Täydelliset treffit

poika

Tää on tarkotettu enemmän tytöille, mutta saa jätkätkin vastata jos on jotain hyviä vinkkejä/ideoita.

Eli, melko yksinkertainen kysymys: Minkälaiset olis tytön "täydelliset treffit"? Minkälainen pojan pitäis olla, ja mitä pojan pitäis tehdä? Missä paikassa olis hyvä tavata (leffassa, ravintolassa, retkellä vaiko jossakin muualla)? Mistä kaikesta tyttö tykkäis jutella? Entäs jos on tunnettu jo ennestään, mistä silloin voisi jutella? Minkälaisia romanttisia juttuja poika vois tehdä? Ja mitä EI saa tehdä ensitreffeillä?

Asiallisia vastauksia toivoisin. :) Ikää löytyy 16 vuotta.

9

4471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • breezer

Mä en oo koskaan välittäny sellaisista tarkkaan etukäteen suunnitelluista treffeistä. Mun ihanimmat treffit on ollu sellaset, missä vaan sovittiin että nähdään jossain. Ei päätetty yhtään etukäteen mitä tehdään. Me vaan käveltiin ja juteltiin kaikkee mahdollista mukavaa ja ehkä vähän vakavaakin. Iltapäivästä myöhään yöhön asti. Sitten tuli kyllä kylmä, mutta ei se haitannu. Mun mielestä oli romanttista istua kevättalvella leikkikentällä..

Ja ainoo asia mitä pojan pitäis olla on sosiaalinen elikkäs keskustelukykyinen..

• Peto

Tommonen on parasta, et nähään vaan jossain ja tehdään spontaanisti jotain. Ja kaikki leikkikentät, rantsut jne. on hyviä paikkoja viettää aikaa. Ja eiköhän sitä keskusteluakin synny, jos molemmat ei sitten oo kauheita hissukoita. Ostakaa vaikka jätskiä ja puhukaa siitä :D Ja jos ihan tukalaa tulee, nii menkää leffaan, jos on rahaa tarpeeks messis.

• seikkailijatyttö

Nykyinen poikaystäväni sai ihastuksen väreet kulkemaan selässäni ihan sellaisenaan, plus että huomasin hänen laittaneen hiuksensa tosi ihanasti, upeaa kun hän oli huolitellut itsensä takiani, niin kuin minäkin hänen.
      Se oli hauskaa koska hän ei tehnytkään mitään. Vaikka me välillä vain istuimme ujosti hiljaa vailla tekemistä oli hienoa tietää että hän halusi silti viettää aikaa kanssani.
      Paikka riippuu missä asuu..itse öh..en asu kaupungissa, joten tapasimme vanhalla kyläkoululla, entisellä ala-asteellamme. Se oli romanttista ja siitä sai hyvän puheen aiheenkin alussa.
      Me juteltiin itsestämme, kumpaakin kiinnosti toisen jutut, ollaanhan ihastuttu toisiimme

• Mira22

Minä ainakin olen sitä mieltä, että ravintolatreffit on aika outoja, varsinkin ensitreffeinä, varsinkin teini-ikäisenä, mutta en kyllä ymmärrä vaikka kolmikymppisenä tehtäisi ensimmäiset treffit ravintolaan..

Itse muistan miten oli mukava ihan vain "olla", kävellä ympäri kaupunkia ja jutustella. Tarinaa riitti ja illat kului kaupungilla kävellen. Nyt yhteistä taivalta onkin jo kertynyt viiden vuoden verran :)

• tyttö16

täydellisillä treffeillä kaikki menee sujuvasti, juttua ja tekemistä riittää, eikä tuu vaivautuneisuutta. Molemmilla olis hauskaa ja sovittais että tavataan joskus pian uudestaan.
      Pojan pitää olla mukava, rehellinen ja aito. Ei mitään mitä ei oikeesti oo. Tykkäis jutella ja olis oikeesti kiinnostunu myös likasta. Antaa kuitenkin likallekin suunvuoron. Eikä saa olla itsekäs.
      Kivahan se olis tavata jossain, mikä molempia kiinnostaa, mutta esim. leffa / ranta ei kuulosta pahalta.
      Ehkä alkuun likkaa kiinnostaa tietää pojan elämästä ja luonteesta yms. Ja ehkä vähän tulevaisuudensuunnitelmista yms.
      Pussata saa, mutta ei mitään päällekäyvää. Eikä mitään seksi-ehdotteluja. Vaikka onhan se likastakin kiinni, jotkut hyppää ekana iltana sänkyyn ihan vapaasta tahdostaan.
      Mutta näin mä ite aattelisin.

• tyttönen:)

Unelmatrenffeille pyytäis poika josta on haaveillut vähän pitempään. Tavattais illalla jossain hienossa ravintolassa ja sen jälkeen mentäis kävelylle rannalle. Oltais pukeuduttu nätisti ja poika veis kotiin illan jälkeen.

