Jos joku tietää vuokra-asunnosta niin auttakaa!

Ellusca83

Olen yrittänyt päästä muuttamaan Porin keskustasta pois perheen kanssa rauhalliseen asuntoon, isoon kaksioon tai kolmioon. Mielellään oma piha ja oma sauna, mutta myös parvekkeellinen ja saunallinen kerrostaloasunto kelpaa meille. Asuntoja ollaan käyty katsomassa ja haettu, mutta arpaonni sitten vissiin ei koskaan osu kohdalle. Tänään tulikin sitten taas paskempi kokemus eräästä pienestä vuokravälitystoimisto, yhden ison firman touhu nyt on ihan kuin lottoaminen ja kämpät annetaan parhaille kavereille.

Tämä paikka missä asumme nyt on rauhaton ja lapselle ei ole minkäänlaisia leikkimahdollisuuksia lähimainkaan. Onko täällä nyt oikeasti näin surkea tarjonta, vai meneekö kaikki vaan suhteilla?

Jos jollakin on tietoa vapautuvasta asunnosta, lokakuun alussa tai siitä eteenpäin niin olispa kiva että laittaisitte mulle viestiä ja auttaisitte. Elämänlaatua haluttais eniten oman lapsen vuoksi sekä turvallisuutta.

elinamattila83 @ hotmail.com

ja olen jo laittanut lehti-ilmoituksen kahteen eri lehteen, mutta vastauksia ei tullut kuin yksi yhteensä, ollaan yritetty ja yritetty mut ei muuta kuin negatiivia vastauksia. Luottotiedot kunnossa ja vuokranmaksu varma, mutta sekään ei taida riittää?

6

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellusca83

      kertomukseni tämän päivän asiakaspalvelusta vuokravälitysfirmassa Porissa. Kyseessä pieni vuokravälitystoimisto. Pari päivää sitten katoin netistä kiva vapaan asunnon, soitin heti ja yrityksessä vastattiin että olet ensimmäinen ja nopeasti soitit kun hän juuri laittoi kohteen nettiin. Ilmoittelikin sitten heti seuraavana aamuna lupauksen mukaan aikaa, jolloin pääsen katsomaan asuntoa, tässä vaiheessa fiilis firmasta oli vielä hyvä. Sain sitten ajan 12 perjantaina asuntonäyttöön kun muut ajat eivät sopineet asukkaalle. Kävin katsomassa asuntoa ja ihastuimme, lähdettiin sitten suoraan toimistolle ilmoittamaan että olemme kiinnostuneita asunnosta kello oli 12:10 kun olimme toimistolla. Tiskillä oli asiakas, joka kirjoitti juuri kohteesta vuokrasopimusta. Näyttö olikin sitten pidetty ennen tuota näyttöaikaani ja asunto oli jo vuokrattu kun menin sitä katsomaan, mutta siitä ei mitään puhuttu. Olisi ollut kohteliasta, että mies olisi soittanut ja ilmoittanut että näyttö peruttu kun asunto meni jo tai olisin kyllä voinut mennä aikaisemmin näytölle jos minulle olisi aikaa ehdotettu. Todella törkeää touhua ja mies kehtasi vielä kritisoida erään toisen vuokravälityksen toimintatapoja....

      V**s on todella suuri ja teki mieli sanoa rumasti sana jos toinen, mutta pidin sitten suuni vaan kiinni.

    • Vuokra asuntoja:
    • Ellusca83

      et varmaan osannut katsoa, mutta vapaita vuokra-asuntoja porissa noilla palstoilla ei ole ja ilmoituksia ei lue kukaan.

      Ja tämä toinen viestini on oikealla palstalla, sovitaan vaikka että ovat nyt järjestyksessä väärin päin.

      • omapa on häpeäsi!

        Valitettavasti viestisi ON VÄÄRÄLLÄ palstalla, vuokra ilmoitukset eivät liity keskusteluun porista. Jos joku haluaisikin vuokrata sinulle asunnon, ei hän osaa etsiä sitä poripalstalta, vaan hän tutkiskelee noita vuokrata palstoja.

        Omahan on tyhjä pääsi, mutta minun ei tarvitsekkaan hakea vuokra asuntoa noin epätoivoisesti.

        Ps. olethan tietoinen että tältä palstalta on poistettu järjestään kaikki vuokra ilmoitukset VÄÄRÄN PALSTAVALINNAN vuoksi


    • Vuokranantaja.

      Vuokranvälitys toimii Porissa mainiosti.
      Ensin on asunnon esittely ja sitten välittäjä antaa vuokraajalle
      halukkaiden nimet ja pakolliset tiedot.
      Puhuit suht. isosta asunnosta ja vielä saunallisesta.
      Lähinnä rivitalot tai uudet osakkeet lukeutuvat tähän.
      Monasti mahdolliset lemmikit tyrmäävät aina sopimukseen
      pääsyn, koska omistaja lopulta päättää, kenelle asunto
      vuokrataan, ei välitysfirma.
      ps.Porissa vuokrataan ilman esittelyäkin asuntoja, koska
      markkinat ovat kuumentuneet.
      Eli ei kannata liikaa miettiä.

    • apua kysynyt

      Kysy suoraan porista Markku Leppänen / vuokraasunnot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe