Minne puhumaan?

Olen kaappitapaus ja elän ympäristössä, jossa (liekö omaa paranoiaa vai todellisuutta) perheelle ja ystäville ei kannata avata suutaan mistään seksuaalisuuteen vihjaavastakaan. Silti haluaisin sekä lukea että kirjoittaa muitten LGBT ihmisten kokemuksia ja/tai seksuaalisuudesta yleensä.

Onko kukaan teistä sattumoisin törmännyt tai tarkoiteksellisesti löytänyt ilmaista, suht hyvätasoista foorumia tai vastaava keskustelupalstaa aiheeseen liittyen? Jos olette, mistä moinen löytyisi?

4

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petzq

Moi! Tuntuu vähän sille, että ollaan samassa umpikujassa. Minäkin elän ympäristössä, jossa on parempi pysyä kaapisssa. Olen jonkin aikaa etsinyt yhteisöä, jossa voisi avoimesti jakaa ajatuksia samasta sukupuolesta tulematta leimatuksi, mutta ne taitavat olla kiven alla.

• 20+12

Onko paikkakunnallanne Setan bi-tapaamisia? Niissä voinee käydä melko varmana, että paikalla olijat eivät liikoja juoruile.

Itse en ole niissä käynyt, olisi mukava kuulla minkälaisia tapaamisia ne ovat? (mitä ikäluokkaa, minkälaisia kävijöitä, minkälainen ilmapiiri, yms)

• Tervetuloa umpikujaan, petzq. :D

Tedän että seudulleni on perustettu vastikkään jonkin sortin Setan alajärjestö ja olen harrastanut ahkeraa Facebooks stalkkausta. (varmaan käynyt sivulla enemmän kuin varsinaiset jäsenet... ) Hetken ajattelin jo mennäkin sinne, mutta jänistin viime hetkellä.

En tiedä, vaikka kaikessa hiljaisuudessa naisia katsellessani tai päiväunelmoidessani en tunne asiaa mitenkään udoksi tai häpeiltäväksi, niin ajatus siitä että julkisesti, tai edes vähemmän julkisesti, tunnustaisin ihmiselle kasvoista kasvoihin olevani jotain muuta kun hetero on aivan pöyristyttävä ajatus. Ehkä sitten joskus, kun olen päässyt asiasta tarpeeksi jauhamaan ja käsittelemään, eikä se tunnu enää niin isolta asialta...

• petzq

Kiitos kiitos :D

Olen kouluttautun/koulutautumassa sellaiselle alalle, jossa menestyäkseen ei uskalla poiketa massasta, joten setan kekkerit on suosiolla jätettävä muille.

Olen pitkään tiennyt, että molemmat sukupuolet kiinnostavat, mutta tunne ei ole molempiin yhtä vahva. Tunnustin kerran vastakkaiselle sukupuolelle olevani bi. Järkytyin itse lipsautustani, niin pahasti että tämä kaverisuhde ajautui väärille raiteille monen kimurantin suhdekuvion kautta.

Enempiä en halua aiheesta julkisesti avautua, mutta jos jutustelua voi jossain muualla jatkaa salaisemmin, niin ehdotuksia ilmoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      210
      4871
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      22
      4013
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      227
      3773
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      131
      3058
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3024
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2611
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2532
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2325
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2145
    Aihe