Kolmen miehen naitavana häissä

Kaaso

Tämä tapahtui minulle kaksi kesää sitten, kun olin ystävättäreni häissä kaasona. Häät pidettiin Helsingissä Seurasaaressa, kuten myös jatkotkin. Sulhanen oli alunperin jostain maalta, joten häissä oli mukana paljon hänen sukulaisiaan.

Illan aikana tuli nautittua melkoisesti alkoholia, olin ollut melkoisen stressaantunut kaason hommasta, ja nyt oli aika rentoutua. Olin silloin 28-vuotias sinkkutyttönen. Luonnollisesti olin pukeutunut näyttävästi, hääthän ovat otollinen paikka siihen. Olin pukenut aamulla päälleni vaalean, tiukan kotelomekon. Sen tiukkuus korosti mukavasti C-kupin rintojani. Alle pistin juhlan kunniaksi kauniit vaaleat stay-up’it ja valkoiset pitsiset stringit ja rintaliivit.

Illan kuluessa kävin usein ulkona polttamassa tupakkaa, ja monesti samaan aikaan siellä oli myös kolmen nelikymppisen miehen muodostama porukka, jotka olivat juuri sulhasen sukulaisia. Promilletilan noustessa juttelin heidän kanssaan aika härskejäkin juttuja, ja oli ihan hauskaa.

Puolenyön maissa aloin olemaan jo melkoisen humalassa ja menin jälleen tupakalle ulos. Miehetkin olivat siellä jälleen. Kerroin heille että minua alkaa huimaamaan ja olo on hieman huono. Yksi miehistä ehdotti että voisimme hieman käydä kävelemässä, jos oloni helpottaisi. Se kuulosti hyvältä, ja lähdin hänen kanssaan käsikynkkää pitkin kävelytietä.

Kävelimme jonkun matkaa, ja sitten vastaan tuli penkki jolle istuimme. Samassa huomasin että paikalle saapuivat myös kaksi muuta miestä. Joku kysyi että onko jo parempi olo, johon vastasi että hieman. Sitten yksi miehistä alkoi kyselemään että onko minulla poikaystävää, ja kun vastasi kieltävästi, hän sanoi että sittenhän varmaan olet puutteessa?

Vastasin kieltävästi, ja ajattelin että mitäköhän tästä seuraa. Vieressäni oleva mies alkoi työntämään kättänsä helmani alle, ja pääsi paljaalle iholle asti, ja huudahti:”Hei pojat, täällähän on sukat jalassa!” Sitten kuulin kuinka joku heistä sanoi:”Vittu, nussitaan sitä!” En tiedä mikä minuun meni, mutta jotenkin tuntui kiihottavalta ajatukselta olla kolmen vanhemman miehen nussittavana kesäyössä. Joten sanoin: ”Okei, mutta antakaa otan tämän mekon pois, ettei se likastu”. Nousin seisomaan, ja yksi miehistä tuli taakseni ja veti vetoketjuni alas selästä. Otin mekon pois ja asettelin sen penkin selkänojalle. Sitten nojasin käsilläni penkin selkänojaan, ja odotin mitä tapahtuu.

Yksi miehistä tuli taakseni. Hän oli tiputtanut housut nilkkoihin ja näin kuinka hänellä seisoi. Hän ei ottanut edes stringejäni pois, vaan ainoastaan siirsi niitä hieman sivuun ja asetteli kalunsa häpyhuulilleni. Sitten hän painoi yhdellä työnnöllä kyrpänsä sisääni. Se sattui hieman, mutta kiihotti vielä enemmän! Mies painoi oikein tosissaan, ja hänen nivusensa hakkasivat pakaroitani vasten.

Joku muista sanoi:”Anna mennä, ei ole hirveästi aikaa!” Silloin muistin että miehillähän on vaimot matkassa. Minua paneva mies kiihdytti tahtia vielä entisestään, ja pilluni litinä täytti kesäyön. Jonkun ajan kuluttua mies laukesikin sisääni karjahtaen. Hän veti kalunsa ulos ja uusi mies oli jo tulossa. Mutta sanoin etten jaksa enää seistä. Joten hän istui penkille, ja käski minut syliinsä. Nyt otin stringit pois ja istuin miehen syliin selkä häneen päin.

Hänen kalunsa upposi kuin tyhjää vain sperman täyttämään pilluuni. Hän otti lanteistani kiinni, ja aloin liikuttelemaan itseäni ylös ja alas. Nyt pääsin itsekin nauttimaan oikein kunnolla. Tämän miehen kalu oli isompi ja täytti minut ihanasti. Aloin huohottamaan ja tunsin että kohta saan. Mies puristeli samalla rintojani rintsikoiden päältä ja sitten hän laukesi allani. Minua vitutti, koska olin melkein lauennut itsekin.

Nousin seisomaan, ja sanoin viimeiselle miehelle:”Please, hoida mut kanssa, jooko” Hän otti kädestäni kiinni ja johdatti minut metsään. Sitten hän alkoi ottamaan vaatteitaan pois, ja pyysi minua ottamaan rintaliivini pois. Kuulin kuinka kaksi muuta miestä huusivat:”Me mennään jo”. Nyt menin selälleni maahan, enää stay-up’it päälläni. Mies oli riisunut itsensä kokonaan, ja hänellä seisoi ihanasti. Hän asettui levitettyjen jalkojeni väliin ja sanoi:”No niin lutka, nyt saat kunnolla”. Samalla hän painoi kalunsa sisääni, ja alkoi heti raivokkaan pumppaamisen.

