Hei !!¨
Olen lukion 3, vuodella ja mieleni on tehnyt jo monta vuotta matkustella. Minulla on kuitenkin ongelma.
Haluan lähteä ilman päämäärää pitkälle matkalle. Tarkkoja ollen, en halua koskaan palata. Kierrellä maailmalla, ja asettua jonnekkin asumaan ja käymään töissä kun rahat loppuvat. En kuitenkaan haluaisi jättää perheelleni hyvästejä, enkä myöskään haluaisi lähteä ilmoittamatta mitään. Välillä en haluaisi/uskaltaisi lähteä maailmalle, koska vieras kieli, ja uusi kulttuuri pelottavat. SIlti jokin sisälläni haluaa ja pakottaa lähtemään, mutta jokin taas vastustaa lähtöä. Miten saan itseni päättämään kumpi on oikeassa, ja kumman tien valitsen. Matkustelemisen ja kulkemisen sinne, minne virta vie, vaiko koti suomeen jäämisen perheen ja ystävien luo ``??
Auttakaa minua.. mitä minun pitäisi tehdä ??
AUttakaa, jokin vetää puoleensa..
vieras338
1
111
Vastaukset
- plööööööö
lähe ensin pienemmälle matkustelureissulle. tyyliin reilaamaan kesäksi tms. siinä sä näät onko se parempaa ku kotosuomessa eläminen. tee päätös vasta sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714