Kun matkustelee vain noin kerran vuodessa, aina on sama ongelma, mitä pitääkään muistaa hoitaa ennen matkaa.
Minulle on ollut hyvänä apuna Travelian muistilista: http://www.travelia.net/list.php
Ei niitä kaikkia tarvitse mukaan, mutta tuleehan muisti virkistettyä.
Tässä pätevä muistilista
4
4412
Vastaukset
- Lyhyt on lista
Invalid request:
No host part in URL
Please, check URL.
--------------------------------------------------------------------------------
Generated by Oops- Minna
Jaa, kyllä mulla näkyy ihan ok.
Hyvä vinkki, kiitos. Tosi kattava lista tosiaan, mutta tuleepahan ajatelleeksi kaikkea. - juippi
Minna kirjoitti:
Jaa, kyllä mulla näkyy ihan ok.
Hyvä vinkki, kiitos. Tosi kattava lista tosiaan, mutta tuleepahan ajatelleeksi kaikkea.Todella mainio lista, kiitokset!
Soveltuu reissuun kuin reissuun.
- jussi
Dokumentit
Elektroniikka
Eläimille
Filmit ja muut kuvaustarvikkeet
Hygienia
Jalkineet
Juotavat
Keitto- ja ruokailuvälineet
Kosmetiikka
Lapsen kanssa matkustettaessa
Laukut
Luettavat
Lääkkeet
Puhelimet, yhteydet tarvikkeet
Rahat, maksuvälineet
Syötävät
Terveystuotteet
Turvallisuus
Työkalut
Vaatetus
Vakuutukset
Aurinkomatkalle
Automatkalle
Lahjat ulkomaille
Liikematkalle
Liikuntaesteisille
Retkeily/telttamatkalle
Ulkomaille muuttaville
Muuta
Ennen matkaa
Palatessa
Älä ota mukaan
Rokotukset
Linkissä on se hienous, että siellä voi rakentaa oman listan napsuttelemalla tarvittavia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261127Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut841007Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769