Tai sitten unelmatreffeille pyytäis kesämökin kaupunkilaislomalainen. Poika tulis hakemaan mua. Mentäis maaseudun kyläkahvilaan kahville. Sen jälkeen mentäis kävelylle pellonreunalle ja poika poimis mulle kukkakimpun pellon kukista. Illan jälkeen poika saattaa sitten kotiin.

Yleisesti unelmatreffeillä tullaan hyvin juttuun eikä tule vaivaantuneita hiljaisia hetkiä. Yleensä haluan itse maksaa juttuni, mutta jos poika tarjoo vaikka kahvin, se on tosi kiva. Ekoilla treffeillä ei tunkeilla vaan jutellaan ja yritetään tutustua toiseen. Pieni pusu voi olla ihan kiva illan päätteesks, mut ei välttämätön.

• MiSu

Mä tykkäisin siitä jos Jätkä vaan veis mut kattoo jotain kauhuleffaa ja sit ku tulee pelottava kohta voisin pitää sitä kädestä kiinni..
      Ja sit leffan jälkeen vois mennä vaan kävelee jonnekin ulos (jos on lämmintä) ja jutella ihan mitä vain mieleen tulee mutta kunhan ei kauheesti tulis mitään sellasta että kumpikaan ei keksi sanomista.
      Sit voitais istuu jonnekkin penkille ja jatkaa puhumista. jossain vaiheessa vois suudella hieman.
      Jossain välissä vois kyl käydä syömässäkin ihan vaikka vaan Pizzalla.
      Sit lopuksi (jos molemmat asuu lähettyvillä) jätkä vois saattaa mut kotiin ja suudella, mutta ei vielä mitään kielareita. =)
      Ellei asuta lähekkäin (Jos esim. joku hakee kotiin) jätkä voi vaan sanoo hyvää yötä ja suudella. =)

Mutta jätkä EI saa saman tien yrittää missään nimessä sänkyyn eikä saa suudellessa yrittää viedä kättään housujen sisään vaan pitää kättään esim. selässä ja niskan takana.
      Eikä olis kauheen mukavaa jos jätkä piereskelis joa röyhtäilis esim. syömisen jälkeen. =)

(Olen vasta just täyttänyt 15w eli oon aika nuori vielä selittämään täydellisistä treffeistä ku en itsekkään oo ollu koskaan kunnon treffeillä, koska olen aina tuntenut poikaystäväni ennalta niin ei olla treffeillä käyty =D)

• yvette

Minusta täydelliset treffit eivät tarvitse mitään hienouksia vain kaksi ihmistä, jotka pitävät toisistaan.

"Minkälainen pojan pitäis olla, ja mitä pojan pitäis tehdä?"
      --Ole oma itsesi. Jokainen tyttö varmasti tykkäisi jos avaisit oven ja olisit muutenkin kohtelias. Se olisi loistava alku. :)

"Missä paikassa olis hyvä tavata (leffassa, ravintolassa, retkellä vaiko jossakin muualla)?"
      --Riippu teistä treffeille menijöistä. Sinun ei tarvitse miettiä tota yksin, voit ihan hyvin kysyä, mitä tyttö mieluiten tekisi. Tai no, yllätyksetkin on kyllä mukavia! Minun mielestäni tuo retki kuulostaa romanttiselta.

"Mistä kaikesta tyttö tykkäis jutella?"
      --Puhu itsestäsi ja kysele asioita tytöstä. Kuuntele tarkkaan ja rentoudu. Kyllä kaikenlaisia asioita pulppuaa sitten itsestään.

"Entäs jos on tunnettu jo ennestään, mistä silloin voisi jutella?"
      --Kysele kaikkea, mitä et vielä tiedä tytöstä. Vaikka ihan hassujakin kysymyksiä, mieti vaikka muutama etukäteen.

"Minkälaisia romanttisia juttuja poika vois tehdä?"
      --Ole herrasmies, vie tytölle joku kiva pieni juttu (vaikka kukka jos sinulla ei ole kovin hyvä mielikuvitus). Romanttista olisi myös suudella jossain kauniissa paikassa.

"Ja mitä EI saa tehdä ensitreffeillä?"
      --Älä esitä jotakin muuta kuin olet, esimerkiksi jotakin macho-miestä. Ja olen kuullut sellaisen neuvon, että ekoilla treffeillä ei saa puhua existä.
      Älä myöskään ala tähyilemään ympärillesi, vaan keskity seuralaiseesi. Juttele ja kuuntele, pidä hauskaa.

Onnea treffeille!

• typsy

Että olis joku lämmin kesäilta, mentäis vaikka jonnee rantaa ja vaan oltais lähekkäin ja juteltais kaikesta.

Jos pelkäät ettei jutunaihetta löydy, niin ainahan voi eka käydä kattomas jonkuu leffan ja sit jutella siitä, tai jos haluaa, niin juotte vähän, vaika yhet siiderit niin että juttua irtoo paremmin. Ei kuitenkaan mitään räkäkännejä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe