No mihin katosi aku-keskustelu ??

???????

Vai siirrettinkö koko keskustelu akupunktio-osioon ???

11

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Eipä ole sielläkään....

    • ????????

      No mihin se meni vai tuliko yön aikan koko ketjuun sitä hurjaa tekstiä, mitä tämä eräs tyyppi tänne kirjoittelee ????

    • väiski...

      ei tullut tekstiä vaan kai poistivat kun mainostetaan yksityisen palvelua ?!?

    • gbgsbff

      ai jaa, mut luulen et itse tapsa ei ollut asialla...

    • Ökkökökkö..

      Miten se olisi voinut olla mainostelua, koska aloituskirjoitus oli selvästi kriittinen?

    • Pöljäke......

      Hieman ihmetyttää koko ketju. Kuka mainosti ja ketä? Yhden pitkän linjan hypnoosin ammattilaisen tiedän, joka käyttää myös akupunktiota. On kait myös Pertamon kavereita.
      Hänen tuskin tarvitsee täällä alkaa mainostelemaan.

    • 00000.JJJJt

      On muitakin, jotka käyttää akua ja hypnoosia, mutta eipä ole paljon mainostanut täällä... heh..

    • 0000..JJJJJJbs

      muuten... olen joskus käyttänyt hypnoosia ja korva-akua samaan aikaan ja hoitomenetelmänä todella tehokas. itse aku auttaa asiakkaan saavuttamaan helposti syvän hypnoositilan ja mitään haittaa ei siitä ole jos hypnoosi-istunnon aikana on neulat korvissa..

    • T.H....

      Hei kuules! Ei aku sinänsä mitään hypnoositilaa tuo, ainoastaan rentouttaa, jolloin myös mieli on vastaanottavaisempi hypnoosi-induktiolle. Mietippäs hieman noita termejä.
      Itse olen useinkin tehnyt niin, että hypnoosi-istunnon jälkeen, mikäli kyse on esim. vieroituksesta, niin laitan korvalehden taakse ns. akumagneetin, kohtaan joka vastaa Sheniä. Ja tulokset ovat hyvät.
      Olen käyttänyt korva-akua jo yli 15 v. ja ei tulisi mielenkään laittaa neuloja korviin hypnoositilanteeseen liittyen.
      Tuo kuvaamasi tilanne on sikäli ongelmallinen, että asiakas, etkä sinä itse edes tiedä kumpi on vaikuttava metodi, aku vaiko hypnoosi, ja onhan tuolla merkitystä jos miettii vaikkapa hypnoositilan aikana annettuja postsuggestioita..

      Joten en tuohon juttuusi oikein usko...

      Ja vielä kertaus, ei aku luo mitään hypnoositilaa, hypnoositila on tietoisesti johdateltu tila, missä vaikuttavat myös vuorovaikutuksen lait. Akun aikana saavutettu tila vastaa noin 13 - 8 hrz,siis kevyttä rentoutustilaa, kun vastaavasti syvemmän hypnoositilan aikaansaamat luvut ovat tuola 8 -4 herzin lukemissa..Ja 4 -1 ovatkin sitten jo normaalia unitilaa.. Ihan tutkittu juttu..

      Olen itse havainnut useinkin että korva-akun aikanen tila saattaa johtaa syvempään tilaan, mutta tuolloin on kyseessä unitila, ei hypnoositila!

      T. T.H.

    • qawjjjj

      mulla oli kerran asiakas, joka oli somnabuli ja tykkäs myös akusta. johdattelin hänet monesti hypnoosiin syvään ilman akua ja aina onnistui syvä tila, koska amnesia toteutui ja suorat suggestiot myös täysin. kerran laitoin aku neulat ilman mitään hypnoosi-induktiota ja avot.. syvä tila syntyi.. ei nukkunut.. asiaks toteutti suoria suggestioita jne...

    • 1q223

      ja vielää.. hypnoositila voi tulla ilman mitään induktiota.. hypnotisoiminen on siitä erikoista, että jos asiakkaalle uskotellaan, että tämä menetelmä johtaa hypnoosiin, niin se silloin johtaa. hypnoosi on siis suurta huijausta, jossa asiakkaan mieltä uskotellaan. ja jos esim. kerron asiakkaalle, että aku auttaa hyvin rentoutumaan ja johtaa helposti syviin tiloihin, niin siitä on paljon apua. kaikki toimet hypnotisoimisessa, jotka luovat uskottavuutta, ovat hyviä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe