Eli olen ostamassa mopa niin kannattaako ostaa Gas Gas? Kertokaa hyviä ja huonoja puolia.
Kannattaako ostaa Gas Gas Ec 50 Rookie?
8
2389
Vastaukset
- Trollercoaster
Et saa enää siihen 50cc sylintereitä mistään uutena.
- KUmpi?
Mitä tarkoittaa jos on 80cc trial alakerta?
- Trollercoaster
Se on otettu 80cc trial pyörästä ja se on kestävämpi ja siihen saa varaosia mutta se sylinteri on vähän huonompi homma.
- gas gas
kyllä löytyy uusia sylintereita gas gasiin. Itsellä on gas gas on muuten mukava peli ajaa kun on tehokkaat jarrut ja vääntöä löytyy jos on kuriton. kannattaa ostaa
- gas gas :(
mistä muka saa uusia sylintereitä ei kannata ostaa
- todettu juttu
GG on todellakin hyvä mopo. Nestekytkin löytyy, muissa ei ole, vahva alakerta sekä tehokkaat 4 mäntäiset jarrut. Kyllä niitä varaosia aina löytyy.
- gasigasi
kyllä gassuun löytyy varaosia jos osaa ettii :)
- hämmentynyt
olen ostamassa gas gas mopoa asun espoossa ja omistaja asuu pohjanmaalla mitä jos epäilen onko pöllitty mitä kannattaisi tehdä. Olisiko hyvä päätös ostaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723