Minne puhumaan?

Olen kaappitapaus ja elän ympäristössä, jossa (liekö omaa paranoiaa vai todellisuutta) perheelle ja ystäville ei kannata avata suutaan mistään seksuaalisuuteen vihjaavastakaan. Silti haluaisin sekä lukea että kirjoittaa muitten LGBT ihmisten kokemuksia ja/tai seksuaalisuudesta yleensä.

Onko kukaan teistä sattumoisin törmännyt tai tarkoiteksellisesti löytänyt ilmaista, suht hyvätasoista foorumia tai vastaava keskustelupalstaa aiheeseen liittyen? Jos olette, mistä moinen löytyisi?

4

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petzq

      Moi! Tuntuu vähän sille, että ollaan samassa umpikujassa. Minäkin elän ympäristössä, jossa on parempi pysyä kaapisssa. Olen jonkin aikaa etsinyt yhteisöä, jossa voisi avoimesti jakaa ajatuksia samasta sukupuolesta tulematta leimatuksi, mutta ne taitavat olla kiven alla.

    • 20+12

      Onko paikkakunnallanne Setan bi-tapaamisia? Niissä voinee käydä melko varmana, että paikalla olijat eivät liikoja juoruile.

      Itse en ole niissä käynyt, olisi mukava kuulla minkälaisia tapaamisia ne ovat? (mitä ikäluokkaa, minkälaisia kävijöitä, minkälainen ilmapiiri, yms)

    • Tervetuloa umpikujaan, petzq. :D

      Tedän että seudulleni on perustettu vastikkään jonkin sortin Setan alajärjestö ja olen harrastanut ahkeraa Facebooks stalkkausta. (varmaan käynyt sivulla enemmän kuin varsinaiset jäsenet... ) Hetken ajattelin jo mennäkin sinne, mutta jänistin viime hetkellä.

      En tiedä, vaikka kaikessa hiljaisuudessa naisia katsellessani tai päiväunelmoidessani en tunne asiaa mitenkään udoksi tai häpeiltäväksi, niin ajatus siitä että julkisesti, tai edes vähemmän julkisesti, tunnustaisin ihmiselle kasvoista kasvoihin olevani jotain muuta kun hetero on aivan pöyristyttävä ajatus. Ehkä sitten joskus, kun olen päässyt asiasta tarpeeksi jauhamaan ja käsittelemään, eikä se tunnu enää niin isolta asialta...

    • petzq

      Kiitos kiitos :D

      Olen kouluttautun/koulutautumassa sellaiselle alalle, jossa menestyäkseen ei uskalla poiketa massasta, joten setan kekkerit on suosiolla jätettävä muille.

      Olen pitkään tiennyt, että molemmat sukupuolet kiinnostavat, mutta tunne ei ole molempiin yhtä vahva. Tunnustin kerran vastakkaiselle sukupuolelle olevani bi. Järkytyin itse lipsautustani, niin pahasti että tämä kaverisuhde ajautui väärille raiteille monen kimurantin suhdekuvion kautta.

      Enempiä en halua aiheesta julkisesti avautua, mutta jos jutustelua voi jossain muualla jatkaa salaisemmin, niin ehdotuksia ilmoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe