Oletko matkannut Sf.ssä AC Transitin busseilla? Saako niihin kuljettajalta kertalipun vai käykö nykyään vain joku clipper-card?
Niiden nettisivu vaikuttaa kuolleen osittain, enkä löydä lipputietoja mistään.
Yksi vaivainen matka pitäisi tulla Oaklandista San Franciscoon, ja tuo firma on ainut vaihtoehto, mutta ei sen takia viitsisi mitään korttia ottaa. Ehkä pakko turvautua kalliiseen taksiin...
AC Transit liput
Plääh epätieto
1
893
Vastaukset
- Frangipani
No kyllä sieltä sivuilta löytyi ainakin Transbay cash hinta 4,20 aikuiselle. Bussissa käteisellä maksaminen menee jenkeissä yleensä aina niin (kokemusta useammasta kaupungista, myös San Franciscosta), että pitää olla tasaraha, joka syötetään masiinaan kuljettajan edessä. Jos ei ole tasarahaa niin voi voi, vaihtorahaa ei tule :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056