pari kiloo vain on.

Nnoo kyllä se vähän.

Jjjuu vähän.

Ei kauheesti.

No eeei.

Eheeeei.

Ei, ihan kiva vaan jos joisi mutta ei kyllä kauheesti mielellään polttaisi.

• Homopoika

0. Sinun ikäsi?
      16
      en osaa sanoa
      en osaa sanoa
      on ja ei
      on ja ei
      on mielellään alle 170 sellainen suloinen pieni hellittävä poikamainen
      ei kumpaakaan ääripäätä
      ei kumpaakaan ääripäätä
      ei tarvitse välttämättä geeliä jos on söpö ja huoliteltu
      kummatkin käy
      alempana
      ihan sama
      suloiset ja siistit
      13. Pervo vai kiltti?
      siltä väliltä
      14. Haittaako ylipaino?
      kyllä, mutta vähäinen rasvakerros ei haittaaa, ei saa myöskään laiha olla
      ei jossen leikkaa, kyllä muuten
      kyllä
      en osaa sanoa
      ei
      kyllä
      juoda saa harvoin

• ....._......

0. Sinun ikäsi? -17

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -joihinkin hiuksiin sopii

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? -riippuu kasvoista

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? -on

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? -on..

5. Onko pojan pituudella väliä? -pidän eniten

• bouncerlovver

0. Sinun ikäsi?
      -14
      -tosi

• ....................

0. Sinun ikäsi? 14.

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? No ei todellakaan.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Jooo

• ssonhyu

0. Sinun ikäsi? 18

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? EI

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ei, mutta söpöt neki

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? saa olla pinkkejä

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? ei, jos sopii persoonaan / ei oo liian liiolteltu. en kyllä tykkää löysistä roikkuhousuista :s

5. Onko pojan pituudella väliä? kunhan on pitempi ku minä eli ainaki sen 170

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? kumpiki käy mutta mieluummin vähän lihaksia

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? ujomman puoleinen, kunhan sitte tutuilleen puhuu ja mullekki sitte myöhemmin? =D

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ei mitää tököttejä ><

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? molemmat käy

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? ihan siinä oikeella paikallaan mieluummin. ei saa kalsarit näkyä : <

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? mieluummin vähän.

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? ei tarvi olla muodikkaita kunhan on ees joten kuten tyylikkäitä. ei nörttivaatteita

13. Pervo vai kiltti? molemmat?

14. Haittaako ylipaino? joo :< oikeestaan.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? ei jos ei se nyt koko ajan häiritte siinä

16. Haittaako jos pojalla on akne? ei haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? no hyvä ryhti näyttää kyllä paremmalta

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? joo =(

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei haittaa

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? haittaa koska en itse sellaisia harrasta

• Mömmöööööjää

Totas noin tohon 8kohtaan vedoten mömmöistä hiuksiin niin oottekos ihan tosissanne? Ilman mitään laitetut hiukset on yleensä sellasia pottia mitä nörde höndeillä näkee joilla takaraivo töröttää ku kurpalla tai sitten pipopäitte ihan sekasi olevia tärähtänee näkösiä. Kun kuitenkin veikkaan et suurinosa teistä ihq:ttaa brad bittejä ja johnny deppejä niin sanonpa ihan tämän että jokaisella tyypillä jonka luettelette hyvännäköseks on jotain ainetta päässä ,ihan vähän ettei aina edes huomaa tai uskoisi. Lyhyistä pitkälettisiin. Kellään ei oikeasti ole sellaiset miehekkäännäköiset hiukset :)

• Siis oikeesti.

Älä kehtaa tulla tänne angstimaan.

• ....................

• pitahayoooo

0. Sinun ikäsi? 15

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei ole :DD

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Yleensä ;)

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? Ihansma

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? jotkut on , muttei kaikki !

5. Onko pojan pituudella väliä? mieluummi aika pitkä (oon ite pitkä)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Lihaksikas tottakai ;)

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Ihan tavallinen-puheliaampi

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? iiilman mielummin

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? eeehkä ne tummat, mut kyl vaaleetki ok

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? vähän alempana

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? ihansama

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? nooo riippuu , ei niin välii

13. Pervo vai kiltti? jotain siltä väliltä ; D

14. Haittaako ylipaino? joo.....

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? eii haittaa

16. Haittaako jos pojalla on akne?no kaikil on joskus vähä, mut kiva jos ei naama oo ihan ku punaviinimarjapuska :)

17. Haittaako huono ryhti pojalla? novähsen juu

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? eip

19. Haittaako silmälasit pojilla? eii haiittaa, jos sopii :)

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? juominen ei, mut polttaminen kyllä

• vccvxxcvcx

En kyl tajua tota pituus hommaa. Siis ei vittu kiinnosta oikeesti oonko 5cm pidempi tai lyhyempi. Siitäkö se on kiinni ku jotain rakastaa?????????

• jvldzjl

0. Sinun ikäsi? 13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? jos ei ole liian pitkä

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ei väliä

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? ...

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? kyllä

5. Onko pojan pituudella väliä? mieluusti pidempi

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? sekä että

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? puheliaampi

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ilman

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? vaaleet

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? vähä alempna

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? paljon

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? muodin

13. Pervo vai kiltti? siltä väliltä

14. Haittaako ylipaino? kyllä, jos sitä on liikaa

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? ei jos on vaa 1

17. Haittaako huono ryhti pojalla? ei, parantaa vaa

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei, mutta ei mieluustikkaan

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? kyllä

• JEJEEJE

0. Sinun ikäsi? 13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? EI

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? KYLLÄÄ!!!!!!

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? ON

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? EI

5. Onko pojan pituudella väliä? KYLLÄ! PITÄÄ OLLA AINAKI 10CM PITEMPI

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? EI VÄLIÄ

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? PUHELIAAMPI

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ILMAN!

