Android market ei toimi

MelkoPena

Tilasin vasta itselleni samsung galaxy minin ja kun yritin ladata android marketista sovelluksia se ei suostunut lataamaan niitä. Sovelluksen sivulle tulee vain ''aloitetaan lataus eikä se siitä muutu. Olen pitänyt sitä päällä ainakin puoli tuntia, mutta tuloksetta

osaisiko joku auttaa minua. Olisi ihan kiva tietää mikä on vikana.

37

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • MelkoPena

        En, mutta olisihan tuo helpompi ja parempi ladata puhelimesta


    • Päinvastoin, selaimen kautta on paljon parempi ladata kuin kännykän pieneltä näytöltä.....

    • MelkoPena

      Olen nyt yrittänyt ladata sovelluksia tietokoneen kautta ,mutta en ymmärrä miten tämä toimii

    • Tämä toimii pilvipalvelussa. Eli siis menet tuonne nettiosoitteeseen ja kirjaudut omilla google tunnuksilla sisään. Sen jälkeen vaan alat lataamaan sovelluksia, jotka siirtyvät automaattisesti puhelimeen.

    • hiukan pettynyt

      Minä ostin pari päivää sitten Samsung Galaxy S Plus. Yritän ladata sovelluksia Play-kaupasta, mutta se ei toimi. Näen, kun sovellusta ladataan, ja sitten kun 100% on ladattu, kaikki häviää eikä tiedostoa näy missään. Siskollani on Samsung Galaxy Mini ja hänellä kaikki toimii. Missä vika?

      • Ole hyvä

        Ne pitää vielä asentaa erikseen, eli ladatuista tiedostoista.
        Siinä ei buuttailut paljon auta, katso onko vetovalikossa, sormella ylälaidasta vedät alaspäin tai asetksissa ladatuista tiedostoista.


      • Ole hyvä kirjoitti:

        Ne pitää vielä asentaa erikseen, eli ladatuista tiedostoista.
        Siinä ei buuttailut paljon auta, katso onko vetovalikossa, sormella ylälaidasta vedät alaspäin tai asetksissa ladatuista tiedostoista.

        Google Play paikasta ladatut sovellusten tiedostot eivät mene ladatut tiedostot kansioon vaan niiden pitäisi asentua automaattisesti kännykkään.


    • Vanha ketju, mutta oletko kokeillut kännykän buuttausta tai akun irroitusta?

    • roooootkit :)

      Haiskahtaa haittaohjelmalta/virukselta, tämähän ongelma google play kaupassa on ja yleensäkkin Androidissa.

    • anbroidi

      Asetukset -> Sovellukset -> Hallitse sovelluksia -> Kaikki-välilehti

      Sieltä etsit Google Play-myymälän ja valitset Poista sovelluksen päivitykset.

      Sen jälkeen puhelimen uudelleenkäynnistys ja normaalivalikosta Play-kauppa käyntiin.

      • miksi asensin?

        Olisin poistanut Giosta Streat View asennuksen, mutta en uskaltanut kun puhelin kysyy, että poistatko kaikki Anroid sovelluksen päivitykset. En sitä halua, vain tuon yhden. Miten saan sen poistettua?


      • miksi asensin? kirjoitti:

        Olisin poistanut Giosta Streat View asennuksen, mutta en uskaltanut kun puhelin kysyy, että poistatko kaikki Anroid sovelluksen päivitykset. En sitä halua, vain tuon yhden. Miten saan sen poistettua?

        Sen saa pois menemällä puhelimen sovellushallintaan ja painamalla poista. Poistaminen on turvallista.


      • Sonera on ahne
        vapunen kirjoitti:

        Sen saa pois menemällä puhelimen sovellushallintaan ja painamalla poista. Poistaminen on turvallista.

        Ei ole valikkona muuta kuin tuo poista päivitysten asennus. Ei anna tuossa poistaa asennusta. Twitterin sain ihan hyvin poistettua. Tuo street view taitaa olla kytköksissa google mapsiin, siksi ei voi poistaa. Olkoon, ei se taida hirveästi dataa viedä, kun siin oli data 0
        Ihmettelen vain kun taas tänä aamuna tuli puhelimeen, että päivityksiä ladattavana (tai asennettavana) . Teksi kävi vain siinä enkä sen jälkeen löytänyt mitä se tahtoo päivittää. Jostain kuitenkin dataa menee, tuli jo tekstiviesti, että olen käyttänyt 40 Mt 80%.
        Onko tietoa kenelläkään, onko Soneralla rajatonta nettiä (ei kallista), kuten minulla on toisessa puhelimessa Saunalahden rajaton kuukausihinta 4,90.


      • euron kalliimpi
        Sonera on ahne kirjoitti:

        Ei ole valikkona muuta kuin tuo poista päivitysten asennus. Ei anna tuossa poistaa asennusta. Twitterin sain ihan hyvin poistettua. Tuo street view taitaa olla kytköksissa google mapsiin, siksi ei voi poistaa. Olkoon, ei se taida hirveästi dataa viedä, kun siin oli data 0
        Ihmettelen vain kun taas tänä aamuna tuli puhelimeen, että päivityksiä ladattavana (tai asennettavana) . Teksi kävi vain siinä enkä sen jälkeen löytänyt mitä se tahtoo päivittää. Jostain kuitenkin dataa menee, tuli jo tekstiviesti, että olen käyttänyt 40 Mt 80%.
        Onko tietoa kenelläkään, onko Soneralla rajatonta nettiä (ei kallista), kuten minulla on toisessa puhelimessa Saunalahden rajaton kuukausihinta 4,90.

