Onkohan kaikkien suht. uusien shimano-kelojen kätisyys vaihdettavissa? Heitän vasemmalla ja kelaan oikealla, mutta kaikkien kelojen kuvissa kampi on aina vasemmalla puolella. Vaikkapa tämä Nexave-klassikko?
Entä nämä quickfire II-sormisangat Solstace, Spirex ja Syncopate malleissa...toimiikohan se sormisanka yhtä hyvin (onko se yhtä ergonominen) jos heittää vasemmalla? Luin jostain että: "Sormiliipasin toimii paremmin kun käytät sitä oikealla kädellä koska kiertyy vasemmalle ja ei tule keskelle." Kellään kokemuksia?
Kiitokset jo etukäteen!
Shimano-kelojen kätisyys & quickfire?
3
399
Vastaukset 3
- professori helmi 2
Kätisyyden voi vaihtaa helposti, mutta opettele heittämään oikealla ja kelaamaan vasemmalla. Sormiliipaisinta ei ole pakko käyttää ollenkaan, mutta se todellakin toimii kunnolla vain oikealla kädellä.
- Jasuu
Kyllä se sormisanka toimii myös vasturilla mutta ergonomia on jonkun verran heikompi. Sormisanka ei sijaitse suoraa puolan yläpuolella vaan hieman sivussa.
- Kuusirinne
Olen vasuri, mutta heitän silti oikealta ja kelaan vasemmalla kädellä. Sormisanka on toiminut hyvin, vaikka nykyisin suosin keloja, joissa sellaista ei ole.
Hyrräkelalla olen heittänyt myös "normaaliin" tapaan. En osaa käyttää vasenkätisen saksiakaan, kun olen pienestä pitäen oppinut käyttämään oikeakätisen saksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512