mihin pojat tytössä ihastuvat ?

niinettävaan

otsikko^ (:

60

5283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::......:::::..
    • Se riippuu ihan pojasta! Ei ole totta että pojat rakastuvat vain ruskea silmäisiin hoikkiin, kurvikkaisiin ja Sileä hiuksisiin tyttöihin! Tunnen yhden pojan jolla on ollut jo kaksi kertaa vähän tukevamman puoleinen kiharahiuksinen tyttö! Ja jos etsit seuraa yritä hakeutua pojan seuraan ja vähän miettiä miten tämä pukeutuu ja esim. pukeutua itse hieman samalla tavalla (

    • Mr Frasier

      Vastaus kysymykseesi olisi kaikkine selityksineen monen sadan sanan mittainen teksti jonka kirjoittamiseen minulla ei ole aikaa. Tiivistettynä: kokonaisuuteen.

      P.S: Jos välttämättä tahdot että yritän selittää pitkän stoorin niin voin yrittää...

    • 13 vuotias

      vittu perseesee ja pilluun!

      • mmm.

        oikee rakkaustarina -.-


      • haista paska

        jaa että tytöt valitsee pojat perseen ja pillun perusteella? ja toiko sulla oikeesti riittää tytön valintaperusteiks? eikä pillua ees nää enssilmäyksellä ellet sä oo hankkinu jostai x-ray näköö idiootti!


      • haista paska
        haista paska kirjoitti:

        jaa että tytöt valitsee pojat perseen ja pillun perusteella? ja toiko sulla oikeesti riittää tytön valintaperusteiks? eikä pillua ees nää enssilmäyksellä ellet sä oo hankkinu jostai x-ray näköö idiootti!

        anteeks erhe luin otsikon väärin mut on noi silti paskat valintaperusteet


      • ehkävähäliianuori

        No vittu, 13 vuotias xD


      • jonnepetteri.ES

        no pistä muna pillu ah ah


      • asdfdf
        haista paska kirjoitti:

        jaa että tytöt valitsee pojat perseen ja pillun perusteella? ja toiko sulla oikeesti riittää tytön valintaperusteiks? eikä pillua ees nää enssilmäyksellä ellet sä oo hankkinu jostai x-ray näköö idiootti!

        No kamoo vaikkei vaatteet pillun kohalta lähinäkyvii valitettavasti ookkaan niin tärkeintä että näkee sen kummun ja vaon


    • roskaposti123

      hiuksiin,rintoihin,perseeseen ja vaatteisiin
      noin tiivistettynä

    • Me ihastutaan tytön hyviin puoliin.

      (esim. jos naama on nätti niin siihen ihastutaan. Tai jos keho on nätti niin sitten siihen ihastutaan.)

    • tiaiset

      tits

    • Tiditaditoduti

      Itse ihastun lähinnä tytössä luonnollisuuteen. (Useat sanovat että ihastun siis rumiin.) Minusta täydellisen näköinen tyttö ei koskaan olisi minusta sopiva minulle, pidän itseäni lyhyemmistä jotka eivät meikkaa ja antava hiuksiensa olla (mutta pesevät ne silti) meitä miehiä naismakuinemme on niin moneen junaan.

      • 14444444444qq


    • Säiliöautoilija

      Keho, naama ja luonne

    • Että tälläs

      No ite ihastun tyttöön joka on kiltti, mukava, ei liian puhelias tai ylisosiaalinen, eli ujo saa olla (jos nyt puhekykyinen kuitenkin ;) ) ja joka näyttää söpöltä, muttei liian laitetulta. Kaikista paras on kyllä se että on oma ittensä. Että uskaltaa olla omanlaisensa.

      • Verna_maria

        Aaw:)
        Yks ekoista joka on sanonu noi.
        Ja niinha se on, ainakin mun mielestä.


    • lippalakki

      yleensähän väitetään et pojut ihastuu ekana ulkonäköön, onko hoikka, isot rinnat ja perse esim.

    • af2asf

      "mihin pojat tytössä ihastuvat"
      Kasvojen ja kropan symbioosiin ripausteltuna luonteenominaisuuksilla mitkä poikaa kiinnostavat.

      • dfasbdfb

        Vai että ihan SYMBIOOSIIN? Sulla kai sitten renkaat ja auto muodostavat yhdessä SEOKSEN?


    • kkk

      awwww

      • Jeeeeeeenn

        ite oon ala astee viimesel
        ja etin poikafrendii ;I
        oon n.160cm pitkä
        ruskeet hiukset mutta yltää hieman rintojen alapuolelle:D(blondit lisäkkeet)
        -emo olen hieman sry-.
        -masentunut ;D


      • mooo
        Jeeeeeeenn kirjoitti:

        ite oon ala astee viimesel
        ja etin poikafrendii ;I
        oon n.160cm pitkä
        ruskeet hiukset mutta yltää hieman rintojen alapuolelle:D(blondit lisäkkeet)
        -emo olen hieman sry-.
        -masentunut ;D

        noi pitkä :00
        joo sry oli pakko ;D ite oon kans ala astee vikal ja oon 156 joo ei paljo eroo mut oli pakko :D


      • tyttönen
        mooo kirjoitti:

        noi pitkä :00
        joo sry oli pakko ;D ite oon kans ala astee vikal ja oon 156 joo ei paljo eroo mut oli pakko :D

        Mä olin nelosel 155cm... :DDD


    • määääjfs

      niin. Sanopa se. Toiset tytön persoonaan ja toiset taas... Kauneuteen.

