Asun matikan Maikan kanssa 2

so little sex

LOTTA YÖKYLÄSSÄ

Kaikki on fantasiaa. Henkilöillä ei ole esikuvia tosi elämässä.

Jatkoa tarinalle Asun matikan maikan kanssa –http://keskustelu.suomi24.fi/node/9473767

On kuitenkin oma itsenäinen tarina

Olin asunut jo parikuukautta matikan openi Ollin kanssa. Lotta oli muutaman kerran käynyt meillä kylässä, mutta nyt olimme sopineet että hän tulisi yöksi. Päätimme katsoa hömppä leffaa , syödä pitsaa ja rentoutua rankan viikon jälkeen. Perjantaina viimeisen tunnin jälkeen kävimme hakemassa Lotan asunnolta hänen yökamppeensa ja tulimme sen jälkeen asunnolleni. Olli oli jo paikalla ja ilmoitti että hänen ja kavereiden mökkireissu on peruttu ja hän onkin jäämässä asuntoon yöksi ja eihän se haittaisi meitä? ”Ei tietenkään.” sanoin reippaasti. ”Ellei opea haittaa, että olohuoneessa katsotaan tyttöjen leffaa ja syödään pitsaa.. ”jatkoin. ”Hieno homma. Riittäisikö siitä pitsasta minullekin? Mä voisin hakea ne pitsa ainekset kaupasta” Olli ilmoitti. Sovimme sitten niin että Olli käy kaupassa sillä välin kun minä ja Lotta käydään vuoraamassa leffa. Kun palasimme asuntoomme, teimme kolmestaan pitsaa. Sitten siirryimme olohuoneeseen katselemaan elokuvaa. Meillä kaikilla oli tosi hauskaa. Kun elokuva oli loppunut Lotta pyysi minut huoneeseeni. Olli jäi vielä olohuoneeseen. Petasimme Lotalle sänkypaikan lattialle ja samalla Lotta kysyi minulta punastellen..


”Kuule Martta, sä oot kertonut minulle niin monesti kuinka nautit seksistä Ollin kanssa. Niin mitä luulet voisikohan Olli opettaa minuakin siinä asiassa hieman?” Hämmennyin Lotan suorasta kysymyksestä, mutta onhan Lotta aina ollut suorapuheinen, mutta että näin suorapuheinen. ”Miksi haluisit juuri Ollin kanssa oolla sillai” Kysyin. ”Nokun mua jännittää eka kerta ihan hirveästi, niin ois ihanaa jos mun neitsyyden vie joku kokenut. Ja sit ois hyvä, jos sä olisit siinä mukana niin kuin henkisenä tukena. En mä mistään lesbo jutusta innostu mut olisit vieressä. Näyttäisitte vaikka ensin miten Se tapahtuu…” Lotta lopetti viimein hengästyneenä. ”Kai mä voisin Ollilta kysyä.” vastasin epäröiden. Ja samalla häpeäkseni huomasin kiihottuvan ajatuksesta, että paras ystäväni Lotta olisi mukana. ”Hienoa, mene heti kysymään Ollilta haluisiko hän jo tänä iltana opettaa minua? ” Lotta hoputti minua.

Poistuin huoneesta etsimään Ollia ja mietin mihin kummaan olin lupautunut. Löysin Ollin keittiöstä avaamasta kaljapulloa. Olli hymyili minulle ja kysyi tarvitsimmeko me jotain. Punastellen sain kerrottua Ollille mistä olimme puhuneet. Olli kysyi vielä, oliko Lotta aivan varma asiasta. Vastasin että oli.”Selvä, käykää nyt te tytöt suihkussa yhdessä tai erikseen ja tulkaa tasan tunnin kuluttua olohuoneeseen alusvaatteissa. Siihen asti pysytte huoneessasi eikä sitten kurkita.” Olli katsoi minua vakavasi i” Ja jos ette tottele rankaisen sinua huomenna” Onneksi minun huoneeseen ja kylppäriin kuljettiin eteisen kautta joten meidän ei tarvinnut mennä olohuoneen ohi kylppäriin. ”Me ollaan valmiina tunnin kuluttua sanoin Ollille ja poistuin nopeasti huoneeseeni kertomaan Lotalle mitä seuraavaksi tapahtuisi.

jatkuu...

