Heips!
Haluaisin tehdä itselleni kotisivun mistä näkisi ottamiani valokuvia ja hieman muitakin tietoja itsestäni, mutta miten sellainen kannattaisi tehdä? Kun netistähän löytyy satoja ellei enemmänkin sivuja jossa voit valmistaa sellaisen itsellesi, mutta mikä kyseisistä sivuista sopisi juuri valokuvaukseen? Ja onko jollai omakohtaisia kokemuksia sivuista, voisiko laittaa linkin omistaan?
Kiitos jo etukäteen!
Made
Kotisivu?
3
95
Vastaukset
- Nikon D90
Ilmaisten kotisivujen koko megatavuina on yleensä rajoitettu muutamaan megaan. Itse olen harrastanut Picasa albumia jossa on 1G ilmaista tilaa esitellä kuviaan. Minulla on siellä nafti 2000 kuvaa ja noin 65% tilasta käytettynä. Muutamalla eurolla vuodessa saa muutaman gigan lisätilaa joten pidän sitä parempana vaihtoehtona. Lisäksi Picasan kautta saa lisäyleisöä kuvilleen.
Picasa ohjelman avulla sen ylläpito on lapsellisen helppoa ja periaatteessa helppoakin. - kuvaaja123
Kuka laittaa kuka ei,
Itse en laita koska google käyttää kuvia häikäilemättömästi hyväksi.
Katsot vaikka google mapsista joitain lomakohteita mistä ei saa katunäkymää, vaan tilalla on paikkamerkkejä ja ihmisten ottamia lomakuvia.
Ainakin kannattaa tarkkaan lukea mihin google ottaa oikeudet, Tärkeämmät kuvat varsinkin. Oikeuksia toki voi rajata, mutta ei sitä aina huomaa.Mitä ne ovat ne tärkeät kuvat? Minun kuvani ovat katseltaviksi aiottuja, lisäksi lataan ne sen kokoisina jottei niistä julisteita tehdä eli 1600 pix/pitkäsivu. Kymppikuvan niistä saa ei muuta. Lisäksi koska lataan ne Picasan oman ohjelman avulla niin se pakkaa kuvaa siten, että jos lataat sen itsellesi takaisin niin löydät heti jpg-pakkausvirheitä.
Jos naapurin Elli sitten katselee kuviani ja päättää niiden perusteella matkustaa niin kovasti toivotan hyvää matkaa. Kun minä saan ilman käyttää sitä Picasa galleriaa tai albumia niin minä en vastusta vaikka kuviani joku lainaisi.
Tärkeitä kuvia jos sellaisia nyt on kannattaa piilottaa pankin kassaholviin tai ainakin tallelokeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2363131
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?152881Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n232136Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262068Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641937Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo771710Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh281559Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1151414Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr371358Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http281233