Nyt on tilanne sellainen, että pitäisi päästä tammikuussa Kiinaan Hainanin saarelle.
Täältä Suomesta ei näyttäisi olevan järjestettävissä lentoja kun Beijingiin ja Hong Kongiin, sekä tietysti Thaimaahan. Kaikista näistä on lentoyhteydet ainakin Haikouhun.
Mutta kun ei oikein ole kanttia lähteä matkalle jossa joutuu, puutteellisin kielitaidoin, ostelemaan lentolippuja tuntemattomilta kentiltä.
Kysynkin, olisiko jollakin tiedossa jotakin Euroopan kaupunkia josta olisi suorat lennot Haikou- tai Sanya-nimisiin kaupunkeihin jotka ovat Hainanin pohjois ja etelärannikoilla.
Hainaniin
7
202
Vastaukset
- ex sanyalainen
jaa, olikohan moskovasta ainakin lentoja sanyalle. hong kongista on myös lentoja sanyalle.
- ravioli12
Jos osaa kirjoittaa keskustelupalstalle, niin varmaan osaa ostaa liput netistakin. Ei siina muutenkaan ole jarkea jattaa ostaminen vaihtokentalle.
- SYX
Hong Kongista näyttäis menopaluu lennot Sanyaan (SYX) maksavan noin 230-240 euroa. Guangzhousta lennot on noin 200 euroa.
Katoin myös Hesasta Sanyaan lentoja niin niitä vois saada 1000 eurolla tammikuussa. Molemmat suunnat yhdellä välilaskulla, meno PVG ja paluu HKG kautta. - empä kerro
Etsi vaikka Ebookersin sivuilta: Helsinki-Hainan, marraskuulle katselin itse noin
830 eur samalla lipulla Finski/Hainan airl. - jeppejänis
lennä hong kongiin..rajan yli shenzheniin tai junalla guangshouhun. sieltä lentolippu sanyalle n. 40- 80 e..
- C
meikä meinaa myös hainanille tammikuussa ja lentelee ensin honkkareihin ja sieltä sitten jatkaa. Honkkareihin nyt tarjolla n.500 lentoja ja siitä juna/sisäinen lento niin pääset kyl alle tonnilla helposti. kaiken lisäks jäät pyörimään hongkongiin pariks päiväks ni johan tulee hyvä reissu,
ootko ollu ennen hainanilla?? vinkkejä saa antaa ;)Valitettavasti jouduin muuttamaan suunnitelmia; tarkoitus oli mennä kuukauden Esperantokurssille, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun tutustuin lähemmin sen ohjelmaan: pelkkää kurssia suunnilleen 1 kk. :( Taitaa olla liian rankkaa meikän ikäselle...
Aikaisemmin en ole käynyt siellä, joten mitään vinkkejä en pysty antamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579