5

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so little sex

      Sovimme Lotan kanssa että menemme yhdessä suihkuun. Se ei ollut uutta meille, olimme kylpeneet ja saunoneet yhdessä satoja kertoja. Suihkussa huomasin että Lotalta oli hävinnyt karvat alapäästä. Kuten aina ennenkin pesimme toistemme hiukset. Minä istuin ensin penkille ja Lotta levitti ja hieroi shampoota tottuneesti vaaleisiin hiuksiin. Kun hoitoaine oli levitetty hiusteni latvoihin. Minä puolestani pesin hänen luonnostaan mustat pitkät ja paksut hiukset. Joista olisin ollut kateellinen, ellei ne olisi olleet Lotan hiukset. Lotalla on myös isommat rinnat kun minulla ja hän on myös pidempi kuin minä. ”No Martta, mitä nyt tapahtuu” Lotta kysyi minulta hermostuneena. Kun olimme kuivanneet itsemme. Meillä oli vielä kaksikymmentä minuuttia aikaa ennen kuin meidän pitäisi olla olohuoneessa. ”Minä voisin hieroa sinuun kosteusvoidetta, ja sen jälkeen voisin laittaa sinun hiuksesi sievästi” vastasin. Lotta suostu ehdotukseeni ja niin rasvasin ystäväni tuoksuvalla voitella ja letitin Lotan hiukset kahdelle letille. Mielestäni se kampaus sopi parhaiten hänen lila ruudullisiin alusvaatteisiin joissa oli vielä röyhelöä. Minä valitsin itselleni mustat pitsiunelma rintaliivit ja niihin sopivat stringit. Nopeasti valitsin itselleni vielä isot korvarenkaat huitaisin nopeasti vielä ripsiini ripsaria ja huuliini hehkuvaa huulipunaa. Enempään ei olisi aikaa. En nimittäin halunnut myöhästyä.

      ”Nyt mennään oletko valmis” sanoin Lotalle ja halasin häntä rohkaisevasti. Lotta nyökkäsi ja niin kävelimme käsi kädessä olohuoneeseen.

      Olohuoneen verhot oli vedetty kiinni, samoin valaistusta oli hämärretty ja sohvapöydällä paloi kynttilöitä jotka olin ostanut viimeviikolla. Pehmeän maton päälle oli levitytty punainen parisängyn satiinilakana ja lisäksi lattialla oli iso kasa erilaisia tyynyjä. Olli istui olohuoneen nojatuolilla täysin alasti. Ja kun hän huomasi meidät hän vilkaisi digi-boxin kelloa ja sanoi. ”Täysin ajallaan Martta, hyvää työtä.” Irrotin otteeni Lotasta ja kävelin lanteitani keinutellen Ollin luokse ja suutelin häntä suulle. ”Sä Lotta voisit nyt istua tuohon sohvalle ja ottaa oppia Martasta miten homma etenee. Sen jälkeen annan sulle erityisopetusta käytännössä. ”Olli ohjeisti. Lotta sipsutti sohvan nurkkaan ja ristijalkansa viattomasti. Seuraavaksi Olli tokaisi että ”Oppitunti alkakoon.

      Näytäpä Marttaseni miten kiltti tyttö ottaa open parrun suuhun”
      Minä siirryin tottuneesti lattialle polvilleen Ollin eteen ja tartuin Ollin peniksen varresta ja ohjasin sen punaisten huulieni väliin. Ja aloin imemään Ollin penistä varmoin ottein. Ja eikä aikaakaan kun penis kasvoi juhlakuntoon. Olli alkoi työnnellä lantiolla ja avustamaan minua liikkeessä. Olin oppinut lukemaan Ollin harmaista silmistä milloin hän laukeaisi ja huomasin, että siihen ei menisi enää pitkään. Sitten yllättäen Olli vetikin peniksensä pois ja sanoi ”Tänään sinun ei tarvitse niellä mitään, koska minusta on riitettävä teille molemmille. ” Olli nousi tuolista ja minä jäin hölmistyneenä polvilleni lattialle. Tämä oli ensimmäinen kerta kun jäin kuivin suin. Toisaalta en erityisemmin pitänyt sperman mausta joten olin myös ihan tyytyväinen. Vilkaisin nopeasti Lottaa ja huomasin hänen punastelevan sohvalla, jalat eivät olleet enää ristissä, vaan Lotta oli nostanut ne sohvalle.

      jatkuu...

