Sain uuden telkkarin, Samsung 40 tuumanen LED-tv ue40d5005. En löydä siitä Scart paikkaa vaikka siinä yksi sellainen pitäisi olla. Onko jollain samainen tv, joka voisi auttaa?? Tv:n mukana tulleissa ohjeissa, eikä netistä löytyvistä ohjeista löytynyt mistään sellaista ohjetta missä näytettäis kuvaa tv:n takaosasta ja kaikista liitäntäpaikoista. Haluaisin tietää missä tämä mystinen scart-paikka oikein on??
SCART PAIKKA HUKASSA!?
6
5864
Vastaukset
- Slim Gender?
Kyseessä on moderni ohut taulu-tv, johon normaalia scarttia ei ole saatu edes mahtumaan. Oliko laitteen mukana adapterikaapeli, jossa toisessa päässä on "miniscart" ja toisessa scart-johtoon sopiva iso scart-liitin? Mielestäni tämän kaapelin pitäisi olla tv:n mukaana?
http://www.n7studios.co.uk/2010/03/31/samsung-led-tv-scart-adapter/ on kuva liitännästä ja sen pitäisi löytyä takaseinän liitäntärivistä... Ominaisuuksissa mainitaan Slim Gender-johto, joka on tv:n AV in/out -liitäntöjä varten. Onkohan tämä liitäntäadapterin oikea nimi?- Slim Gender?
Tarkennus edelliseen:
En muista, millaisia nämä tv:n mukana tulleet johtot ovat olleet, mutta siinä saattaa olla liittiminä myös RCA-liittimet videota varten (keltainen liitin) ja komponenttiliitäntää varten (Vihreä/punainan/sininen) ja valkoinen/punainen ääniä varten.
Jos tämä välikaapeli löytyy, niin silloin voit kytkeä esim. digiboksin suoraan noihin liittimiin tai vaihtoehtona on hankkia digiboksiin Scart-adapteri, josta löytyy nuo RCA liittimet.
- yksi scart
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE40D5005PWXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification
Ks. viimeinen rivi kohdasta lisävaruste. Yksi scart. - hukkunut
Mistäköhän tollaisen Slim gender johdon saisi nykyään kun oma on päässyt hukkumaan?
- Hama ja Samsung?
SAMSUNG BN39-01154A lienee oikea mallimerkintä, mutta sitä ei oikein löydy suomalaisista nettikaupoista?
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kaapelit-ja-adapterit/HAMA122246/hama-adapteri-scart-samsung-liitin on varmaan mitä etsit? - hukkunut
Kiitos neuvosta!
Kävin ostamassa tollasen ja nyt pääsee vihdoin pelaamaan wiitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265