Asensin uusimman ff-version,mutta se ei toimi koska suoritinkäyttö näyttää
100%. Googlen Chrome pelittää hyvin.
tulikettu herjaa.
11
95
Vastaukset
- eijaksaei
No mikä sovellus vie kaiken suoritintehon.
- huru-ukko.
firefox.exe.
Jos Google Chrome kerran toimii hyvin, niin käytä sitä pelkästään?
- huru-ukko.
Kyllä,mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi ff ei toimi.
- eijaksaei
Ja käyttishän on erittäin salainen.
Kyllä mulla toimii 5 ja 6 normaalisti, eivätkä vie tehoja. Se firefoxin uusin on suolesta,
Johtuu todennäköisesti firefoxin uudesta plugista, plugin-container.exe
Hyydyttää tehokkaammankin koneen, jos ei muistia ole riittävästi.
Se kun vie enemmän kuin itse firefox!
Tämä tiedosto pitää sisällään mm. silverlight ja muut turhakkeet.
Aikaisemmin ne asennettiin erikseen nyt firefox päättänyt että kuormitetaan konetta jatkuvasti.mulla firefox.exe 286 500kt
plugin-container.exe 377 500kt
fyysinen muisti 28% vaikka ei ole muuta kuin firefox päällä, kuyitenkin on
koneessa 6gt ram, ja intel7.
Käynnistää tuon lisäksi vielä jonkun photoshopin niin johan pätkii tämäkin kone hieman.- huru-ukko.
Onpi koneessa fyysistä muistia 512Mt. Ei taida toimia tällä muistilla.
- eijaksaei
Ihan aikuisten oikeesti, kerros nyt edes hiukan siitä sun masiinastas ja
käyttiksestäs jotain, niin joku osais neuvoakin sua. Nykykoneissahan on jo
enemmän muistia kuin tuo 512 megaa. Kannattais hommata lisää sitä.- huru-ukko.
On viisi vuotta vanha,kannattaisikohan laittaa kampoja lisää? Käyttis onXP.
- pallomaha sohvalla
Hyvä tietää, en ota ff päivitystä vastaan. Edellinen versio on ollut koneella vasa noin kuukauden.
Korjatkoon ensin 6:n ja noita sen laajennuksia en tarvitse. Ainakin silverlight on jo koneessa.
Jospa kokeilis Operaa tässä välissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437