      • so little sex

        Havahduin ajatuksistani kun Olli komensi minut keskelle mattoa kontilleen siten että pääni oli Lottaan päin. Olli tuli taakseni polvilleen ja painoi selkäni kohti lattiaa. Samalla kun laski stringini alas. Hän myös työnsi yhden tyynen mahani alle ja toisen pääni alle. Kun olin tässä asennossa, Olli komensi Lotan katsomaa miten hän hyväilee minua sormellaan. Lotta nousi nopeasti sohvalta ja siirtyi opettajamme kanssa taakseni. Olli alkoi hyväillä minun klitoristani saaden minut vielä enemmän kiihottumaan. Sitten hän työnsi sormensa vakooni, ja pyöritteli sitä siellä. Vaikka nautinkin tilanteesta, minua hävetti koska Lotta oli katsomassa. ”Nyt sinä Lotta saat pyörittää vasempaa etusormea Martan pillussa” Olli komensi niin tiukasti, ettei Lotta voinut kieltäytyä. Tunsin Lotan varovasti työntävän sormensa minun lemmen pesääni samalla kun Olli hyväili klitoristani. Kun Lotan sormi oli uponnut kokonaan minuun, Olli käski Lotan vetää sormensa pois ja siirtymään takaisin sohvalle.

        Olimme molemmat hämmentyneitä mitä Ollilla oli oikein mielessä. Kun Lotta pääsi sohvalle, Olli käski Lotan maistella sormelta minun makuani, ja sen jälkeen hänen piti upottaa oikea etusormi omaan pilluunsa ja maistella sitäkin. Kun Lotta liu’utti sormensa varovasti omaan lemmensopukkaan. Tunsin voimakkaan työnnön omassani. Parkaisin vihlaisevasta tunteesta. Ollilla oli jokin sairas tapa työntää penis kovaa ja varoittamatta juuri tässä asennossa. Olli aloitti rajun työntöliikkeen sisälläni. Samalla kun katseli kuinka Lotta maisteli oikeasta sormesta oman mahlan makua. ”Miltä maistuu?” Olli kysyi Lotalta samalla kun hänen peniksensä tikkasi sisälläni rajusti. ”Erilaiselta Lotta sopersi. Vilkaisin Lottaa ja huomasin että hän oli muuttunut aivan kalpeaksi. Raasu kai pelkäsi Ollin rajuja otteita joista minä niin nautin. ”Kerro tarkemmin makueroista” Olli tiukkasi Lotalle. ”Minun nesteeni on paljon tahmaisempaa kuin Martan” Lotta vastasi epäröiden. ” Nyt riisut alusvaatteesi ja pyllistät meitä kohti että me molemmat nähdään sinun neitseellinen lemmen lokerosi” Olli komensi. Olli nosti pääni ylös tyynystä ja kiihdytti tahtia. Samalla kun katsoimme kuinka Lotta kääntyi selin meihin, hamusi rintaliivien hakaset ja sai ne lopulta auki. Lotta laski liivinsä sohvalle. Sitten hän laski hitaasti röyhelöiset hipsterinsä, nilkkoihin ja nosti vuorotellen kumpaakin jalkaansa saaden ne pois. ”Ja nyt kumarrut eteenpäin ja näytät meille aarteesi” Olli ähkäisi. Ja juuri kun Lotta kumartui ja hän ruusunpunain vakonsa tuli meidän kummankin näkökenttään. Tunsin kuinka Olli laukesi sisääni työntyen vielä muutaman kerran sisääni ja vetäen veltostuvan peniksensä pois.

