minulla on 28 vuotias tyttö joka käyttää vaippoja hän haluaa käyttää niitä
joka päivä kototona mutta hän ei pääse eroon niistä
miten pääsin eroon tästtä
minulla on
5
2396
Vastaukset
- Poika1998
Mä oon 12v poika mäkin haluan käyttää vaippoja mut se onnistuu harvoin...
- vauva1982
minäkin pidän vaippoja olen 28v mies haluan pitää vaippoja pidän itse aikusten vaippoja musta on kiva olla vauva mitä vaippoja sinä pidät lasten vai aikusten vaippoja pidä vain jos haluat ei siitä ole mityään ongelmaa
- vauva1982
pidä vaan vaippoja jos haluat haluatko olla vauva minä ainakin haluan olla vauva vaipat ovat ihania vaippoja on kiva käytää
- I <3 diapers
Ois kiva jos ois joku mieluiten melko samanikäinen, muutkin käy, kenen kaa vois jutella vaipoista
- vaippa-poika98
Mä oon 13v poika Mäki tykkään vaipoista mä käytän tenan housuvaippoja ja attends flex vyövaippoja kun oon yksin. mun sp. osoite on [email protected]
ois kiva jutella muiden melko samanikäisten poikien tai tyttöjen kans vaipoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039