        Asia selvisi ja on ihan kohtuullinen. Kun 40 Mt loppui, tuli tekstiviesti, että voin jatkaa 1,97 euron maksusta kauden loppuun. Kaiken kaikkiaan tulee maksamaan 5,90, joka nyt on enemmän kuin Saunalahdella, mutta aika kohtuullista. Onneksi kerkesin kesällä ottaa tuon liittymän, nyt sitä ei mielestäni ole enää ole. On "Sopiva" liittymä" jossa alin maksu datalle on 9,90. Niin, ja tuossa liittymässäni on pikkunetti, joka on siis (se 40 Mt) 3,93 euron arvoinen.
        Latasin kaikki päivitykset puhelimeen,


    • kumarrus

      anbroidi kiitos ohjeista koska itselläkään ei toiminut ja nyt toimii!

    • Omppuuuuu

      Mulla on Samsung Galaxy Mini ja siinä ei toimi market. Siihen tulee vaan että, virhe on tapahtunut, kiitos yritä myöhemmin uudelleen. Ja ole yrittänyt. Netin kauttakaan ei onnistu lataaminen. Mikä avuksi?

      • kokeile vielä

        MInulla Android Market ilmoitti että se on nyt GooglePlay ja sitten se täytyi hyväksyä. Sitä en enää muista pitikö kirjautua uudelleen google-tilille. Mutta nyt se on joka tapauksessa puhelimen pienoiskuvakkeissakin GooglePlay. Puhelin on Gio. Ja ohjelma toimii!
        En tiedä mikä vikana puhelimessasi, ei minulla mitään virhettä ilmoittanut.


    • Tarkoitat varmaan Google Playta? Android Markettia ei ole enää olemassa vaan nykyään se on toi Play.

      Oletko kokeillut puhelimen uudelleen asennusta?

    • Siis uudelleen käynnistystä...

    • Omppuuuuu

      Olen joo. Ja en ole voinut päivittää sitä markettia koska se ei toimi. En ymmärrä =(

    • Omppuuuuu

      Mikähän olisi tähä syy........

    • Puhelimen resetointi olisi yksi keino, joka voisi auttaa ongelmaan. Se tosin poistaa kaikki omat tiedot/sovellukset puhelimen muisteista.

    • Ongelmia.

      Mulla on Samsung Galaxy s II eikä Play kauppa toimi. Ei tuu mitää virheilmotusta tai mitää. Ku käynnistän puhelimen uudelleen, se toimii sen verran että saan kirjauduttua google-tililläni sisää, mut jos yritän ladata jotain nii se Play vaan sammuu. Ja sen jälkee ku yrittää avata sitä nii se vaan välähtää päällä. Ja jostakin syystä mulla ei onnistu ladata sovelluksia netinkää kautta, mikä vois olla ongelmana?

    • Yksi keino olisi puhelimen resetointi eli tehdasasetusten palautus.

      • hoho

        Kiitos, nyt toimii moitteetta :)


    • Emppuliini1234

      Mulla on Sony Xperia tipo ja siin on se google play.. pittäiskö olla netti että se toimisi? Onks se maksullinen se google play.. netin avullakaan ei onnistu ladata pelejä.. Mikää vikanaa ? =(

    • 5230,. (500)

      Netti pitää olla samoin google tili puhelimessa,tietokoneella Play marketista(kirjaudu gmail sp osoitteella) voi ladata sovelluksia puhelimeen ihan yhtälailla kuin puhelimen Play kauppa sovelluksella..

    • Google Play muuten näytti päivittyvän Nexus 7 mallissa siihen uuteen versioon. Päivitystä ei ole vielä tullut SGS3 malliin.

    • 5230,. (500)

      joo mulla päivitty eilen molemmat tab ja puhelin,onhan se pirteemmän näkönen kauppa nyt

    • Emppuliini1234

      Eli mulla pitää olla netti puhelimessa =( Mutta kun lataan niitä täältä koneen kautta niin ne eivät tule minun puhelimeen =((

      • auttakaa mua

        Mulla on samsung galaxy s2 plus siinä ei toimi play kauppa. Kun yritän avata play kauppaa niin se vaan käy päällä ja sammuu ja sama toistuu joka kerta kun yritän mennä sinne. Mitä tehdä tälle ongelmalle??


    • Kokeile poistaa Play kaupan päivitykset sovellusten hallinnasta.

      • auttakaa mua

        Ei auttanut :(


    • Sitten tehdasasetusten palautus. Tällöin tosin omat tiedostot poistuvat.

    • neamaaarit

      varpunen oot ihan mahtava !! Sun avulla löysin mun huollosta tulleeseen gioon sen alustuksen kun suojakoodi unohtui, nyt vielä tämä google play! Oot ihana ! ♥

      • Varpunen.

        Kiitos, tiedän olevani mahtava.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe