HP uusi näytönohjain neuvvoja kaivataan

turistit

tällanen kone:
HP Compaq dc5750 AMD Athlon 64 X2 4200 1GB/250G DVD /-RW WVST Bus Microtower PC. Prosessori: 2200 MHz, 4200 , 2000 MHz, ATI Radeon Xpress 1150 Pro. Muisti: 1000 MB, 4 GB, 4 DIMM, DDR2. Levyasema: 7200 RPM. Audio: Integrated High Definition audio with Realtek 2 channel ALC260 codec. Optinen asema: DVD±RW. Käyttöjärjestelmä/ohjelmisto: Windows XP

poika pelailee: Farming simulator 2011 ja jotain autopelejä. Toi X1150 tökkii jo tossa Farming simulatorissa (tai sitten kone muuten tehoton).

Auttaako näytönohjaimen lisääminen. Mikä tohon sopii ja mikä kannattaa laittaa.

1

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Compaqithyviä

      Compaqin koneet ovat yleensä hyviä, tuosta tietystä en osaa sanoa, mutta mikä oli pikkuveljellä, laajakuva Intelin Dualilla läppäri CQ-malleja, joku radeon siinäkin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2288
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1525
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1301
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1245
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      159
      1144
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      88
      1075
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      899
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      892
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe