Oleskelulupa irtoaa melko helposti...

aika helppoa

...mitä nyt migrin viime vuoden tilastoa katselin. Perhesiteen (mm. avioliitto) perusteella 73% kaikista oleskelulupa-anomuksista hyväksyttiin (siis kaikkien maiden) ja vain 27% hylättiin. Joten eikun Suomen poikamiehet vaan vaikkapa Filippiineiltä nainen hakemaan. Lupa irtoaa näköjään aika kovalla prosentilla.

4

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balicasag

Terve vaan. Niinpa niin, Filippiinithan on todellakin sellainen tavaratalo, josta nainen "haetaan". Kohta varmaan joku alkaa kyselemaan kotiinkuljetusta tai delivery menua.

Tuolla asenteella parjaa hienosti AC:ssa tai yleensakin tyttobaareissa ja loma menee mukavasti, kunhan muistaa maksella tyton kulut. Jos kuitenkin ajattelee vahan pidempaa suhdetta, niin suosittelen vakavasti tutustumista kulttuuriin ja "haettavaan" tavaraan.

Noin Filippinilaisen ihmisen kun vie Filippiinien lammosta ja valosta Suomen talveen ja jos viela odotukset on saada kaveleva kodinkone yhdistettyna lypsykoneeseen, niin saattaa siina Helmikuun pimeimpaan aikaan herata Fiskarssit kiveksilla.

Ihan tosissaan ja oman viihtyvyyden vuoksi, Filippiinilaiset naiset on ihan samanlaisia ihmisia kuin kaikki muutkin. Tosin filippiino-kulttuuri tekee heista ystavallisia, hymyilevia ja huolehtivia, mutta ei namakaan naiset pitkaan jaksa ilman huomiota ja tunteita parisuhteessa.

No joo, tulipahan vuodattettua. Ei minulla mitaan sita vastaan ole, etta suomalaiset pariutuu filsutyttojen, mutta sir Vili on kuopattu jo vuosia sitten ja toista ei tarvita.

• Repa...

Topicin aloittaja ei kykene eroittamaan "helppoa" versus myönnettyjä lupia toisistaan. Nuo 73% on tehnyt kovan työn, juosten kahden maan virastot läpi ja hakeneet jos jonkinmoista todistusta. Helpoksi en tuota prosessia kutsuisi, kokemusta on.

>>Joten eikun Suomen poikamiehet vaan vaikkapa Filippiineiltä nainen hakemaan.

• raha ratkaisee

Edes englantia ei tarvitse osata. On kokemusta eräästä tuttavasta ja hyvin heillä menee. Vaimo opettelee Suomea. Mutta paljon rahaa ja kärsivällisyyttä byrokratian kanssa pitää olla paljon jotta asia järjestyy.

• €€€€
        raha ratkaisee kirjoitti:

Edes englantia ei tarvitse osata. On kokemusta eräästä tuttavasta ja hyvin heillä menee. Vaimo opettelee Suomea. Mutta paljon rahaa ja kärsivällisyyttä byrokratian kanssa pitää olla paljon jotta asia järjestyy.

Kuulostaa kyllä siltä, että rahaa tarvitaan muuhunkin kun byrokratiaan! Jos ei edes yhteistä kieltä ole, kuinka aidosta parisuhteesta voi olla kysymys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe