Nettiriippuuvuuteen?
Istun jopa 16 tuntia päivässä koneen ääressä plaraten toyota- ym. autopalstoja läpi yhä uudelleen ja uudelleen. Enkä yksinkertaisesti voi lopettaa edes hetkeksi. Perhe, työ ja minä itse kärsimme siitä kaikki.
Olisiko hypnoosista apua
10
770
Vastaukset
- MyrskyTuulia
Hypnoosista en osaa sanoa, mutta ota yhteyttä lähimpää A-klinikkaan; niissä hoidetaan paitsi päihde- myös muita riippuvuuksia! Onnea matkaan...apua löytyy etsivälle varmasti!
- sara
moi!!mä oon käynyt hypnotisoijalla ihan muihin vaivoihin mutta voin todella sanoa,että sellaista vaivaa ei löydy jota ei saisi korjattua!!mee ihmeessä kokeilemaan,takaan että tuo 16hkoneella vaihtuu helposti johonkin muuhun:)
- H.T.
Juu..astu hypnoosiin vaan
- kustaa pölhö
juuh, mutta kun mulla on ollut myyräkuume. mitäs jos se alkaa kuume nousta hyptonisoinnin jälkeen?
- Lantto P
Ei se mittään ruppee...
- 18 0 1
Pysy erossa hypnoosista. Se on okkultismia ja varrattavissa spiritismiin. Osta se auto, niin sen jälkeen aika kuluu ihan muissa merkeissä.
- 5p3s
Minusta tuntuu että auto on paholaisen keksintö, Varo sitä!
- Lantto p
Ei se mittään oo.
- T.E.H.
Eriksonnilaisuus hypnoosi on parasta.
- lantto P
Ei se siihen ruppee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698