Niinpä siinä sitten kesällä kävi, että meidän poika piti hakea poliisilaitokselta ja saatiin sitten viettää loppukesä sosiaaliviranomaisia tavaten. Hän oli liittynyt rötöstelevään somalijengiin ja näin ajautui mukaan rikoskierteeseen josta sitten onneksi jäi kiinni.
Nyt koulut alkavat ja poikaa ahdistaa kovasti, koska kokee tummaihoisena saavansa hyväksyntää vain somalijengeissä. Koulussa häntä on kiusattu eikä siksi uskalla liikkua yksin. Koulu ei häntä kiinnosta yhtään, vaan haluaisi hillua vain ostareilla kavereidensa (jengi) kanssa. Mietittiin myös koulunvaihtoa, mutta päädyttiin pitää hänet vielä lähikoulussa joka on ns. maahanmuuttajakoulu.
Tuntuu pahalta, että meidän hyvästä ja koulutetusta perheestä kuoriutuu tällainen rötöstelijä jota koulu ei kiinnosta pätkääkään... Mitä tehdä, eihän vielä ole myöhäistä?
Miten rötöstelevä poika kuriin?
Tulevaisuus kyseessä
2
193
Vastaukset
- Ajatteleva
Siis onko poikasi adoptoitu? Outoa siina tapauksessa, että kirjoitat ongelmastasi tässä foorumissa, täältä tuskin mitään järkevää apua löytynee.
Kirjeesi kertookin enemmän sinusta kuin pojastasi. Surulliselta lukea kun kirjoitat "että meidän hyvästä ja koulutetusta perheestä kuoriutuu tällainen rötöstelijä". Neuvoisin sinua hakemaan apua oman itsesi kehittämiseksi, se ei toivottavasti ole myöhäistä lapsesi kannalta. - Vaihda poika
toiseen kouluun. Laita vaikka kantakaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788