Osaisiko joku kertoa mitä tehdä -36 rakennetun talon perustusten kanssa jotka on lohkeileet kahdesta kulmasta? Harmittavaa kun taloa on muutoin remontoitu.
Toisen kulman muurari kävi "korjaamassa", eli pakkeloi piiloon >:/ vaikka puhui sen nurkan raudoittamisesta ja tukemisesta.
Talon perustukset?
4
235
Vastaukset
- 1935 syntynyt
Höpöä pukkaa, 1936 rakennetussa?
- apuaaaaa
Olipa valaiseva vastaus... onko pakko kirjoittaa jos ei osaa kirjoittaa mitään järkevää.
- Timpermanni 54
edellinen vastaus liittyy varmaan jotenkin tällaiseen totuuteen: http://www.icomos.fi/moderninhoito/www2/beton2.htm
Onhan se voitu tietysti valaa myöhemmin, sisällä voi olla vaikka kivisokkeli, joka on päällystetty valulla. Routa sitä tietysti heiluttelee, niitä luonnonkiviä, ja siksi se murtuu. Raudoittaa sen voisi, sekä mahdollisesti verkko koko sokkeliin, ja rappaus päälle...- jjgjjgjgjg
Olen samoilla kannoilla tuon asian kanssa. -36 vuonna ei betonia ole käytetty omakotitalon sokkelissa.
Oli meinaan niin uutta tekniikkaa, että oletettava korjaus betonilla on myöhempää perua.
Betonin korjaus ja routasuojauksen parantaminen on ainut toimenpide ellei halua levyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390