Salliiko moni asumisoikeusasunto lemmikin pitoa siellä? siis esimerkiksi koiraa tai kissaa.
Asumisoikeusasunto ja lemmikki?
10
1942
Vastaukset
- Aso ja kissat
Asutaan Vantaalla ( Asokodit) ja meillä kaksi kissaa.
- miukulainen
Olen lukenut Ason sivut sataan kertaan enkä ole huomannut lemmikkeeläinen vastustusta :)
- vuh vuh
Taloyhtiössämme on yhdellä sun toisella kissoja ja koiria, joten ihan vapaasti niitä voi pitää.
- Lennä
Kyllä lemmikit pitäis kieltää Asoista ja korottaa lemmikki verot pilviin.
- miuuuuuuuuuuuu
Kyllä sää "Lennä" oot sitten ilkiä ihminen.
- Lennä
Ei oo kiva kuunnella, kun aamuisin koirat räksyttää, koska omistajat hipsii töihin. Samoin sitten päivemmalla posteljoonia räksyttävät kerros kerrokselta. Että silleen.
- JOJOJOJOJJOJOJ
Asokämppiin saa tuoda lemmikkejä.
- Anonyymi
Olen myös yrittänyt kysellä onko mahdollisesti ASO asuntoja jossa ei saisi olla lemmikkejä. Minulla ei ole lemmikkejä vastaan mitään Voisin ottaa itsekin, mutta valitettavasti allergia estää sen. Kertokoon jos joku tietää.
- Anonyymi
Kannatetaan, tupakointikielto jo saatu ja seuraavaksi koirakielto. Ittu mitä ulinaa ja räksyttämistä päivästä toiseen, onneksi se pahin ulvoja ei ole mun naapurissa.
- Anonyymi
Yleensä lemmikit on sallittu kuten omistusasunnoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184