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? EI VÄLIÄ

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? EI VÄLIÄ

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? EI VÄLIÄ

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? EI VÄLIÄ

13. Pervo vai kiltti? PERVO EHK. EI MUUTEN VÄLIÄ

14. Haittaako ylipaino? EI!

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? EI

16. Haittaako jos pojalla on akne? EI

17. Haittaako huono ryhti pojalla? EI

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? EI

19. Haittaako silmälasit pojilla? EI

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? EHKÄ JOO EHKÄ EI

• heppatyttö 12v <3

Justin Bieber

• 16+12

0. Sinun ikäsi? -
      14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -
      joillekki sopii, mut useimmilla vaan tyhmän näkösiä.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - pakko kyl sanoo et semmoset kirkkaansiniset silmät sulattaa mut (: en niinkää ruskeista perusta, vaikka ittellänikin on ruskeet silmät.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? -
      ei se ainakaan homoa oo. ellei sitten oo päästä varpaisiin pinkkiin vuorattu

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? -
      riippuu taas että mikä kenellekin sopii, mutta eivät yleensä.

5. Onko pojan pituudella väliä? -
      joo, pitää olla itteeni(165cm) pidempi.

lihaksikas, mutta ei nyt mitään hirveää podariakaan

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? -
      mieluiten melko puhelias. itse oon ujo ja puheenaiheet on aina hakusessa

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? -
      ilman mielellään

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? -
      molemmat käy

ehkä vähän alempana vyötäröstä ;D

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? -
      siltä väliltä, silleen että jäis suhteellekin aikaa

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? -
      ihan tavallisia vaatteita mielellään tyylillä collarit ja t-paita

13. Pervo vai kiltti? -
      ei liian pervo, eikä kyllä liian kilttikään. molemmat ahdistaa

14. Haittaako ylipaino? -
      joo

riippuu iha kuinka iso ja missä kohtaa mutta ei se varmaan haittais

16. Haittaako jos pojalla on akne? -
      kyl se häiritsee jos naama on iha finneillä, mut jos on pari siellä täällä niin ei haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? -
      riippuu kuinka huono. kunhan näyttää itteeni pidemmältä ;D

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? -
      jos poika viettää mieluummin aikaa niiden kans kun mun niin kyl se haittaa. oon hirmu mustasukkanen.

19. Haittaako silmälasit pojilla? -
      ehkä vähän, mutta ei paljoo. ittellänikin on huono näkö, mutta en pidä laseja koska näytän tyhmältä ne päässä. ymmärrän siis iha hyvin millasta se on

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - ei jos ei tule liian agressiiviseksi kännissä. poltan (ja juon satunnaisesti) itsekin, joten ei haittaa

• uiser9y8er89huy9reyu

0 cfhkcgfhlcghlcglc

1 rti6rete5utrtjus

2 sd6ruiertudyhetjue

3dfhjdkj

4 krtyt

5kdritryir6use4uw54erytr5y

6 etdurdtiirf

7 etyuserues5u

8 euetuetu

9 jd

10 dsuys

11 s

12 euse5ues65ie65i6e6ri6r4irufrty657ue46i6oi67i78i

13 erydr

14 ry

15 sy

16 sry

17 sryrsruys

18 ruyikgukjtgyjufd

19 rsuysru

20 usre5yu9o58u095y498u4ye5

• asssadsaaadsaa

0. 14

riippuu pojasta

ei aina

on

riippuu meneekö ns " hopparityyli" ihan yli.

no ei nyt hirveesti

mielummin toka, mutta ei sillä loppujen lopuki ole väliä

puhelias, mutta ei semmonen joka puhuu kokoajan mutta jolla ei ole mitään asiaa.

sekäettä
      sekäettä
      riippuuu pojasta ja sen tyylistä
      semi
      riippuu, mielellään muodikkaat vaatteet (:
      13. Pervo vai kiltti?
      kiltti
      14. Haittaako ylipaino?
      ei
      no ei
      ei
      eipahemmi

ssaattaa häiritä mutta ei se haittaa
      ei
      kohtuudella

• AnnaLiisa00

0. Sinun ikäsi? - 11

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - No eivät oo.Ne on ällöi.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - Onhan ne.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - Omasta mielestä poika (hetero) ei saa käyttää pinkkei vaatteit.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - Ei.Just hottixii.Ainakin suurin osa.

5. Onko pojan pituudella väliä? - pitää olla mua pitempi.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - Six pak ja tosi hoikka.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - Puhelias ja osaa puhua rivosti.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - Geelil

• diudiu(;

0. Sinun ikäsi? - 14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - joo jos ei oo liian pitkä (:

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - joo

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - joo

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - no ei kaikki

5. Onko pojan pituudella väliä? - mielummin pidempi, mut ei sillä oikeestaa oo mitää välii :)

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - pitää sitä habaa vähä olla ;;)

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - ujo

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - ilman

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - molemmat käy, mut ehk mielummin ruskeet

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - ei oikeestaa välii

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - paljon

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - tavallisia

13. Pervo vai kiltti? - molempii, mut ei liian pervo kummiskaa ;)

14. Haittaako ylipaino? - ei

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - ei, joillakin se voi olla söpöö :)

16. Haittaako jos pojalla on akne? - ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - haittaa

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - ei jos ne on pelkkiä kavereita

19. Haittaako silmälasit pojilla? - ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - ei haittaa. itekki poltan ja juon.

• 15weetytsy

0. Sinun ikäsi?
      -15
      - hienoja...? semmone lyhyehkö on aika söps

• lukiotyttö

0. Sinun ikäsi?
      -16
      -Joillekin sopii :) Kaverit ei tykkää yhtään mutta itse oon sitä mieltä et jokin niissä on..

-Eniten tykkään ruskeista silmistä. Silmien värillä ei muuten väliä.

-Ei

-Ei

-Eipä oikeastaan. Olishan se kiva jos poika olisi pidempi, mutta itsekin olen jo niin pitkä, että tällaisia poikia voi olla vaikea löytää.

-Mieluummin ehkä lihaksikkaampi :) Ei suurta väliä.

-Puhelias. Viihdyn ehkä paremmin puheliaampien kanssa, koska itsekin olen puhelias. Olen huomannut että ujoista en yleensä kiinnostu.

-Ilman mieluummin, mutta ei haittaa vaikka hiuksille jotain tekisikin.

-Ei väliä.

-Ei väliä.

-Paljon

-Ei taaskaan väliä, mutta tykkään eniten persoonallisista pojista, jotka eivät kulje massan mukana.

13. Pervo vai kiltti?
      -Vähän kumpaakin.

14. Haittaako ylipaino?
      -Ehkä vähän...

-Ei

-Hieman

-Ei, ellei ryhti ole erittäin huono

-Ei tietenkään

-Ei haittaa

-Vähäsen. Itse kun en harrasta kumpaakaan.

• corazonn

0. Sinun ikäsi? - 16

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - no jos ei oo liian pitkiä, semmone sopiva. niitä on kiva pyöritellä :)

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - mulle käy kaikki silmät.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - joku paita vois näyttääkki jollai tummalla pojalla hyvältä, en oikein osaa sanoo koska paljoo en oo pinkkejä vaatteita poikien päällä. en leimais homoksi.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - no joo.

5. Onko pojan pituudella väliä? - täytys sen olla vähintään mun pitunen mut mielellään pitempi.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? -kummatki käy. lihaksikas on aina seksikkäämpi ;)

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - puheliaampi

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - kaikki näyttää hyvältä jos osaa laittaa kunnolla :D

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - molemmat, jos toine pitäs valita nii ruskeet

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - alempana mut ei just mitää hopparityylii

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - vähän

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - tavallisia.

13. Pervo vai kiltti? - pervo

14. Haittaako ylipaino? - no, vähän mutta menee kyl läpi.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - ei jos se ei oo karvanen. :D eivaa, kaikkeen tottuu ku ihastuu

16. Haittaako jos pojalla on akne? - no jos se yrittää hoitaa sitä nii ei

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - ei. tökkisin sen suoraks.

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - no eipä kai se muita haittaa mut mä oon ainaki todella mustasukkanen.

19. Haittaako silmälasit pojilla? - eip jos ne näyttää hyvältä.

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - haittaa. ihannemies olis semmone joka ei polta ja jolle alkoholi ei oo maailman tärkein juttu eikä vetäis perseitä. :)

• latte

0. Sinun ikäsi? 14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? no ei kyllä oikeen sytytä

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? semmoset silmät on söpöt jotka parhaiten sopii pojalle(:

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? en oo homovastainen niin en osaa sanoa mikä on "heteroa".. ja poikakaveristaki toivois ettei olis mikää homovastanen eikä rasisti

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? aika:D

5. Onko pojan pituudella väliä? mielummmin kyllä pitempi ku ite (162)

. Laiha vai vähän lihaksikas poika? lihaksikas(:

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? puhelias mut ei ny tarvi tavallista puheliaampi olla

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ihan sama

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? no ehkä mielummin tummat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? vyötärön kohalla/ vähä alempana

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? no ei ny kauheesti tarvii olla. laatu on määrää parempi (:

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? tavallisia mut semmoset on kivoja jotka käyttää muutaki ku huppareita (:

13. Pervo vai kiltti? kiltti mut ei se haittaa jos on silleen hyvällä tavalla kaksmielinen :D

14. Haittaako ylipaino? no jos painas kumminki alle 90 kiloo..

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? sama ku ylemmällä et ei jos se yrittää hoitaa sitä:)

17. Haittaako huono ryhti pojalla? no ei jos sille ei voi mitään

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei mut kuhan ne on kans sitte vaan kavereita

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei mutta jos semmoset on niin vois kyllä yrittää löytää itelle sopivat ei mittään potterlaseja:D

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? tupakointi haittaa. juominen ei sitte ku on ikää mut kumminki sillee järkevästi

• :------)

0. Sinun ikäsi? - 17, kohtapuoliin 18 :--)

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - Sekä että. Liian pitkä takapiiska muuhun hiuspituuteen verrattuna näyttää rumalta, mutta muuten ihan jees :)

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - Ite tykkään eniten ruskeista ja vihreistä, eli vissiin juu :)

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - No ei se sen heterompaa tai homopaa ole kuin muunkaan väriset vaatteet. Toki jos koko vaatekaapin sisältö loistaa vaaleanpunaisen eri vivahteissa, niin alkais menemään vähän liian pitkälle :D

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - Ei, mutta en vaan liiemmin itse välitä kyseisestä pukeutumistyylistä

5. Onko pojan pituudella väliä? - Poika saisi mielellään olla itseäni pitempi :--) Vaikka ihan reilustikin.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - Molemmat käy, mutta mitään anorektisen laihaa en haluaisi

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - Molemmat käy, jos eivät mene liiallisuuksiin :)

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - Laitetut hiukset paremman näköiset, ihan sama millä aineilla :--)

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - Riippuu, mutta ruskeat enemmän omaan mieleen

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - Alempana ehdottomasti, mutta ei niin että persé vilkkuu

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - Ihan sama minulle, kunhan ei ole mikään antisosiaalinen tapaus

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - Sama se, kunhan on edes jonkinlaista makua pukeutumisessa :--)

13. Pervo vai kiltti? - Molempia ;)

14. Haittaako ylipaino? - Liiallisuuksiin mennessään kyllä, pienissä määrin ei haittaa, jos kuitenkin tekee asian eteen jotain (=harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti ym)

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - Riippuu kohdasta, mutta yleisesti ottaen ei

16. Haittaako jos pojalla on akne? - Ikävä sanoa, että kyllä, varsinkin jos poika ei edes yritä hoitaa sitä kunnolla

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - Huomattava huonoryhtisyys on kyllä miinusta, mutta pieni ei haittaa :)

