mikä hotelli ja muitakin kysymyksiä

syksyllä Roomaan

Olisi tarkoitus ensi kertaa käydä Roomassa. Olen suunnitellut ainakin seuraavia käyntikohteita: katakombit, pietarinkirkko, colosseum ym Mistä 3-4 tähden hotelli?

Millainen Rooman hotellien taso on luokitukseen nähden. Kun olen paljon matkustellut, olen huomannut, ettei luokitukseen voi suoralta kädeltä luottaa. Joissakin paikoissa esim kolmen tähden hotellit ovat tosi hyviä, toisissa surkeita. Arvostan hyvää hotellia, mutta en kuitenkaan kaipaa mitään loistohotelleita.

Mitä kohteita suosittelette historiasta ja vanhasta taiteesta kiinnostuneelle?

Joo, ja taskuvarkaita varon joka paikassa

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iköseru4

katso tripadvisorista...sielä on listattu hotellit asiakasarvioiden mukaan ja siellä on nähtävillä myös asiakkaiden ottamia kuvia

• Mrs matkaaja

Huokeimmin majoitut Terminin aseman seudulla. Yleisesti ottaen hotellit ovat hinnakkaita. Yksi kätevä vaihtoehto on asunnon vuokraus. Luotettava firma on ainakin Rental in Rome (muista ei ole omia kokemuksia) jolta vuokrasimme asunnon kahdelle hengelle 89 e / yö. Sijainti aivan Colosseumin lähellä.

• nahis

Olimme hotel serenassa elokuun alussa. 3 tähden hotelli.huone oli pieni, mutta siisti. Siivous joka päivä. Aamianen aika niukka, leipää,leikkelettä,juustoa,jugurttia,hedelmiä,teetä tai pahaa automaattikahvia.Hotellissa oli hissi ja respassa palvelu ystävällistä. Hinta 80 e kahdelta per yö,sis aamiaisen joten mielestäni hinta-laatusuhde kohdillaan. Sijainti via principe amadeolla terminin asemalta muutaman sata metriä. kaikkialle siitä olisi voinut kävellä mutta terminiltä oli helppo mennä metrolla. Käytiin kävellen villa borghesessa ja kolosseumilla sekä fontana di trevillä ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51