Niin maalaanko mdf levyn maalilla ja siihen kehykset vai maalaanko koko seinän maalilla joka on H499 Harmony, mutta jos parempia maalivaihtoehtoja löytyy niin tänne vaan kommenttia.
DIY valkokangas
1
2635
Vastaukset
- Teemuee
DIY Valkokangas onnistuu maalaamalla joko koko seinä tai rajaamalla katselualue maalarinteipillä tai vastaavalla ja siten maalaamalla alue. Bloggasin tuosta juuri, kannattaa lukaista täältä:
http://smartersurfaces.fi/diy-valkokangas-maalaamalla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249