Se tuntui niin ihanalta että luulin pyörtyväni. Kiedoin sääreni miehen selkään, ja puristin häntä pakaroista. Voihkaisin nautinnosta joka kerta kun hän upotti kalunsa sisääni kahvaa myöten. Hän imi kaulaani rajusti, mutta en jaksanut välittää siitä, sillä tunsin että olen juuri tulossa! Sitten sain ihanan, ravisuttavan orkun. Mies pysäytti naimisensa, ja veti kalunsa ulos. Hän ei ollut vielä saanut. Sanoin hänelle:”Kiitos, se oli upeaa”. Mies sanoi että hän saa siitä varmaan palkinnon, ja käänsi minut vatsalleen. En ensin ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, mutta kun hän asettui koko painollaan selkäni päälle ymmärsin.

Tunsin kuinka hänen kalunsa etsiytyi pakaroideni väliin. Minua ei oltu ikinä naitu anaaliin, mutta tajusin että nyt se tapahtuu. Mies otti etunojapunnerrusasennon, ja alkoi painamaan alaspäin. Hän yritti painaa kaluaan sisään, mutta ei se mennyt millään. Sitten hän nousi ja veti minut kyykkyasentoon ja asettui taakseni. Hän otti lanteistani kiinni ja alkoi painamaan uudestaan. Nyt tunsin kuinka kyrpä levitti peräaukkoani ja alkoi uppoamaan sisään. Se sattui aivan helvetisti ja tunsin kuinka kyyneleet valuivat pitkin poskiani.

Mies takanani sanoi:”Jumalauta miten tiukka”. Sitten hän ehti tehdä muutaman edestakaisen liikkeen, ja sitten tunsin kuinka hänen kalunsa sykki peppuni täyteen spermaa. Sitten hän veti kyrpänsä ulos ja sanoi että tämä oli hänen elämänsä paras pano. Sitten etsimme yhdessä vaatteeni, ja sovimme että hän menee ensin takaisin ja minä vähän perässä. Jäin hetkeksi penkille istumaan, poltin tupakan ja mietin että mitäköhän tuli tehtyä. Mutta olen varma että miehet eivät olisi nussineet minua jos olisin ehdottomasti kieltänyt, ja itse halusin myös. Joten kaikki hyvin....

9

33170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Oli miehen kirjoittamaa fiktiota!

      • Toinen mies

        ....eihän tuo olekaan minkään "tositarinat" -otsikon alla?


      • Juhani
        Toinen mies kirjoitti:

        ....eihän tuo olekaan minkään "tositarinat" -otsikon alla?

        No pitääkö sitten kirjottaa, että "tämä tapahtui minulle kesä sitten"..?


      • :o)

        ..että oli miehen kirjoittama? Minä naisena ainakin haluaisin että mulle kävis juuri noin joskus.


      • hmm...
        :o) kirjoitti:

        ..että oli miehen kirjoittama? Minä naisena ainakin haluaisin että mulle kävis juuri noin joskus.

        Tosiaan?...vapaaehtoinen löytyi :-) Posteja?


      • himokas
        :o) kirjoitti:

        ..että oli miehen kirjoittama? Minä naisena ainakin haluaisin että mulle kävis juuri noin joskus.

        heis

        kyyllä täälläkin oltaisiin iloisia jos kolmea miesta saisi samalla kertaa.... johan tässä kostuu pelkästä ajatuksesta!!!! kertokaa vaan mistä saisi kolmea kerralla


      • Pohjmies
        himokas kirjoitti:

        heis

        kyyllä täälläkin oltaisiin iloisia jos kolmea miesta saisi samalla kertaa.... johan tässä kostuu pelkästä ajatuksesta!!!! kertokaa vaan mistä saisi kolmea kerralla

        Lapissa on kaikkea tarjolla , kunhan tietää mitä etsii : )


      • Milli
        :o) kirjoitti:

        ..että oli miehen kirjoittama? Minä naisena ainakin haluaisin että mulle kävis juuri noin joskus.

        kolme miestä kelpaa, mutta en haluaisi, että juttu menisi juuri noin. Kyllä tuossa on jo raiskauksen makua.


      • Milla
        himokas kirjoitti:

        heis

        kyyllä täälläkin oltaisiin iloisia jos kolmea miesta saisi samalla kertaa.... johan tässä kostuu pelkästä ajatuksesta!!!! kertokaa vaan mistä saisi kolmea kerralla

        Sain tossa muutama vuosi takaperin kolmea veljestä ja ihan yhtäaikaa ja erikseen. Pokasin kax jätkää ravintolasta ja kämpillä odotti kolmas. Kaikki iältään 18-24 vuotiaita ja pirun hyvät geenit kaikilla. Aamulla selvis että pojat olivat veljeksiä. Kyllä kaverit oli kateellisia ja itse hyvinkin tyydytetty koko yön kestävän naimisen jäljiltä. Ei se kovin vaikeaa oo järjestää. Miehet lähtee mukaan mihin tahansa leikkiin kuhan vaan kehtaa ehdottaa:)

        olen muuten veljeksiä nähnyt toistamiseen muutamaan otteeseen ja aina on ollut kivaa, vaikka seksiä ei olla kuin kerran tuon jälkeen harrastettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe