Hei
Perheemme olisi hankkimassa lyhytkarvaista collieta ensi kesäksi.
Olisin kysynyt että miten pitäisi edetä asiassa vai ollaanko vielä liian aikaisin liikkeellä vai voiko kasvattajiin ottaa jo yhteyttä?
Ja tietääkö joku jotain hyvää kasvattajaa tai kenneliä pääkaupunkiseudulta tai n.100km säteellä.?
Olisin neuvoista hyvin kiitollinen.
Sähköposti os. [email protected]
lyhytkarvaista collieta hankkimassa
2
200
Vastaukset 2
- grer
Ilman muuta voit ottaa yhetyttä jo, tosiaan pennut ovat jo myytyjä, kun astutus vasta suunnitteilla. mieti tarkkaan mitä voitte perheenä tarjota koiralle, sitä kasvattajat kysyvät. Eivät halua kuulla listaa, mitä ostaja vaatii koiralta.
- polynomifunkkis
Katsot googlettamalla kasvattajia tai Kennelliiton listoilta, tutkailet. Ei ne pentueet nyt niin mene, että myytyjä ennen astutusta, aika mahdottomuuskin.
Kannattaa joka tapauksessa olla yhteydessä varhain. Kerrot riittävästi itsestäsi, perheestäsi, kokemuksista koirista, arjestanne jne., niin kasvattaja saa lypsämättä tietoa, minkälainen elämä odottaisi kasvattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493