Topi Sorsakoski on kuollut
27
129
Vastaukset
- xyxyxyxyx
Kepeät mullat, Topi!
Juu, Virtakin ja joku Lehikoinenkin... vai mikä se nyt oli.
Maarinan musiikkialoitus on oikea paikka surulle.
H.- sn f jk
Päättäisitpäs sinäkin kumpaan, musiikkialoitukseen vai erityisaloitukseen joka on tehty tämän erityisaloituksen jälkeen.
Äläkä vedä muita kirjoitustesi taakse, emme kaikki ole samaa mieltä.
- bibimbap
Kaikki lähtevät aikanaan.
Minkä sille voi? - ****
Eikös kenelläkään ole muistoja Topista? Kaitpa teistä joku on tavannut hänet henkilökohtaisestikin.
- Vain ainoastaan**
Yksi ainoa ikkuna:
http://www.youtube.com/watch?v=LX6JiTHzqe8 - Vieläkin**
Olen pahoillani puolestasi kuten myös Topin menehtymisestä. En vai voi ymmärtää onko joku palstan musiikkisyötteen suoltajan ketju parempi tapa ilmaista surua kuin yksittäisen ihmisen suru.
En kuuntele juurikaan linkkejä. Päätimme Petterin kanssa ostaa Topin tuotantoa ja kuunnella hänen upeaa ääntään talvella pakkasen sitoessa meidät sisätiloihin.- lejanna
Anna rauha ihmiselle, jokaiselle.
Et sinä ole kenenkään tunteitten tulkki, kuin, vain omiesi.
Kuunnelkaa Petterisi kanssa mitä haluatte, todellisuudessa.
Palsta on Ihmisten, monien, kanssakäymistä, ei täällä kukaan ole toisensa yläpuolella.
. lejanna kirjoitti:
Anna rauha ihmiselle, jokaiselle.
Et sinä ole kenenkään tunteitten tulkki, kuin, vain omiesi.
Kuunnelkaa Petterisi kanssa mitä haluatte, todellisuudessa.
Palsta on Ihmisten, monien, kanssakäymistä, ei täällä kukaan ole toisensa yläpuolella.
.Kirjoitinko jotain väärin?
- lejanna
korppis kirjoitti:
Kirjoitinko jotain väärin?
Jokainen kirjoittaa itseään.
. lejanna kirjoitti:
Jokainen kirjoittaa itseään.
.Olen huomannut, että kirjoitat ihan itseäsi ja senkin olen huomannut, että sinulla on univaikeuksia. Hyvää yötä, täysikuu teki ihanan raukeaksi ; ))
- lejanna
korppis kirjoitti:
Olen huomannut, että kirjoitat ihan itseäsi ja senkin olen huomannut, että sinulla on univaikeuksia. Hyvää yötä, täysikuu teki ihanan raukeaksi ; ))
Puhu vain omasta puolestasi, minä olen kissaeläin.
Uni maistuu, ja oman miehen kainalossa ei ole yksinäistä. :))
Hyviä Röitä sinne Nuaksellekin!
Täysikuu, juupajuu, ja jokin muu, täkin alla.
. lejanna kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, minä olen kissaeläin.
Uni maistuu, ja oman miehen kainalossa ei ole yksinäistä. :))
Hyviä Röitä sinne Nuaksellekin!
Täysikuu, juupajuu, ja jokin muu, täkin alla.
.Jokainen kirjoittaa itseään; ))))))) täkin alla jokin muu, eikös se ukkosi jo makaa tiedottomana, minun nukkuu kotonansa kirkolla, DDD minä kohta Nuaksen rannalla.
- lejanna
korppis kirjoitti:
Jokainen kirjoittaa itseään; ))))))) täkin alla jokin muu, eikös se ukkosi jo makaa tiedottomana, minun nukkuu kotonansa kirkolla, DDD minä kohta Nuaksen rannalla.
No, eipä aviomieheni nuku tiedottomana.
Musisoi tällä erää olohuoneessamme nuoruuden innolla, sitähän hänellä piisaa.
Esiintynytkin usein julkisesti, kultani.
Minkäpä minä sille teen. :))
Olen ja nautin.
. lejanna kirjoitti:
No, eipä aviomieheni nuku tiedottomana.
Musisoi tällä erää olohuoneessamme nuoruuden innolla, sitähän hänellä piisaa.
Esiintynytkin usein julkisesti, kultani.
Minkäpä minä sille teen. :))
Olen ja nautin.
.Huomenta taitaa olla jo päivä!
Kirjoitit eilen illalla 23.48, että Oma korpun muruni näyttää nukkuvan nojatuolissaan. :)) Musisoiko mielessään, unelmoiko ; )
.- lejanna.
korppis kirjoitti:
Huomenta taitaa olla jo päivä!
Kirjoitit eilen illalla 23.48, että Oma korpun muruni näyttää nukkuvan nojatuolissaan. :)) Musisoiko mielessään, unelmoiko ; )
.Vain kuollut nukkuu, loputtomasti.
Etkö sitä tiedä?
Eikä meillä ole tapana yötä viettää nojatuolissa.
Kaunis on päivä, auringon kehrä loistaa taivaalla.
Ollaan onnellisia, että ollaan.
Pian syksy saa.
Pylpyräni on erittäin musikaalinen.
.
- eukko.
Topi Sorsakoski oli hyvä, omaperäinen laulaja. Tuntuu haikealta, että hänkin on nyt pois keskuudestamme. Elämänkulku on sellaista. Nyt olen kuunnellut You Tubesta monia hyviä Topin ja kumppaneiden esityksiä.
Osanottoni hänen omaisilleen.- H-I-L-I-M-A
Niin oli hänen isänsäkin Ylli = Yrjö jolla oli pitkään orkesteri ja hyvinkin suosittu olikin.
Naidanapsauttelin usein Yllin kanssa, kun ravintolaamme osuivat. Joskus 1967 alkaen. Kauneutta ei poika saanut isältään, valitettavasti. - Hessu eli Hopoti
H-I-L-I-M-A kirjoitti:
Niin oli hänen isänsäkin Ylli = Yrjö jolla oli pitkään orkesteri ja hyvinkin suosittu olikin.
Naidanapsauttelin usein Yllin kanssa, kun ravintolaamme osuivat. Joskus 1967 alkaen. Kauneutta ei poika saanut isältään, valitettavasti.Tapio Tammilehtoko oli Ylli eli Yrjö ? Topin Isä joka tapauksessa.
- valitettavasti
H-I-L-I-M-A kirjoitti:
Naidanapsauttelin usein Yllin kanssa, kun ravintolaamme osuivat. Joskus 1967 alkaen. Kauneutta ei poika saanut isältään, valitettavasti.Hilima muistaa väärin. Topin isä oli Tapio Tammilehto.
- surunhuntu
http://www.youtube.com/watch?v=ft2c_0h_1VE&feature=related
Jumalten suosikit kuolevat nuorina. - Surullinen*****
Musiikki menee suvussa useinkin. Liian nuorena kuoli Topi Sorsakoski, 58 vuotiaana.
- tupakka tappaa
Tupakka auttoi ennenaikaista kuolemaa. R.I.P.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553