varoitus prohotel

varoitus---

varoitus prohotel sisältää kalatastelu ohjelmia

49

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fighter11

Varoitus, olette tyhmiä!

• proonpsk

se on totta mun hotmailin salis pöllittii sielt :/

• omenanemo

se on totta iiik!!!!!!!!!!!!

• Öööö......

maksaaks Pro???

• Hööö

höööö!!! prohotel on turvallinen paskat!! homo Höööööööööö on mun sana kukaan ei saa pöllii sitä!

• prohotelfani

lolll!!! mul ainaki toimii hyvi , ei mitää huijaust ku oon ostanu super vipin se o turvalline paikka vitu noobit!

• moii...!lol

samaa mieltä homot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Korppi owo owo owo

Kunhan pääsis ees sisää ...

• Kyllästynyt bugeihin

Niimpä! Vittu se ei päästä koskaan sisään tulee vaan, että: "The service is..." jtn. -.-

• homppelit

mitä hyötyy on ees pöllii hotmailin salis?? :o

• Emppu xD

:D ei tiiä mut mä en pääse sisäl mut se on mun konee vika (EHKÄ)...

• roselinesi

no kyl sen nykyään pitäis taas toimii

• Glatiatus

Hotelli On Tänään Päivitys katkolla: 20 syyskuuta 2011 toimii illalla-ehkä-

Hotellin Omistajat Daim lippis Glatiatus

-Daim

• prohotel Musuli

kaikki oootte täysii urpoja kun sieltä proosta ei edes vittu voi löytää mitään kivaa kamaa kun kaikki on jotain vitun pellejä kamoja!

• SäälittäVää

Glatiatus, sä et oo oikee Daim. Säälittävää...

• Prohotel musuli

tää on vitun homoa kun ei voi vittu nukkuuuuu rauhassa kin on vittutu vituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu en jaksa selitää!

• Prohotel Musuli
        Prohotel musuli kirjoitti:

tää on vitun homoa kun ei voi vittu nukkuuuuu rauhassa kin on vittutu vituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu en jaksa selitää!

mä en enää ikinä käy proossa sillä mäkäyn retro hotellissa se on 100000000000000000000karempi kun poo sillä siinä on ainakin 20eri hotelii ja siinä saa ostetuu tipuja hämiksii kilpikonnia ja siinä saa vipin mä oon muuten Musuli siellä.

• LÅL

LÅL

• heidddd_-

Kyllä se on totta että prohotel on epäturvalline paikka. pikkuveljellä ei enää kirjaudu hahmo sisään sinne ollenkaa ja ne myös pääsevät sieltä jotenki koneen tietoihin käsiksi . Kannattaa lopettaa se pelaaminen, mulla oli kova työ saaha pikkuveli luopumaa siitä pelaamisesta mutta hyvin se sitte onnistu loppujenlopuks

• Prohotel Musuli

kaikki oote sellasii paskiaisii kun ei täälä ole mitään kivaa sellasta jänää anotavaa kaikki täälä saarnaa siitä että kuivitun turvaton seon ja kui prkeleen turvallinen se on päätäkääjo vitun urpot!

• JxeJensku

Mul se toimii hyvin. Ei mulle oo tapahtunu mitään.

• Prohoteljee

Prohotel on iha turvallinen ja hyvä paikka kubhan vaa on palomuuri ja virustorjunta!

• hhg

TIETÄÄKS KUKAAN MIKÄ SE UUS SIVUSTO ON!!!!

• MiNä VaiN

Pro hotelli on jotenkin kadonnut jos joku tietää jotakin iitä niin pliis kertokaa!

• Cristiano BYÄÄÄÄ"

,VITTUUUU!!!!! PROHOTEL LOPETETTII BYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!½½½½½½½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PÄIVÄMÄRÄÄ: 14.10.2011!! YHYYY!!!! SE LOPETETTII KLO: 18.34!! BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!

• joku

ei lopetettu kirjotin tän sit 1.1.2012

• ???

mix proohon ei pääse ees sen etusivulle????

• ProLopetetti?i

Mitä vittuu sinne ei pääse?!?!

• pimpelipoo

pro on lopetettu saatana kui vitun ihmees se pitää lopettaa saataaanaaa!!!!!!!!!!

• LoooL

Ja hei, pro ei oo vittu lopattu --.--

• LoooooL

Sori ny vaa noobit, mut pro on hauska turvallinen paikka. -.-
      Te ootte homoi/lesboi, ketkä väitätte sen olevan turha paska. -.-!

• LoooooL

JA SIIN ON VAA AIKAKATKASU, DORKA HOMOT. --.--

• Tajunnut-nyt

Ku mun luokan yks Teemu sano mulle Proon,nii mä kiinnostuin siit,mut kun luin noita nii voi helevetti en tee!!!!!vVARASTAA SALIKSII JA NII???!!!!JÄRKI TEHÄ SE!!!!

• Lölloläl

Lol , tutkin nortonilla pron . Ja se ilmoitti sivuston täysin turvalliseksi.

• Wall3 (AITO)

Walle Eli Minä Korjailen URAKALLA proota Ja Te Vaan Haukutte No vittu Jos olette Tota Mieltä NI ANNANKO KAIKILLE porttarit en Tartte Nimei Tiiän Liittyjät!

• hotellin omistaja

prohotel on päivitys katkollan tänään toimii ehkä illalla

• kiltti kaksi

Wall3 miks korjailet sitä? Se on hyvä näinkin ei tarvitse korjailla.Ja muuten minäkään en pääse sinne.Miksi? Ja hei et saa antaa turhaan porttareit:(

• B-KURI

mul toimii prohotel hyvi

• Celtsu♥

Miks se lopetettiin ;( ?!?!?!!?

• xxxx

Noobit! Pro on turvalline homot!

Terveisin:xxxx

• Se on totta

Se on totta että pro on fishing sivusto

• siismitävittuu

polyfonissa on 50 pack homotuolei???

• Prohotel Erter

2yön ja 3yön välisenä yönä kanataa laitaa sipulia tyynyn alle mutta minä tein sen sillä lailla että laitoin ne pusiin ja sitten pakastimeen ettei ole hirveää hajua.

• pillu-pylly-seksi

paska pillu perse. prohotelli on vitun kyrpä sain eile tussua neljältä tytöltä, en oo enää sinkku. oon homo kuka haluu kelli ja pallia ja pyllyä ja pillua ?

• IHaveALife

ProHotel on HYVÄ LeetHotel Kopio, Täysin Turvallinen.

• Pro lopataa

Ne jotka tajuaa tän niin tärkeetä tietoo!

Prohotel lopataan jos ei osteta vippejä! Niille ei oo mitää hyötyä jos ne vaan ylläpitää peliä jossa ei mikää maksa (tai siis ei oo pakko maksaa)! Olin äskö (katos tän viestin päivämäärä) prossa ja sain tän viestin ja se EI ole vitsi (kovin montaa tyyppii varmaa kiinnostaa)! Ei muuta.

Jos ei kiinnostanu niin pidä se vitun lärvis kii! xD XD Ei muakaan ess nii kauheesti kiinnosta.

• kakkaukko

proo on mailman paras retro ja yabbo on toisiks paras

• Asiantuntija123123

Vitun 10v jonnet ei tajua asioista mitään pelkkä norton ei välttämättä huomaa sitä että Pro hotelli oli fishing sivusto sillä sitä se todellakin oli

• tietäjä

juup.... prohotel on huijausta se tuo viruksia koneelle toi mun tutunki koneelle viiruksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2026
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      17
      1902
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1287
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      53
      741
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      668
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    Aihe