    • hmmmijn

      kaikkeen

    • Vaikeaa sanoa.

      Sitä vaan ihastuu. Yleensä jo ensimmäisten sekunttien aikana.
      Ja sitten aikka huomaisi naisessa jotain negatiivisiakin puolia, niin ihastus kestää yllättävän pitkään...

    • somethingwild

      Lyhyesti sanottuna: Henkisesti kypsä, ei haittaa vaikka oiskin vähän hiljanen (kuhan osaa kahden kesken olla oma itsensä), hyvä ulkonäkökin on tottakai aina plussaa. Tosin en itsekään tykkäisi mistään täydellisen näköisestä tytöstä. Hyvältä ystäväpohjalta mielestäni parhaat suhteet rakentuvat.

    • kuulllll

      Voit olla varma, että jos olet ollut ns. kiertopalkintona nii voit unohtaa pojat.

    • Erikoisiin tyttöihin

      No itse olen ihastunut yhteen erikoiseen tyttöön, hänellä on todella kauniit kasvot ja hienot, hieman goottityyliset vaatteet. Mustat hiukset ja mustaa kynsilakkaa, ei liikaa meikkiä. (Ei itse asiassa ollenkaan, paitsi kajaalia.) Hän on laiha tai normaali, en osaa määritellä ja hänellä on vihreät silmät. Ai niin ja sotkuiset hiukset, joista kuitenkin huolehditaan, pestään jne. Ei vain nämä tavanomaiset "pissikset" (Toivottavasti en loukkaa ketään) sytytä. Eli sellaiset blondit joilla on jotkut tavaratalosta hankitut vaatteet tai sitten päinvastoin huippukalliit merkkivaatteet ja niin paljon meikkiä ettei ihoa näe. Näin tämän tytön ensimmäistä kertaa bussissa ja hänen ulkonäkönsä oli se, joka sai minussa aikaan tuon ihastumisen tunteen, mutta vasta luonteeseen tutustuttua voi tietää sovitaanko toisillemme. Mutta nyt olen onnellinen, koska seurustelu on kestänyt jo kaksi viikkoa ja olo on niin hyvä :)

    • US

      Kiinnittää huomioni tytöissä
      1. Hiukset
      2. Kasvot/kroppa
      3. Luonne.

      • ;);)

        Itse ihastun tytöissä ulkonäköön: hiuksiin, silmiin, kasvoihin, hyvään kroppaan, rintoihin ja tietysti perseeseen;). Mutta; jos tyttö on muuten hyvännäköinen, mutta luonne on huono(en pidä typeristä pissis kanoista), ei syty kiinnostusta.


    • MO

      NO EN OIKEEN TIIÄ

    • naama & koko.

    • IhaVituHevari

      Silmät on mun heikko kohta. Oon iha sulaa tavaraa jos muijjalla on kauniit silmät.:) Muijjan luonne ja persoona on kuitenki tärkein.

      Tämän hetkinen ihastus on todella mukava ja ihana. Ja ne silmät! Ja kaunis ilman meikkiäkin:)

      Jätkät jokka kattoo vaan tissit ja perseen ja tsiikailee vaan suosittuja muijjia ja haukkuu pystyyn ei suositut muijjat on vaan säälittäviä itsekkäitä kakaroita.

      Ps. Äläpä tule itkemään minun mielipiteeseen.

    • Sellasta98

      Omasta mielestä ulkonäöstä silmät ja sellaset hiukset olkapäistä alaspäin niiku puolväliin rintojen ja kaulan välillä, sit isoilla rinnoilla ei oo väliä kuha on sellaset perus tissit ja onha semmone pebbuki ihan kiva. Semmone tyttö joka ei oo sellanen tusinahuora vaan semmone söpö ja hauska. Ei liikaa meikkiä. Ja semmone pituudeltaa melko lyhyt ehkä joku 150-155cm ja ei mitää helvetin laihaa vaa semmone semi. Pitäähän muotoa ollaa ;)

      • nojenica!(:

        omistan facebookin sitä saa kysellä (:


      • Tyttelö

        sulin just äske ku toi kuulosti iha silt et kysees ois joku mun tyyline koskmun silmik kehutaa hienoiks(itekki tykkään) sellaset rintojen vhä alaspäi hiukset.. semi lyhyt.. ri laiha tikku mut ei semmone boom ..yms


    • Moiggelis

      No se vähän vaihtelee... Mut ite oon just nyt ihastunu yhteen vaalee hiuksiseen tytsyyn.. Se on n. 160cm pitkä ja sillä on älyttömän söpöt silmät ja muutenkin se on tosi nätti.. Ja mukavakin se on

    • Mie tykkään ainakin semmosista tytöistä jotka on aika laihoi ja ruskea hiusisista
      Just semmoseen mie oon nyt ihanstunu suunnilleen jotakin 165cm pitkä :)

    • FaLlInGvEiL

      Kasvoihin!! Se on totuus! Niitä mää ainakin katon ekana... Luonteeseen rakastutaan

    • Luonnee <3

      Luonteeseen. Yks poika on vähän pullea ja sillai, enkä aluksi oikein tykännyt.
      Mutta sitten otettiin se kaverin kaa ulos mukaan, ja poika oli tosi mukava. Sillä oli huumorintajua, se autto ja muutenki kiva luonne. Ihastuin poikaan, ja hän taitaa tuntea samoin (en oo varma), mutta pääasia on se, että kivoihin poikiin ihastutaan enitän. PAITSI ne lissupissis paskat.

      • Edellinen

        HUPS luin vahingossa ton otsikon väärin. Eihän se ollukkaan *mistä tytöt tykkää pojista" vaan toisteppäin. Vitsit mikä tunari oon :3


    • haluupoikkiksen

      Jotkut pojat haluaa nykyään (nyky nuoriso) tuhman ja nätin tytön, mutta se ei saa olla niin, mukavan ja kiva... :) Ei ulkonäöllä pitäisi olla väliä.

    • meminirkki

      Hymyyn ihastun ja luonteeseen rakastun :)

    • Tyttö

      Sen muute mäki haluisin tietää..

      • 36tgmwt

        entä niihin tyttöihin joilla on silmälasit?


    • poika 12

      mä ainaskin ihastun jos tyttöllä on silmälasi ja rannekello

      • zvcsdv

        tarkotitko että jos tytöllä on lasisilmä vai että jos tyttö joka käyttää monokkelia, niin silloin ihastuminen on automaattista?


    • öötotanoin

      Oon seiskal.tyttö. 173cm70kg

      • Epätoivoinen poika

        Ei tytyttöjä koskaan saa se o nyt vaan uskottava ite oon ollu ihatunu tyttöön
        3lk. Asti ja nyt ollaan jo kasilla eikä oo olly muutaku välillä ystävyys taas pois tulee uuelleen ystävyys ja sitä rataa!

        Mitä hittoo mä teen?

        Omia tietoja:
        Pituus 180,5cm
        Paino 75-80kg

        Eli tukeva en läski enkä laiha!


    • jok36625

      Kropaan hius väriin luonteeseen

    • hhkhkhkhkhk

      Silmiin. hiuksiin ja luonteeseen.

    • maailmannainennn

      Olen itse tyttö, mutta sanon silti tämän. :D Ihastun pojassa heti ensimmäisenä silmiin, hymyyn ja luonteeseen. Ja sitte jos se on sellanen söpö ja saa mut nauramaan niin siinä ehkä ensimmäisenä ihasrtuu väkisellä. Ulkonäöllä ei oo loppuen lopuksi väliä. Ei oo oikeestaan ikinä ollu koska en ole mikään täydellinen ja mulla itelllä on akne ja paljon ulkonäköpaineita. :/

    • Yksinäinen-ja-ujo

      Sellaiseen joka ei polta. Ulkonäöllä ei oo niinkään paljoo väliä eikä saiskaan olla mut plussaa ois et lyhyempi, blondi ja sit silmälasit :)

    • Westerlund

      Luonne, tissit, perse, hiukset, silmät.

      • tällee.tivistettynä

        eli siis tissien luonne ja persesilmien hiukset?


    • Anonyymi

      Aika vanha keskustelu mut mikäs siinä. Mä oon siis tyttö, ja oon lauta...siis, liian laiha. Vaik urheilen ja syön hyvin, niin silti. Geneettistä taitaa olla. Ja ei ketään ees kiinnosta mun olemassaolo, joten kukaan ei varmaan ikinä tykkää musta :D

      • Anonyymi

        Kiinnostaisit varmasti jos olisit ikäiseni 15-19v ja tietäisin kuka oot.
        Olen koko kouluikäni ollut "ylilaiha" poika vaikka normisti on mielestä ruoka ja herkutkin uponneet. En myöskään oo keränny mitään ihailtavan kookasta kaveripiiriä, hyvä jos joku silloin tällöin vaik pitää yhteyttä. Kuvauksesi voisi hyvin sopia myös erääseen entiseen luokkani tyttöön joka muuttettuaan toiselta paikkakunnalta ei ollut parin vuoden aikana käytännössä yhdellä sanallakaan kehenkään koulussa yhteyksissä.
        Nuoret tarvitsevat hyväksyntää myös toisiltaan tiedän enemmän kuin hyvin että ei se paljoa tunnu auttavan jos esim. vain vanhempien kanssa puhuu. Tsempit, jos luit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe