Kiva, kun 14-tuotantokausi alkoi Pokemonista, mutta en vain pidä siitä et kausia hypitään sillain, että hypätty kausi näytetään katsomossa. Ainaki 13 ois saanu tulla telekkarista, kuten 11:kin.
14-tuotantokausi
3
155
Vastaukset
- Bulbasaur3
Olen samaa mieltä.Olisi ollut hienoa nähdä suoraan telkkarista kaikki hienot jaksot,varsinkin liiga-jaksot,missä Ash tekee parhaan liigasuorituksensa(esim.Ash vs Paul ja Ash vs Tobias).
- PT
Samaa mieltä! Olisi ollut kiva katsoa ne jaksot telkusta. Tietokoneeni näyttö ei vedä vertoja televisiollemme. On toki hyvä, että jaksot voi käydä katsomassa uudestaan. Tosin ne poistataan sieltä liian nopeasti. Toivottavasti tulevaisuudessa kaikki jaksot ehditään näyttää telkussa.
Mä ruukaan lauantaisin nauhottaa uuden jakson vhs kasetille ja toisaalta pöljää, että jää jopa monta jakso välistä. Ois kiva tietää sekin tuleekohan vanhemmista jaksoista dvd julkasua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381