Paholainen

Marikki-74

Onko kellään kokemuksia paholaisen läsnäolosta tai kiusaamisesta?

16

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjiuyt

      On kokemusta etenkin demoneista, varsinkin kun tunnustin tulleeni Jeesuksen kaveriksi. saatana ja demonit raivostuu, kun joku alkaa elään mahdollisemman paljon erossa synnistä ja pahuudesta.

      • Marikki-74

        Millasia kokemuksia sulla on? Mitä sulle on tapahtunu? Mulla ollu niin et aina kun esim. laitan ristin kaulaan niin jonkun ajan päästä tapahtuu jotain pahaa tai tulee sairautta. Viimeisin on se kun pääsiäisenä menin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kirkkoon niin siitä parin viikon kuluttua sairastuin tosi kurjasti ja olen edelleen kipeä eikä antibiootit auta. Lisäksi viime kesänä makoilin yhtenä aamuna sohvalla ja aivan yhtäkkiä mulla meni iho kananlihalle ja ihokarvat nousi pystyyn ja tuli tosi pelottava olo ja tietoisuus siitä, että paholainen tai ainakin joku tosi paha on takanani.


      • Masek
        Marikki-74 kirjoitti:

        Millasia kokemuksia sulla on? Mitä sulle on tapahtunu? Mulla ollu niin et aina kun esim. laitan ristin kaulaan niin jonkun ajan päästä tapahtuu jotain pahaa tai tulee sairautta. Viimeisin on se kun pääsiäisenä menin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kirkkoon niin siitä parin viikon kuluttua sairastuin tosi kurjasti ja olen edelleen kipeä eikä antibiootit auta. Lisäksi viime kesänä makoilin yhtenä aamuna sohvalla ja aivan yhtäkkiä mulla meni iho kananlihalle ja ihokarvat nousi pystyyn ja tuli tosi pelottava olo ja tietoisuus siitä, että paholainen tai ainakin joku tosi paha on takanani.

        Niitä riittää unien kautta monenlaisia kokemuksia ja on valvetilassa kuulunut demonin ääniä, mutta ne on loppuneet kun haistatit pitkät niille, ne nimittäin vaistoaa pelon, ei anna pelolle valtaa. Varsin joka on tunnustanut Jeesuksen korkeimmaksi herraksi ja oppaaksi, ei enää tunnekkaan pelkoa niitä kohtaan vaan inhoa.
        Alkuaukone ne yrittivät, että olisin tehnyt kaikenlaista pahuutta heidän mieliksi ja minulle olisi ollut suora tie helvettiin, jonka koin jo monta kertaa onneksi opetukseksi.


      • on uskon merkkinä
        Marikki-74 kirjoitti:

        Millasia kokemuksia sulla on? Mitä sulle on tapahtunu? Mulla ollu niin et aina kun esim. laitan ristin kaulaan niin jonkun ajan päästä tapahtuu jotain pahaa tai tulee sairautta. Viimeisin on se kun pääsiäisenä menin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kirkkoon niin siitä parin viikon kuluttua sairastuin tosi kurjasti ja olen edelleen kipeä eikä antibiootit auta. Lisäksi viime kesänä makoilin yhtenä aamuna sohvalla ja aivan yhtäkkiä mulla meni iho kananlihalle ja ihokarvat nousi pystyyn ja tuli tosi pelottava olo ja tietoisuus siitä, että paholainen tai ainakin joku tosi paha on takanani.

        Uskovaisilla on yleensä risti kaulassa, ja hyvin menee...!


      • Hepulis2

        Sama pätee pahoihin ihmisiin (esim. narsisteihin), ja elävistä "demoneista" voi olla paljon enemmän harmia kuin kuolleista. Oma kokemukseni kuitenkin on, että risti suojelee molemmilta. Jos ristin käyttäminen aiheuttaa hankaluuksia, sen voi panna vaikkapa käsilaukkuun tai taskuun.

        Toisaalta uskon mukana ihmisen hyvät ominaisuudet tulevat esille, ja hyvyys jos mikä ärsyttää kaikenlaisia demoneja! Kannattaakin muistaa, että positiivisuus voittaa aina negatiivisuuden.


      • hiekkakirppu
        on uskon merkkinä kirjoitti:

        Uskovaisilla on yleensä risti kaulassa, ja hyvin menee...!

        Se on muuten aika kummallinen tapa. Sama jos kantaisi sähkötuolin pienoismallia ketjussa kaulassaan. Teloitusvälineitä molemmat.


    • afc

      minkälainen risti sulla sitten on? tiedätkö varmaksi sen alkuperän? jos vanha,niin osta ihan uusi.tai pyydä pappia siunaamaan ristisi ja sinut.voisi auttaa.

    • nähty on.

      Kyllä on. Lapseni oli Steiner-koulussa, jossa opettaja alisti ja nöyryytti ja pilkkasi sekä lastani että muutamaa muuta oppilasta ja vielä yritti projisoida omat tekonsa vanhempiin. Aikuinen, joka toimii tuollaisessa työssä ja esittää vielä jotain henkisesti muita korkeammalla tasolla olevaa sielua, onkin oikeasti hyvyyden kaapuun pukeutunut pahuus. Pahuus esiintyy juuri suuruuskuvitelmina ja persoonallisuushäiriöisenä narsismina, kuten tässäkin tapauksessa.

    • Ope#

      Kyllä on, olin vuoden viidennen luokan opettajana, ja luokassa oli 17 demonimaista oppilasta (enimmäkseen tyttöjä) sekä lisäksi riesana muutama paholaismainen vanhempi. Paholainen siis oli läsnä joka oppitunti.

    • Plaz

      PLAAGGONLUX!!!!!

    • kokemsuta on

      saatana kiusaa uskovaisiakin, mutta Jeesuksen Kristuksen lunastus ja ylösnousemus on kukistanut kaiken vihollisen vallan. Yleensä on niin, että kun uskovainen itse antaa luvan ja alkaa vehkeillä Jumalan tahtoa vastaan sileunvihollinen pääsee kiusaamaan.
      Jos et ole tullut uskoon ja et ole luovuttanut elämääsi kokonaan ja tietoisesti Jumalalle vihollisella on oikeus sinuun. Tietenkin se yrittää kaikin tavoin vierottaa sinut lähestymästä ja etsimästä Jumalaa. Vihollinen yrittää saada sinut karttamaan kaikkea kristillistä jopa ristiä koruna kaulassasi.

    • sdgijjdgsio

      Monesti olen paholaista kiusannu

    • metallllllllica

      Itse olen vapari jtn en tod usko noihin juttuihin, ihanko tosissanne jessefanit kirjoittelette noita asioita tänne? Sen verran "demonit" yms on läsnä mitä on musiikiin ympätty.Kuuntelen paljon blackmetallia, esim Dimmu Borgiria mutta myös perusheviä tyylin Metallica ym ja onhan varsinkin blackkiksessä vahvasti mukana noi jutut.En vaan voi sille mtn että hevi on mulle se juttu joka rauhoittaa,lohduttaa ja antaa energiaa,toisille se voi olla esim viina. Eli mua ei vittuakaan kiinnosta mistä bändit laulaa tai kertoo , hevi yksinkertasesti kuulostaa messevältä ja bassokitara murisee juuri oikealla tavalla. Tietty synkkyys sinänsä on ihan ok ja tykkään pukeutua mustaan mutta ei sillä ole mtn tekemistä demonien kanssa jos sellasia edes on. T perheen isä

    • Japaljonmuuta

      Mua saatana viettelee seksuaalisesti.Yrittää saada mut koukkuun tuottamalla mielihyvää ja et mun pitäis antaa sieluni vastineeksi ,en tietenkään suostunut.Viime yönäkin saatana tuli viereeni ja sanoi mulle että tästä lähin mä oon sen pikku narttu.Sanoin et Jeesus on mun rakkaus ni se katos.Mulle on kans demonit ääneen huutaneet et palan helvetissä kun olen tehnyt syntiä.

      • LäpiHarhain

        Seksuaalinen energia on olennainen osa ihmisen ja kaiken muunkin elävän elinvoimaa. Se on eläimellistä ja alkukantaista, mutta sitä ei voi jättää huomiotta, kuten ei voi syömistä, juomista, ulostamista ja nukkumistakaan. Uskonnolliset johtajat ovat aina ladelleet raskaita tuomioita seksuaalisuuden suhteen ja ovat halunneet hallita sitä hallitsemalla ihmisiä pelon avulla. Kuitenkaan mitään pahaa ei seksuaalisuudesta seuraa, eikä itsetyydytyksestäkään.

        Rajatapaukset voi kuulla ääniä ja tulkita puheitakin väärin, jos ovat erittäin stressaantuneessa elämänvaiheessa. Sitten myöhemmin kun asiat tasoittuvat ja ovat paremmin elämässä, niitä ei tule. Minusta, kuulostaa että suhtautudut tuohon niin vakavasti, että se aiheuttaa yhdessä muiden elämän ongelmien kanssa tuollaisia stressireaktioita ja harha-kuvitelmia... Yksikään ihminen ei eläisi ilman seksuaalisuutta itseään. Jokainen on syntynyt kahdesta toisesta ihmisestä, eikä kenelläkään toisella ole oikeutta määrätä toisen seksuaalisuudesta.


    • Holger_Sahlberg

      No, jos nettikummitus on paholaisen asialla , niin sitäkautta kokemusta on.
      Nettikummitus kun usein vie viinat baarikaapista !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe