Hei miehet!.. onko pepun puristelu kiinni siittä millainen perse naisella on?
Vai puristeletko pepun koosta (jne.) välittämättä?
Ja millanen on täydellinen pepa?;)
Pepun puristelu?
11
2487
Vastaukset
- mmmjaajuu
Me puristellaan vähän kaikenlaisia peppuja täydellinen peppu on mielestäni sellainen urheilullinen youknow jotkut tykkäävät vähän isommista pepuista "i like big butts" eli isompien naisten pepuista
- kukkuuul
hmm.. oon miettiny samaa.. pitääkö pepun puristelu ottaa kohteliaisuutena vai puristeleeko miehet peppua ku peppua on se sitte millanen vaan?:o
- pepulle kyytiä
Minä ainakin puristelen vain kiinteää, pyöreää, kiihottavan muotoista peppua. Plussaa, jos tytöllä on tiukat farkut :) Eli kyllä puristelu on minulta kohteliaisuus tytölle :)
- bebbba
Olis kiva tietää sitte vielä vastaajien iät!:)
- logger5
En osaa muuta sanoa, kuin että en pahemmin puristele muiden kuin oman naiseni takapuolta. Ja sen muodolla taas ei ole mitään väliä. Se on mitä on ja hyvä niin!
- mmmmmmmmmmmmmoi
Itse puristelen vain treenattuja perseitä jotka kiihoittavat minua. Puristukseni voi siis ottaa kohteliaisuutena ! ja oon ite 16 (;
- Lizanni
Mua puristelu kun esim. tiskaamas tai tekemäs ruokaa. Faijalla on tollanen ärsy tapa. Mun kavereitakin se "taputteli" pepulle. Jotkut tottu ja tiesi sen tavat. Sillo ku se oli huppelis ni kouri pahemmin.
- Anonyymi
Kyllä muakin kouri mökillä porukoiden kesävieraat,ite sen ikänen että olin just alkanu naista muistuttaa niin vanhat ukot puristeli pakaroistaja taputteli jotkui puristeli rinnoistakin ja sano et sustahan tullu äkkiä jo nainen!
Siitä hiemen vanhempana pääsi joku jo hanmeenkin alle,no minähän annoinm sitkeemmälle ukolle pihamökissä kunnon kyydit kun muut oli nuotiolla.
Ehdoton vaatimus oli aina kortsun kanssa,joskus otin kyllä suihin joltai kun muuta ei kerenny,oli hyvä sillä tapaa kinuta ukoilta viinaa,tupakkaa ja rahaa.
- Anonyymi
Nomutta noordmorsson......
- Anonyymi
Mielellään sellainen kouraansopiva kiinteä pakaralihas, eikä mitään metristä laardikasaa.
Kyllä nuoren naisen pylly on ihana puristella ja pitää ottaa kohteliaisuutena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107