        ”Pöydällä on paperia kuivaa itsesi, sillä sinä pääset nyt apuopettajaksi” Olli sanoi minulle samalla kun hän nousi ylös ja meni tutkimaan lähempää Lotan alastonta vartaloa. Aloin pyyhkiä spermaa alapäästäni samalla kun seurasin miten Olli ohjasi Lotan nojatuoliin ja nosti hänen jalkansa molemmille käsinojille. Olin hankkinut ehkäisypillerit vasta kaksi viikkoa sitten Ollin ehdotuksesta ja minun mielestä oli hieman ällöä kuinka minun pimppani täyttyi spermasta. ” No Lotalla ei ole sitä ongelmaa, koska Ollin pitäisi käyttää kumia hänen kansaan. ”Ajattelin samalla kun menin vessaan huuhtelemaan alapääni . Kun saavuin takaisin olohuoneeseen oli Olli jo täydessä työntouhussa. Hän nuoli Lotan vaaleanpunaista vakoa. Samalla kun Lotta vaikeroi nojatulissa. Olli huomasi minun saapuneen ja lopetti hetkeksi nuolemisen. ” No Marttaseni nyt voit alkaa hyväilemään Lotan rintoja kun minä jatkan vielä täällä” Olli hymähti naama Lotan kosteudesta kiiltäen. Tein työtä käskettyä, ja aloin koskettelemaan varovasti Lotan rintoja. Ne olivat isommat ja aivan erilaiset kuin minun rintani. Hyväilin niitä hellästi ja mietin miten toisen rintojen hyväily voisi olla näin kutkuttavaa. Lotta kiemurteli nautinnosta nojatuolissa, olihan Olli todella taitava suustaan. Olli tunnusteli myös sormella Lotan vakoa joka sai parhaan ystäväni koko kehon jännittymään. Lopulta Olli nosti Lotan nojatuolista ja laski hänet lattialle. Minä laitoin Lotan pään alle tyynyn. Olli käski minun imemään hänen parrunsa kovaksi samalla kun hän vielä koitteli kahdella sormella Lotan pimppaa totuttaen sitä kohta alkavaan kokemukseen. Tartuin Ollin peniksen varresta kiinni ja aloin hyväilemään tuota suonikasta joka kasvoi käsieni välissä. Lopulta otin sen suuhuni ja aloin imeä sitä. Maistoin peniksessä vielä sperman maun. Kun penis oli juhlakunnossa, irrotin siitä otteeni, ja otin sohvapöydältä kortsupaketin ja puin kumiasun sille.

        jatkuu...


      • so little sex
        so little sex kirjoitti:

        Havahduin ajatuksistani kun Olli komensi minut keskelle mattoa kontilleen siten että pääni oli Lottaan päin. Olli tuli taakseni polvilleen ja painoi selkäni kohti lattiaa. Samalla kun laski stringini alas. Hän myös työnsi yhden tyynen mahani alle ja toisen pääni alle. Kun olin tässä asennossa, Olli komensi Lotan katsomaa miten hän hyväilee minua sormellaan. Lotta nousi nopeasti sohvalta ja siirtyi opettajamme kanssa taakseni. Olli alkoi hyväillä minun klitoristani saaden minut vielä enemmän kiihottumaan. Sitten hän työnsi sormensa vakooni, ja pyöritteli sitä siellä. Vaikka nautinkin tilanteesta, minua hävetti koska Lotta oli katsomassa. ”Nyt sinä Lotta saat pyörittää vasempaa etusormea Martan pillussa” Olli komensi niin tiukasti, ettei Lotta voinut kieltäytyä. Tunsin Lotan varovasti työntävän sormensa minun lemmen pesääni samalla kun Olli hyväili klitoristani. Kun Lotan sormi oli uponnut kokonaan minuun, Olli käski Lotan vetää sormensa pois ja siirtymään takaisin sohvalle.

        Olimme molemmat hämmentyneitä mitä Ollilla oli oikein mielessä. Kun Lotta pääsi sohvalle, Olli käski Lotan maistella sormelta minun makuani, ja sen jälkeen hänen piti upottaa oikea etusormi omaan pilluunsa ja maistella sitäkin. Kun Lotta liu’utti sormensa varovasti omaan lemmensopukkaan. Tunsin voimakkaan työnnön omassani. Parkaisin vihlaisevasta tunteesta. Ollilla oli jokin sairas tapa työntää penis kovaa ja varoittamatta juuri tässä asennossa. Olli aloitti rajun työntöliikkeen sisälläni. Samalla kun katseli kuinka Lotta maisteli oikeasta sormesta oman mahlan makua. ”Miltä maistuu?” Olli kysyi Lotalta samalla kun hänen peniksensä tikkasi sisälläni rajusti. ”Erilaiselta Lotta sopersi. Vilkaisin Lottaa ja huomasin että hän oli muuttunut aivan kalpeaksi. Raasu kai pelkäsi Ollin rajuja otteita joista minä niin nautin. ”Kerro tarkemmin makueroista” Olli tiukkasi Lotalle. ”Minun nesteeni on paljon tahmaisempaa kuin Martan” Lotta vastasi epäröiden. ” Nyt riisut alusvaatteesi ja pyllistät meitä kohti että me molemmat nähdään sinun neitseellinen lemmen lokerosi” Olli komensi. Olli nosti pääni ylös tyynystä ja kiihdytti tahtia. Samalla kun katsoimme kuinka Lotta kääntyi selin meihin, hamusi rintaliivien hakaset ja sai ne lopulta auki. Lotta laski liivinsä sohvalle. Sitten hän laski hitaasti röyhelöiset hipsterinsä, nilkkoihin ja nosti vuorotellen kumpaakin jalkaansa saaden ne pois. ”Ja nyt kumarrut eteenpäin ja näytät meille aarteesi” Olli ähkäisi. Ja juuri kun Lotta kumartui ja hän ruusunpunain vakonsa tuli meidän kummankin näkökenttään. Tunsin kuinka Olli laukesi sisääni työntyen vielä muutaman kerran sisääni ja vetäen veltostuvan peniksensä pois.

        ”Pöydällä on paperia kuivaa itsesi, sillä sinä pääset nyt apuopettajaksi” Olli sanoi minulle samalla kun hän nousi ylös ja meni tutkimaan lähempää Lotan alastonta vartaloa. Aloin pyyhkiä spermaa alapäästäni samalla kun seurasin miten Olli ohjasi Lotan nojatuoliin ja nosti hänen jalkansa molemmille käsinojille. Olin hankkinut ehkäisypillerit vasta kaksi viikkoa sitten Ollin ehdotuksesta ja minun mielestä oli hieman ällöä kuinka minun pimppani täyttyi spermasta. ” No Lotalla ei ole sitä ongelmaa, koska Ollin pitäisi käyttää kumia hänen kansaan. ”Ajattelin samalla kun menin vessaan huuhtelemaan alapääni . Kun saavuin takaisin olohuoneeseen oli Olli jo täydessä työntouhussa. Hän nuoli Lotan vaaleanpunaista vakoa. Samalla kun Lotta vaikeroi nojatulissa. Olli huomasi minun saapuneen ja lopetti hetkeksi nuolemisen. ” No Marttaseni nyt voit alkaa hyväilemään Lotan rintoja kun minä jatkan vielä täällä” Olli hymähti naama Lotan kosteudesta kiiltäen. Tein työtä käskettyä, ja aloin koskettelemaan varovasti Lotan rintoja. Ne olivat isommat ja aivan erilaiset kuin minun rintani. Hyväilin niitä hellästi ja mietin miten toisen rintojen hyväily voisi olla näin kutkuttavaa. Lotta kiemurteli nautinnosta nojatuolissa, olihan Olli todella taitava suustaan. Olli tunnusteli myös sormella Lotan vakoa joka sai parhaan ystäväni koko kehon jännittymään. Lopulta Olli nosti Lotan nojatuolista ja laski hänet lattialle. Minä laitoin Lotan pään alle tyynyn. Olli käski minun imemään hänen parrunsa kovaksi samalla kun hän vielä koitteli kahdella sormella Lotan pimppaa totuttaen sitä kohta alkavaan kokemukseen. Tartuin Ollin peniksen varresta kiinni ja aloin hyväilemään tuota suonikasta joka kasvoi käsieni välissä. Lopulta otin sen suuhuni ja aloin imeä sitä. Maistoin peniksessä vielä sperman maun. Kun penis oli juhlakunnossa, irrotin siitä otteeni, ja otin sohvapöydältä kortsupaketin ja puin kumiasun sille.

        jatkuu...

