SLR 650 "enduro"

Kokemuksia ??

Etsin halpaa peruspyörää ja minulle tarjottiin tuollaista. 98vuodelta ja mittalilukema 45tkm. 2500€

Nihkeesti tietoa missään mut kertokaapa te.
Kone vissiin sama kun dominatorissa? Teho?
Mikäs tuo tuplapakari juttu oikein on? 1pytty ja kaksi putkea alusta loppuun?

Honda kun on niin teknisesti kai toimiva?
Ajot oli tälläistä kohtuu kiireetöntä menoa kylillä ja pikkasen ehkä maantie ajoakin. Pärjääkö tällä maantiellä? Jaksaako pitää 110mittari nopeutta sillai helposti?
T:77kg ukko

6

3754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla kawa

      Aika laiska,tehoa jotain 37-39riippuen tapauksesta. Vähemmän kun domissa vaikka sama lohko.
      Domissa joku 45heppaa.
      Kansia näistä halkeilee. kato tulpan ympäristö onko ehjä.....

      • nx 650

        Kone sama kuin dominaattorissa ja sehän kestää ajaa maailman tappiin. Ehkä kestävin enduron kone.
        En osaa sanoa miksi on tehty kaksi noin samanmoista pyörää slr ja nx ja sitten vielä uudempi vigor?


      • 850 yamaha
        nx 650 kirjoitti:

        Kone sama kuin dominaattorissa ja sehän kestää ajaa maailman tappiin. Ehkä kestävin enduron kone.
        En osaa sanoa miksi on tehty kaksi noin samanmoista pyörää slr ja nx ja sitten vielä uudempi vigor?

        Kanarilla ajoin tollasella. On se vaan laiska! 125 2-t skootteri pesee lähdössä tollasen!!!!!!!!!!!!


    • Keukubad

      Minulla oli Vigor vm -99, joka on periaatteessa sama pyörä. Tosi hyvä peli jolla hyvin pystyi pitämään 120-130 marssivauhtia. Ja helppo huoltaa itse! Kiersin pyörällä Baltian, Ruotsin, ja Suomen. Myin sen täällä Ruotsissa vuosi sitten 15000 kruunulla, tuolloin oli mittarissa 28tkm. Olin tyytyväinen kun sain niinkin paljon!

    • FMX 650

      120-130 matkavauhtia ? Ite sanoisin et tälläsellä yks mukisella se matkavauhti on noin 100 mielummin 90. Sen jälkeen pelissä vielä jotain mutta 120 jälkeen ei muuta kuin totaalisen hidasta kiihtymistä. Pitkä suora saa olla et 150 saa mittariin.

      Itellä pyöränä uudempi hondan fmx,melkein sama tekniikka kun slr 650.
      Pyörä sinänsä todella huippu mut tehoton. Vaikka tiesin tehon ostaessa niin silti petyin huonoon kulkupuoleen.

    • Vaelatava

      Paljonko fmx on tehoja? Alle 50hp?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe