Salliiko moni asumisoikeusasunto lemmikin pitoa siellä? siis esimerkiksi koiraa tai kissaa.
Vastaukset 10
- Aso ja kissat
Asutaan Vantaalla ( Asokodit) ja meillä kaksi kissaa.
- miukulainen
Olen lukenut Ason sivut sataan kertaan enkä ole huomannut lemmikkeeläinen vastustusta :)
- vuh vuh
Taloyhtiössämme on yhdellä sun toisella kissoja ja koiria, joten ihan vapaasti niitä voi pitää.
- Lennä
Kyllä lemmikit pitäis kieltää Asoista ja korottaa lemmikki verot pilviin.
- miuuuuuuuuuuuu
Kyllä sää "Lennä" oot sitten ilkiä ihminen.
- Lennä
Ei oo kiva kuunnella, kun aamuisin koirat räksyttää, koska omistajat hipsii töihin. Samoin sitten päivemmalla posteljoonia räksyttävät kerros kerrokselta. Että silleen.
- JOJOJOJOJJOJOJ
Asokämppiin saa tuoda lemmikkejä.
- Anonyymi
Olen myös yrittänyt kysellä onko mahdollisesti ASO asuntoja jossa ei saisi olla lemmikkejä. Minulla ei ole lemmikkejä vastaan mitään Voisin ottaa itsekin, mutta valitettavasti allergia estää sen. Kertokoon jos joku tietää.
- Anonyymi
Kannatetaan, tupakointikielto jo saatu ja seuraavaksi koirakielto. Ittu mitä ulinaa ja räksyttämistä päivästä toiseen, onneksi se pahin ulvoja ei ole mun naapurissa.
- Anonyymi
Yleensä lemmikit on sallittu kuten omistusasunnoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459