        ”Pidä minua kädestä kiinni” Lotta kuiskasi minulle. ”Haluatko varmasti että Olli jatkaa?” Kysyin Lotalta. ”Joo haluan todella paljon. Minua vaan jännittää niin paljon” Lotta sanoi. Kävin makaamaan lattialle ja otin tyynyn pääni alle. Tartuin Lotan kädestä kiinni. En mennyt makaamaan ihan Lotan viereen, että Ollilla olisi tilaa liikkua. Tunsin kuinka Lotta rutisti kättäni samalla kun Olli alkoi sovitella penistään häpyhuulien välin. Näin kuinka Olli työntyi hitaasti Lotan sisään ja tunsin itseni hetken mustasukkaiseksi. Samalla kun Lotta puri hampaita yhteen eikä oikein osannut rentoutua. Silittelin toisella kädellä Lotan käsivartta ja poskea ja kehotin häntä hengittämään nenän kautta sisään ja suun kautta ulos. Lotta noudatti ohjeitani ja alkoi pikkuhiljaa rentoutua. Samalla kun Olli alkoi hitaasti liikkua sisään ja ulos. ” Noin nyt tämä alkaa sujua Olli sanoi ja suukotti ensin Lottaa ja sen jälkeen minua. Katselin kuinka Olli liikkui Lotan päällä ja irrotin varovasti Lotan käden omastani. Käteni hakeutui omaan vakooni jota aloin hellästi hyväilemään. Minulla oli vielä rintsikat päällä ja sujautin toisen käteni niiden alle ja aloin hyväilemään oikeaa rintaani. Minua kiihotti katsella kuinka Olli liikkui Lotan päällä ja Lotta hengitti edelleen määrätietoisesti sisään ja ulos. Sormeni näppäilivät kostunutta pimppaani villisti samalla kun Olli alkoi liikkua nopeammin Lotan sisällä. Lotta vaikeroi Ollin alla ja hänen hengityksensä kiihtyi. Aloin jo itse saavuttamaan huippuni joten voihkien aloin työntämään kahta sormeani vakooni. Sain voimakkaan orgasmin voihkien siinä lattialla katsellen tuota kiihottavaa näkyä. Kun olin toipunut orgasmista aloin taas seuraamaan Lottaa ja Ollia huomasin kuinka Ollin silmissä paloi minulle jo niin tuttu kiihko ja samassa Olli painoi peniksensä syvälle Lotan sisälle ja laukesi raskaasti huohohtaen. Varovasti hän tuli ulos Lotan sisältä pitäen kondomista kiinni. Sen pinnalla oli hieman verta. Olli suuteli meitä molempia ja käski meidän siivota olohuone ja mennä sen jälkeen nukkumaan. Itse hän poistui kylpyhuoneeseen. Nousin lattialta ylös ja autoin Lotankin ylös lattialta. Lottaa hieman huippasi ja jalat eivät oikein kantaneet Autoin Lotan huoneeseeni ja hain Lotalle lasin vettä. Itse menin sammuttamaan kynttilät olohuoneesta ja vein lakanan pyykkikoriin. Kun palasin Lotan luokse Lotta istui lattialla patjan päällä ja itki.


        Ruusuja ja risuja saa antaa

        Vaikka joskus kuinka odottaisi ekaa kertaa joskus se voi olla pettymys
        Hyvää alkanutta kouluvuotta kaikille

        Rakkaudella so little sex


    • yhhyy

      No ihan hyvä mut loppu latisti tunnelman :/ Ei tunnu nyt mustakaan kivalta kun ei Lotastakaan tuntunu

    • so little sex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe