Salliiko moni asumisoikeusasunto lemmikin pitoa siellä? siis esimerkiksi koiraa tai kissaa.
Asumisoikeusasunto ja lemmikki?
10
1910
Vastaukset
- Aso ja kissat
Asutaan Vantaalla ( Asokodit) ja meillä kaksi kissaa.
- miukulainen
Olen lukenut Ason sivut sataan kertaan enkä ole huomannut lemmikkeeläinen vastustusta :)
- vuh vuh
Taloyhtiössämme on yhdellä sun toisella kissoja ja koiria, joten ihan vapaasti niitä voi pitää.
- Lennä
Kyllä lemmikit pitäis kieltää Asoista ja korottaa lemmikki verot pilviin.
- miuuuuuuuuuuuu
Kyllä sää "Lennä" oot sitten ilkiä ihminen.
- Lennä
Ei oo kiva kuunnella, kun aamuisin koirat räksyttää, koska omistajat hipsii töihin. Samoin sitten päivemmalla posteljoonia räksyttävät kerros kerrokselta. Että silleen.
- JOJOJOJOJJOJOJ
Asokämppiin saa tuoda lemmikkejä.
- Anonyymi
Olen myös yrittänyt kysellä onko mahdollisesti ASO asuntoja jossa ei saisi olla lemmikkejä. Minulla ei ole lemmikkejä vastaan mitään Voisin ottaa itsekin, mutta valitettavasti allergia estää sen. Kertokoon jos joku tietää.
- Anonyymi
Kannatetaan, tupakointikielto jo saatu ja seuraavaksi koirakielto. Ittu mitä ulinaa ja räksyttämistä päivästä toiseen, onneksi se pahin ulvoja ei ole mun naapurissa.
- Anonyymi
Yleensä lemmikit on sallittu kuten omistusasunnoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934417
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789