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - Ei, jos suhde tosiaan on vaan kaverillinen

19. Haittaako silmälasit pojilla? - Ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - Kyllä, koska itse en käytä päihteitä. Satunnainen ja kohtuullinen juominen ei kuitenkaan haittaa :)

• harenoneko

0. Sinun ikäsi?
      -14

- Hyi ei tosiaa
      - ei oikeestaa
      - no, se kyl saattaa näyttää vähä homolt mut se tekee vaa söpöks
      -no jooo
      - vähä
      -ei mikää bodari ainakaa, sellanen sopiva tai sit ihan ruipelo
      - ei ainaskaa ujo
      riippuu muusta pukeutumistyylistä
      vaaleat
      - no ei sil oo nii välii
      ihan sama
      - ihann sama, sellasia mitkä sopii sille
      13. Pervo vai kiltti?
      pervo
      14. Haittaako ylipaino?
      no ei pari ylimäärästä kiloo haittaa kunha sitä ei iha hirveesti oo
      no ei naamas mut jos jossai kaulas nii sit
      nojoo ehkä vähä
      ei
      ei
      ei, ne on vaa söpöt
      ei yhtää

• galluppi-vastauksia

0. Sinun ikäsi? 18

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei ole

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? Ei ole. Söpöimmät ovat siniset, vihreät ja harmaat (tässä järjestyksessä) ja vimpona ruskeat.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? Kaikki värit ovat sallittuja. Kirkkaan punainen näyttää miehellä makeelta.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? On.

5. Onko pojan pituudella väliä? 178-190 cm on hyvä pituus.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Sopivasti lihaksia, mutta ei liikaa.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Puhelias

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? Geelillä tai ilman

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? Ruskeat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? Normaalilla kohilla, millä nyt miehet yleensä pitää. Ei mitään Matti Nykäsiä kuitenkaan. :D

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? Paljon

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? Tavallisia, mutta silti muodikkaita ja tyylikkäitä. EI juoksulenkkareita kesät talvet eli kengät ovat miehellä ratkaisevat.

13. Pervo vai kiltti? Riippuu tilanteesta. ;)

14. Haittaako ylipaino? Haittaa paljon, samoin kuin alipaino

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? Kyllä

16. Haittaako jos pojalla on akne? Kyllä

17. Haittaako huono ryhti pojalla? Kyllä

19. Haittaako silmälasit pojilla? Ei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? Tupakoiviin en viitsi edes vilkaista, koska he haisevat tuhkakupilta. Juopot haisevat myös eli sellainen kohtuukäyttö sallitaan.

• vapaudenkaipuu

0. Sinun ikäsi?
      - seventiiiin

-srypojat, ei, mut ei niis mittee vikaaka ole.

-ei ku siniset, mut eipä sillä paljoa välii ole (:

-heteroa? öö? ei kai se mitenkää erityisesti heteroa oo? outo kysymys.

- ei.. :)

- ei....

- ei mitäään väliä.

-hassuja kysymyksiä. ei väliä.

- miten on pojalla hyvä olla. Jos hiukset on niin märät geelistä että kiiltelee ja valuu naamalle ni siinä kohtaa suosittelisin vaikka suihkua.

-laalaalaa mustat

- vyötärön kohdalla KIITOS. on varmaa tosi coolia ku perse vilkkuu mut minust se ei oo kauheen viehättävää sorry

- ihaaan sama

- tavallisia?

13. Pervo vai kiltti?
      - kiltti... en tykkää pervoilusta liiallisena >:

14. Haittaako ylipaino?
      - ei :)

- sitä poikaa ehkä mut minuu ei. siihen tottuis, vaikka aluks katse karkailis siihen.

- ei :))

- ei :--D oltais vaa samiksii

- noooeei

- awww ei ^^

- no joo kyl... sillee.. maistuu ja haisee pahalta...

• JASMIN15

0. Sinun ikäsi? - 15 vuotta

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - Ei oikeestaan, tai riippuu tyypistä.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - Onhan ne ihan söpöt.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - On se, jos pysyy hyvän maun rajoissa, esim. et sillä on olemassa vaikka yks pinkki pipo tai yks pinkki t-paita, niin se on jees.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - Joo, varsinki jos on semmonen pieni poika, ja sen vaatteet on ihan liian ylisuuret..

5. Onko pojan pituudella väliä? - Ei oikeestaan, tai olis ihan kiva jos se ei olis mua lyhyempi, ite kun oon alle 160cm pitkä.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - No jos sais valita niin tietenkin toi vähän lihaksikas poika, mut ei sillä oikeestaan oo niin väliä.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - Tavallista puheliaampi, mutta ujo kävis myös, jos ei siis oo semmonen pelokas. Pieni ujous on söpöä.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - Jos on semmonen liimaletti niin hyi, mut jos vaik nostaa ne pystyyn jollain aineella, se on ihan jees, mut ei niitä aina tarvii laittaa jotenki, koska en itekään hirveesti laita hiuksiani. Eli ehkä mielummin ilman.

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - Ruskeet on jotenki söpömmät.

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - Vähän alempana on hyvännäköstä.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - No kertoohan se jotain siitä pojasta jos sillä on paljon kavereita, eli paljon kavereita olis parempi.

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - Ihan tavalliset t-paidat, hupparit, pitkähihaset ja farkut on jees.

13. Pervo vai kiltti? - No vähän molempia. Ei saa olla liian pervo, et on ehottelemassa kokoajan jotain, mut silti olis kiva et olis vähän semmonen "tuhma" :--D Eikä saa olla liian kiltti, et alistuu kaikkeen mitä mä pyydän.

14. Haittaako ylipaino? - Nojaaa, jos se näkyy ulospäin niin, että on oikeesti lihava, niin kyllä se ehkä haittaa, ite kun oon tämmönen pieni ja laiha.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - Ei tietenkään.

16. Haittaako jos pojalla on akne? - Ei haittaa, jos se hoitaa ihoaan, ja tekee jotain sen eteen.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - Ei haittaa.

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - Hmmm.. Kyl se ehkä vähän haittaa, jos se esim. on kokoajan sen tytön kanssa eikä mun. Ite kun oon tämmöstä vähän mustasukkasta sorttia.

19. Haittaako silmälasit pojilla? - Ei haittaa.

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - Polttaminen haittaa, ite kun en sitä harrasta, ja juominen ei haittaa, kunhan hyvän maun rajoissa pysytään.

• TrueFace

0. Sinun ikäsi?
      - 16
      - Riippuu sopiiko se sille jätkälle. Ennen inhosin takapiiskoja, mutta nykysellä ihastuksellani on takapiiska ja se on aivan ihaaaana :3
      - Ohan ne mutta ei ne silmät niin tärkeet oo (:
      -Ei pinkit vaatteet mun mielest mitään homoo tee.
      - Eei. Seki riippuu ihan jätkästä.
      - No eeei oikeestaa. mut mielellään olis ainaki vähä pitempi.
      - Molemmat käy
      - Molemmat käy. mutta tavallista puheliaampi olis jees, koska oon ite aika ujo. :D
      -Laitetut hiukset
      - Iihan sama. mustat mieluiten (:
      - Vyötärön kohal.
      - Ihan sama (:
      -Ei mitää ihan tavallisiakaan. muttei mitää viimesen muodinkaa :D
      13. Pervo vai kiltti?
      -Kiltti mutta saa vähä pervouttaki olla ;D
      14. Haittaako ylipaino?
      - Nno riippuu kui paljo on ylipainone.
      - Ei
      - Ei
      - Ei
      - Saatan olla vähä mustasukkane.
      - Eip
      - Ei koska itekki :D

• nelsui

0. Sinun ikäsi? 18

- ei ole

- ei silmien värillä ole väliä

- ei ole

- on ainakin jotkut, kun farkut ovat niin alhaalla että perse vilkkuu melkein kokonaan.

- kuhan on mua pidempi (172) niin hyvä :)

- No mieluiten vähän sellai lihaksikkaampi, mutta toisaalta ei sillä ole niin väliä.

- Molempia sopivasti :)

- kumpikin käy :) luonnollinen tietty aina parempi, mutta ei "geelihiuksissakaan" mitään vikaa ole, paitsi silloin jos geeliä on laitettu liikaa !

- Eipä väliä, molemmat käy.

-Vyötärön kohdalla

- Sopivasti !

- ihampa sama, kuhan ny ei alasti kulje :D

13. Pervo vai kiltti?
      - molemmat ;)

14. Haittaako ylipaino?
      - riippuu iha siit et kuinka paljon on sitä ylipainoa. En vois itse ikinä seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka on vaikkapa 175 cm pitkä ja painaa 100 kg...

- Ei haittaa

- kuhan ei oo kauheen paha, ni sitte ei.

- ei :)

- Ei tietenkään :) luottamus on suhteessa tärkeintä, ja jos toisella on vastakkaista sukupuolta hyvänä kaverina, niin silloin täytyy vaan luottaa ettei tapahdu mitää :)

- ei haittaa :)

- eii ! KUHA EI NUUSKAA ! tai polta pilvee.

• hhhomo

0. Sinun ikäsi?

-16

-no enpä sanois niinkää

-siniset on.

-ihan tarpeeksi, kuka vittu voi ktn tuomita homoks sen takii että käyttää pinkkii joskus

-riippuu onko muutenki pelle

-no ite oon 165cm eli jos poika ois vaikka 158cm niin ei kiva, poika aina pitempi ku meikä ite

-Ei liian laiha eikä kuitenkaa mikää ällöttävä lihasläjäkää

-Ei mikään hirveen ujo muttei mikää yli sosiaalinenkaa joka puhuu kelle vaa mitä vaa

Riippuu ihan pojasta...

-Honestly, WHO CARES?

Riippuu tyylistä.

-YSTÄVIÄ pari.

-again who cares....

13. Pervo vai kiltti?

-sekäettä vaikka.

14. Haittaako ylipaino?

-Tuskinpa.

-Jos rakastaisin oikeesti jotai sellasta jolla on niin en usko että haittais C'mon mitä kysymyksiä .... :'D

-en ees enää tiiä itkeekkö vai nauraa :D

-No ei.

-Miksi haittaisi...

- Cmon tuskin.

-jos joka päivä vaa joku päihteiden suurkuluttaja nii sit.

• girl98_

0. Sinun ikäsi? 13

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? riippuu

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ei

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? juu

5. Onko pojan pituudella väliä? vähä, ku oon ite niin pitkä

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? lihaksikas ;)

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? väliltä

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ilman

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? ihan sama

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? ei hirveesti, mut vähä

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? muodikkaita

13. Pervo vai kiltti? pervo tietenki ;)

14. Haittaako ylipaino? joo

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? riippuu miten iso

16. Haittaako jos pojalla on akne? joo

17. Haittaako huono ryhti pojalla? juu

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? ei

19. Haittaako silmälasit pojilla? ei jos ne sopii

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? haittaa

• 20+13

16 vuotta.

-niitten villitys oli ja meni.
      -riippuu, kaikki silmät on söpöjä ellei ne oo eri väriset
      -ei paidan väri tee homoo? sama asia ettei ole heteroa jos tytöllä on esim sininen paita.
      -jotkut, jotkut ei.
      -no saa olla mua pidempi, jos seurusteluu meinataan, muuten ei välii.
      -tai sitten pehmeä.
      -puheliaampi.
      -ihan sama, kunhan ei oo liikaa mitää mössöjä.
      -aivan sama.
      -alempana !
      -sopivasti, ei se määrä vaan se laatu.
      -tavallisia, koska en itekkää kulje muodin mukana.
      13. Pervo vai kiltti?
      -sekä että, molempia sopivasti
      14. Haittaako ylipaino?
      -lievä ei haittaa, mutta jos on hirveän lihava niin ei kiitos.
      -haittaahanse.......
      -lievä akne ei haittaa.
      -eipä pahemmin
      - ei ????
      -ei
      -no eipä haittaa, ellei luonnetta muuta.

• gdddgf

0. Sinun ikäsi?
      -15
      -ihan :D
      -ei aina mut tosi usein
      -on
      -ei
      -on
      -vähän lihaksikas
      -ihan sama :D
      -ilman
      -ruskeat
      -ihan sama
      -vähän
      -mistä ite tykkää
      13. Pervo vai kiltti?
      -molempii vähän ;)
      14. Haittaako ylipaino?
      -ei
      -ei
      -no jos ei yritä ees hoitaa sitä ni joo
      -haittaa kaikil ihmisil
      -ei
      -ei
      -ei jos ei mee överiks

• helsinki17v

0. Sinun ikäsi? -17

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? -ei, mut joillekkin ne kyl sopii

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - joo, ruskeet silmät on ihanimmat mut kyl muunkin väriset silmät käy

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - ei saa olla ainakaan paljoo pinkkei vaatteit

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? -sit on jos housut roikkuu nii paljon et perse näkyy

5. Onko pojan pituudella väliä? - ei sinäänsä, kunhan on mua pidempi. itse olen 170cm

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - mielummin lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - tavallista puheliaampi, ujonkaa saattais aika käydä pitkäksi :)

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - ilman, tai sit geelillä vähän nostaa hiuksia pystyyn jos on tälläinen geesimäinen hiustyyli

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - ihan sama, ehkä mielummin ruskeat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - vähän alempana, mut ei liian alhaalla!

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? -paljon kavereita tottakai!

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - ihan sama onko viimeistä muotia vai ei, kuhan vaatteet ovat hyvännäköisiä ja sopivat pojalle.

13. Pervo vai kiltti? -pikkasen pervo saa olla :)

14. Haittaako ylipaino? - haittaa

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? -jos luomi on sellainen että katse kiinnittyy ekana luomeen niin sitten haittaa

16. Haittaako jos pojalla on akne? - haittaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - haittaa, hyvä ryhti pitää olla!

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - ei jos he ovat pelkästään kavereita

19. Haittaako silmälasit pojilla? -haittaa jos niitä kokoajan käyttää.. mutta esim lukulasit ei haittaa

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - polttaminen haittaa, juominen ei..

• dxnrynd

Mitä helvettiä, oon 16v ja mietin tuota kysymystä 13. Tuntuu että kaikki naiset haluaa pikkasen pervon miehen hmm. Noh, näiden tulosten perusteella seuraavan kerran kun menen iskemään naista läpsäisen häntä perseelle ja kysyn viekkaalla äänellä ''mikäs tämän misun nimi on ;)''.

kysymys 16, tuntuu että kaikki haittaa akne? Entäs sitten pojat? Kyllä meitäki haittaa jos tytöllä on akne, vähän paska kysymys ku tuohon nyt ei voi kovasti vaikuttaa...

• dfiis488ifsuid8

iha jees

joo

on

ei

pitäs se pidempi olla tai sama pitune

mieluite normi-pullleempi , mutta kelpaa laihat ja lihaksikkaatkin :) mutta noist varmaan lihaksikas

puhelias ois suotusa kun ite ei oikee oo tarpeeks ;D

riippuu hiuksista

no ruseet, mut ei välii

no iha normi :D ihasama kai sekin

tarpeeks

no iha normit riittää

13. Pervo vai kiltti?
      no kiltti mut voi se pervoki hyvä maun rajois

14. Haittaako ylipaino?
      ei

ei

ei haittaa

noh eise kivaltakaa näytä

jos ei oo hirvee ärsyttäviii ni mikä ettei

ei

ei

• Mo.

0. Sinun ikäsi? 14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? juu

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? nam.

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? rippuu miten paljon

5. Onko pojan pituudella väliä? on, pitäs olla yhtä pitkä tai pitempi

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? lihaksikas

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? ujo käy ihan hyvin kunhan sen kaa voi puhua silleen että sekin sanoo jotain

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? laitetut hiukset

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? vaaleat

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? alempana muttei kuitenkaan sillä tyylillä että perse näkyy

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? vähän, pystyy viettää enemmän aikaa tytön kanssa

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? tavallisia mutta hyvän näköisiä

13. Pervo vai kiltti? kiltti

14. Haittaako ylipaino?riippuu miten paljon ylipainoa on

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?juu

16. Haittaako jos pojalla on akne? ei jos se ei ole paha/ poika yrittää edes hoitaa sitä

17. Haittaako huono ryhti pojalla? ei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä?joo--> mustasukkaisuus

19. Haittaako silmälasit pojilla?vähän

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? polttaminen vähän, juominen ei ollenkaan

• tyttö

0. 14v

1. riippuu vähän.

2. silmillä ei oo mitään väliä =)

3. ei ne vaatteiden väri kerro mitään onko hetero vai homo.

4. ei.

5. ei oo mitän väliä =) ite olen 161 ja poikaystäväni n: 185. pituus ero ei oo haitannu mitenkään ja tuskin muillakaan =).

6. ei sillä nyt niinkään väliä oo mut mielellään lihaksikas =).

7. puhelijas.

8. ilman

9. ei mitään väliä.

10. ihan sama.

11. jos on paljon niin se on sit joku sellanen yleensä joka esittää vaan kovaa mut on oikeasti ihan joku muu.

12. mieluiten tavallisia.

13. molempia.

14. pieni ylipaino ei haittaa.

15. vähäsen.

16. joo.

17. joo.

18. ei haittaa.

19. ei.

20. joo

• inanen

0. Sinun ikäsi?
      15.

Mä täällä sakset kädessä oottelen että pääsisin ne kammotukset leikkaamaan!

Riippuu täysin tavasta millä katsoo :)

On, mikäli kyseessä ei ole shokkipinkki lateksipotkupuku.

Riippu kuinka pitkälle sen vie. Jos poika näyttää kasalta vaatteita niin on.

Ei kovin paljoa ainakaan tyttöä lyhempi

Välimuoto. Ei doupattua muskeliurheilijaa, muttei siimaakaan.

Puheliaampi. Eipä tule ainakaan tylsää.

Riippuu, molemmat ihan hyviä.

Ruskeat

Alempana vyötäröstä, mutta joku raja sillekin, ei voi puolitangossa roikkua.

Laatu ratkaisee :D

Molempia

13. Pervo vai kiltti?
      Sanotaanko että kiltti pervo.

14. Haittaako ylipaino?
      jos poika 100 kg niin haittaa.

Ei.

Sillehän ei voi mitään, mutta aknelääkkeet on keksitty. Paha akne ei haittaa.

Haittaa. Se on helposti korjattavissa.

Ei tietenkään!

Riippuu, onko hyvin sopivat ja tyylikkäät. Itselläkin on.

Polttaminen haittaa, satunnainen juominen ei. Jos on joka aamu helvetillisessä darrassa, niin haittaa.

• My sis :)

0. Sinun ikäsi? 14w

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? no jaa...en pahemmi välitä ;o

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät?...no en ny tiiä ;o

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?.eips :) jos ne on sitte hienoja :P

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä?..no jotkut :D mutta joillekki se kyl sopii oikeesti :D

5. Onko pojan pituudella väliä? no ei sinänsä..kunha on mua pidempi :P

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? no ei sen tartte ees kumpaakaa noista olla?:o tartte mikää laiha tai lihaksikas olla oikiasti jos vaa hyvä luonne on:)!!!

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? puheliaampi :)

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? jotai ainetta :P

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? käy kummatki :)

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? alempana..vähän..ei iha perseen ala puoella kuten useilla näkyy olevanxD

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? sinänsä ihan sama....mut vähemmän ois kiva..ku ei joka nurkalla ois joku tiellä sit suhteessa :D!

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? jos totta puhutaan..nii Jack And Jones vaattet!! nam ^^

13. Pervo vai kiltti? moempia :P mut kiltti on parempi..riippu kyl iha omasta päivästä :D

14. Haittaako ylipaino? eei :) ku vaa ei iha liikaa sitä sitte oo :D

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? väähä se voi toki häiritä mut kyl siihen tottuis varmaa :)

16. Haittaako jos pojalla on akne? no ei ny niinkää....jos ny ei kauhee paha oo :O

17. Haittaako huono ryhti pojalla?no eei

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? hmm..ittellä paras kaveri o poika ja oon ite tyttö....niinii tavallaa ihan sama x) ku vaa ei liiallisuksii mee :D

19. Haittaako silmälasit pojilla?jaah..mut muodikkaat ne pitäs olla :D

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? eips :)

• my sis (:

"3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?.eips :) jos ne on sitte hienoja :P"
        Korjaan tuohon että on se hateroa siis x)) anteeksi..luin vähän vääri :P

• anskuuuu

0. Sinun ikäsi?
      - 17

- en tykkää

- no riippuu, onha ne kivat, mutta ihanat sinisetkin olen löytänyt...;)

- kukin mielensä mukaan :D

- joskus

- no mieluusti yli 150cm ja alle 200cm :D

- molemmat käy

- ujot on ihania

• dhaze

0. Sinun ikäsi?
      17v.

Ei.

En kiinnitä silmienväriin huomiota (eriväriset olis ehdottomasti mielenkiintosimmat)

Riippuu värisävystä ja vaatteesta ja tyylistä. On heteroa.

Ne tuntuu usein yrittävän ihan liikaa, ja näyttää siksi naurettavalta. Omaa silmää tyyli ei erityisemmin miellytä, mutta toisaalta sopii joillekin niin hyvin, ettei se haittaa!

On. Toisaalta olen vain 160cm, eli suurin osa pojista on helposti kahta päätä pidempiä...

Vähän lihaksikas.

Öäöäöas... En osaa sanoa, ihan kumpi vaan.

Ilman.

Ruskeat tai mustat.

Alempana.

Ihan sama.

Mielummin muodikkaita.

13. Pervo vai kiltti?
      Jos tää liittyy seksiin, niin pervo. Muuten mielellään kiltti.

14. Haittaako ylipaino?
      Kyllä.

Ei.

Paha akne haittaa, finnit ei.

Ei.

Ei.

Ei.

Polttaminen haittaa, juominen ei.

Trollit ovat tervetulleita pitämään tämän keskustelun pystyssä. Tarkoitus ei ollut loukata ketään jos joku suuttui näistä kysymyksistä tai vastauksista.

• Nuori tytsy juu

0. Sinun ikäsi? 11

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? Ei ole.

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? On :)

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? On.

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? On.

5. Onko pojan pituudella väliä? Ei saa olla lyhyempi.

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? Lihaksikas.

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? Tavallista puheliaampi.

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? Ihan sama.

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? Ruskeat.

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? Vyötärön kohdalla.

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? Ei se mulle kuulu ö_o Ihan sama.

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? Kumpiki käy.

13. Pervo vai kiltti? Pervo.

14. Haittaako ylipaino? Jos sitä ei ole liikaa.

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? Ei paljoo.

16. Haittaako jos pojalla on akne? Ei haittaa.

17. Haittaako huono ryhti pojalla? Ei haittaa.

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? Tuun mustikseks :<

19. Haittaako silmälasit pojilla? Ei.

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? Haittaa.

• nniiinaaz

0. Sinun ikäsi? - 13, ja tosiaan tyttö siis olen.

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - riippuu pojasta, kenelle sopii, omalla poikaystävällä on

• fedwfwgeVW4R3HGW3EH5

0. Sinun ikäsi?
      15
      ei....:D
      ite tykkään enemmän sinisistä:D
      no riippuu kuinka pinkkejä ei kovin:D
      aika
      no 170 haha
      vähän lihaksikas
      puhelias
      ilman:D
      ääää vaaleat
      ööö emt:D
      ihsm:D
      äää en osaa sanoo:D
      13. Pervo vai kiltti?
      kiltti
      14. Haittaako ylipaino?
      nojoo¨...
      no riippuu missä ei varmaan XD
      riippuu kuin paha:D
      joo
      ei?
      ei
      riippuu kuinka paljon/usein:D

• kaikkiainen

0. Sinun ikäsi?
      ~ 14
      ~ei xD
      ~ei
      ~riippuu kui usein on :D
      ~on
      ~ ei
      ~laiha
      ~ ujot on aina söpöii :D
      ~ilman kait ^^
      ~ei oo välii :3
      ~riippuu iha millane se on :DD
      ~sill ei oo välii, mielummi vähän nii sit sil on enemmä aikaa sull c;
      ~tavallisii ? :DDD
      13. Pervo vai kiltti?
      ~ vähä molempii saa olla! ;D
      14. Haittaako ylipaino?
      ~ei c:
      ~riippuu miss kohass se on :D
      ~ei
      ~ ei
      ~ei jos ne sit pysyy vaa hyvinä kavereina :D
      ~ei ! C:
      ~ei

• hekohekoheh

0. Sinun ikäsi? - 14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja? - no siis riippuu, et kyllähä tällasel lätkäjätkälle sopis sellane piiska, mut emminä tiiä

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? - onhan ne aina söpöt, mut siniset vie

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita? - no siis riippuu, et pitääkö jatkuvasti, ja mikä vaate on pinkki

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? - onhan ne jonkiverra

5. Onko pojan pituudella väliä? - öm onkai sillä vähän, pitempi ois aina plussaa

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? - lihaksikkaampi, ainaki pitäs olla urheilulline

7. Ujo vai tavallista puheliaampi? - puheliaampi, ujon kans ei tuu juttua

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? - no siis jos hiuksiin laitetulla _aineella_ on rajansa. et ei mitää tyylii hinttigeelijätöksii :DDd

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset? - ihan sama, mut siis jos on ruskeet silmät, sille sopii myös ruskeet hiukset, mut jos on vihreet tai siniset silmät, nii vaaleet soppii:3

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla? - hieman alempana, harvoin näkee enää poikien pitävä vyötärön kohalla, ja se on jo aika sellane .. juttu

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla? - ihan sama, kuitekki sillee, emt. paljon vaikka, taino silleee sopivasti

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? - nojaa. nykyää noi poikie _muotivaatteet_ on mun makuu liia hinttimäisiä

13. Pervo vai kiltti? - kumpiki ;)

14. Haittaako ylipaino? - kyl se mua

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa? - no riippuu mis kohtaa

16. Haittaako jos pojalla on akne? - no kyl se sinänsä vähän

17. Haittaako huono ryhti pojalla? - eikai?:D

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä? - ei kai, mut kuha ovat vaa _kavereita_ :Dddd

19. Haittaako silmälasit pojilla? - eeeei

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? - polttamine haittaa, muttei juomine. mielummi nuuska pojalla, mut seki pussina, ei löysänä :DDD

• i'm girl

0. Sinun ikäsi?14

1. Onko poikien takapiiskat hienoja?riippuu pojast.. jolleki sopii ja jollekii ei

2. Onko ruskeat silmät söpöimmät? ei. ite tykkään vihreist

3. Onko heteroa jos pojalla on pinkkejä vaatteita?en oo ajatellu ku harvoin näkee pinkkei vaatteit ainaki mein koulun pojil

4. Onko hopparipojat naurettavan näköisiä? todellakii! sairaan hölmön näkösii ja tekee ittestää pellen!

5. Onko pojan pituudella väliä? on vähä ku vois olla pitempi ku itellää on korkkarit ni ei jäis lyhyemmäks

6. Laiha vai vähän lihaksikas poika? lihaksikas ;)

7. Ujo vai tavallista puheliaampi?ei ujo eikä semmone et ei omaa suunvuoroo saa ku kokoaja pölöttää

8. Geelillä tai muulla aineella laitetut hiukset vai ilman? ei tarvii käyttää mitää geeliä tai tämmöst mut hiukset pitää olla puhtaat!

9. Ruskeat vai vaaleat hiukset?ruskeet on kivemmat :)

10. Farkut alempana vyötäröstä vai vyötärön kohdalla?vyötärön kohal!

11. Paljon vai vähän kavereita pojalla?ei sil oo välii

12. Viimeisen muodin vaatteita vai "tavallisia" vaatteita? tavallisia

13. Pervo vai kiltti? kiltti :)

14. Haittaako ylipaino? ei oikeestaa mut ain urheilulline on parempi

15. Haittaako yksi isompi luomi kasvoissa?ei todellakaa

17. Haittaako huono ryhti pojalla? haittaa sitä itteesä ku varmast selkävaivoi ellei nyt ni myöhemmi mut kyl se hyvä ryhti on parempi ku huono

18. Haittaako jos pojalla on hyviä kavereita jotka ovat tyttöjä?ei ku haluisin itekii pitää omat kaveripojat

19. Haittaako silmälasit pojilla?ei ku ittellänikii on

20. Haittaako jos poika polttaa tai juo? polttamist en ssiedä mut juomine on ok jos se pysyy hallinnas, mut ain raitis on paras! :)

• Anonyymi

0. 11 kohta
      1. En vastaa
      2. Joo todellakin
      3. Ei kai
      4. En ymmärtänyt 🥲
      5. Mieluummin itseäni pidempi
      6. Vähän lihaksikas
      19. Ei tod haittaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      86
      2331
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      18
      2267
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      1788
    4. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      105
      1477
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1440
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1248
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      257
      1042
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      953
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      919
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      174
      903
    Aihe