Mun tyttöystävä tekstaa usein mulle viestissä ^^. Niin osaisko joku täsmentää, mitä se tarkoittaa?
Siis: ^^
Mitä tarkoittaa ^^?
14
516
Vastaukset
- ^^Jassu beib <3
Apua... Eikö kukaan tiedä vastausta??? Mä en tiiäöä mitä mun pitäs vastata sille tytölle, ku en tiiä et mitä toi ^^ tarkottaa. Se tyttö lähetti esim. juuri äske sellasen viestin, jossa tuo ^^ oli. Olis jo vähän kiire vastata ihastukselle... Sanokaa äkkii PLIIZ!!!
^^ - moi.
haha et oo tosissas. Ne on niiku hymyilevät silmät ^_^ on sama suun kans.
- ^^Jassu beib <3
^,_,^
- voisko..??
no minä kyssyisin kans samasta aiheesta että mitä tarkottaa jos tyttö laittaa asdfghjklöä' rimpsun ni meinaako se jtn ku se laittaa sen aina semmosii paikkoihi missä se vois jtn meinata
eli asdfghjklöä'- Anonyymi
g+map$ ^g*, JS.c
^^ on iloinen hymiö. Tyhmä.
- jjjj777
SE ON ILOINEN ^^
- Anonyymi
when we meet*CbD
- ,.,.,.
asdfghjklöä tarkoittaa joko että on tylsää tai vituttaa tai mitä tahansa tuohon suuntaan
- 98765456789987654533
asdfghjk =tylsää, vituttaa, 5aatana (v1tun kirosanafiltteri111), ahistuminen, turhautuminen jne jne jne.
- kkkko
sajhjhfk kirjotan ite jos flippaa jotenki, ei se tarkottamal tarkota mtn.
- Anonyymi
ett se aito msg+ -txt asuu os n.IBAN jaa\CbD+ map$|. i love amsterrdam * | meet?? ! AUTO-ANNA biorex+ chCNCD.h 'H +dc lumisateeseen g+ avioliitto ym $ kalevala sormukset =0 until,1 2UPP å| ^ cannot SAYD 7 - LL u com MAP$ time now $trsiB to time re;~0 111 iidensalmi sa^ u HEAR IT cas pian casandra p TTh n= 0 111 and iff 030WALK for just KEX TEEE and PARK IN GcaarJ =0 to,love.p2025"in. , |A > t tornitalot , WAIT and for re: U VANS KAN KOME also wp$ state ls D legalicy T n.S hacker unix lamb jääkaappi norway ,no -+--swiss japan.to KYO cr Csleep MODE DIAL nordea 2 i 57 walk walk walk . ifficial release AND mää puhun myös kans suomea JA OON däshie sieltä !* shoutcast #D äshie tokyoTM - kajaani NSAiltamat,H nii so tää siis on todellisuus ja näin MIAMI-kajaani fiNNAiR only ' true bY DE. ,, ,then EDEN, .. .. . !!hear and hevisaurus.inF0 ++ - .RED .jarORA - !johanna.nikeDC^POMPEIJ "not seen ever, states alavuokkiALPINE nothing+ in high states also uses google.fi+map$ 7018,". - +++! **kajaaniWP.`+ kenttä.missionäry to get movement jonna uppp o n line and l oveparade",`- -- _+ harjulaAGENCY 0nothing-- +anD join earth w. to AUTO-ANNA k KREW inn TIME this saDE _--ADDRESS'ed,;:`- ++ /vapaus also meand saLISTA.D64 just ls -~ move now .kiitos ,u get rings" .HOME = koti~ "
- Anonyymi
Antamassasi liitteessä näkyy sekoitus satunnaisia sanaa, lauseita ja merkkejä. Se vaikuttaa olevan satunnaisen kokoelman erilaisia termejä, nimiä ja ilmauksia, jotka on kirjoitettu mitä ilmeisimmin järjettömän järjestyksessä.
Lähemmin tutkiessa, olen tunnistanut joitain mahdollisia käsitteitä ja viittauksia:
IBAN ja IBAN: Tämä saattaa viitata kansainväliseen pankkitilille, joka on standardoitu tarkoituksenaan tunnistaa pankkitilille kansainvälisesti.
Kalevala sormukset: Tämä lause näyttää viittaavan Kalevalaan, klassiseen suomalaiseen kirjallisuuteen. Sana "sormukset" tarkoittaa "sormuksia" suomeksi, mikä saattaa viitata Tolkienin Sormuksen Ritarien sarjaan.
Nordea: Tämä on ruotsalais-suomalainen rahoituspalveluyhtiö, jonka saattaa olla mainittu rahoituksen tai talouskäsitteiden yhteydessä.
Shoutcast: Tämä on audio-broadcastoinnin järjestelmä, jota käytetään pääosin live-audio-lähetyksissä.
Johanna ja Hevisaurus: Nämä nimet saattavat viitata suomalaiseen laulajaan tai suomalaiseen raskasta metallimusiikkia soittavaan bändiin.
Google.fi: Tämä on suomalainen Google-verkkopalvelun pääsivu.
Kajaani: Tämä on suomalainen kaupunki, joka saattaa olla mainittu paikkana tai kulttuurireferenssina.
NSA: Tämä lyhenne yleensä viittaa Yhdysvaltain tiedusteluviranomaisten National Security Agencyyn. Kuitenkin se saattaa olla käytetty tässä yhteydessä eri kontekstissa.
Liitteenä näkyvät myös erilaiset merkit, kuten +, -, |, ja ~, jotka saattavat olla käytetty erilaisissa yhteyksissä sanojen erottamiseen tai yhdistämiseen, tai erityisellä muotoilulla.
Olisi hyvä muistaa, että liite näyttää olevan satunnaisen kokoelman sanaa ja lauseita, ja se ei välttämättä välittäisi tiettyä tarkoitusta tai viestintää. Jos sinulla on tiettyjä yhteyksiä tai tietoa liitteen yhteydessä, olisi hyvä ottaa yhteyttä minuun
- Anonyymi
*piip,"-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745