Laitoin taman tekstin tuonne osioon Perhe:Isien jutut, mutta tuli mieleen etta taalta voisin kysella myos teidan mietteita asiaan. Onko sinun isapuolesi ollut mukana haissasi ja miten olet hanta huomioinut? Kopioin tekstin tahan alle.
"Oma isani kuoli ollessani lapsi.
Aitini alkoi seurustelemaan uuden miehen kanssa kun olin 12vuotias.
Kun olin pahimmassa murrosiassa tama mies muutti saman katon alle meidan kanssa. Olin aivan hirvea hanta kohtaan, nyt myohemmin olen kylla miettinyt etta ihme etta jaksoi katsoa sita sirkusta.
Kun kasvoin ja murrosika meni ohi huomasin etta han on todella hyva mies ja on hyva etta han on aitini kanssa, olisihan se hirveaa jos aitini joutuisi olemaan yksin. Kaikin puolin tama mies on hyva, ei juo ei polta, ei mitaan moittimista.
Nykyaan tulemme myos hyvin toimeen.
Menen naimisiin tana vuonna ja olen pyytanyt isoveljeani saattamaan minut alttarille, onhan han erittain tarkea minulle ja olemme todella laheisia. Tama on iso asia veljelleni ja myoskin minulle.
Nyt olen alkanut miettimaan, etta miten voisin tata aitini miesta, minun isapuoltani, ottaa huomioon haissani? Onhan han ollut mukana elamassani monta vuotta, nahnyt pahimmat vaiheeni ja nahnyt minun itsenaistyvan ja kasvavan.
Teilta isapuolilta siis kysynkin etta mika olisi teidan mielestanne hyva tapa kunnioittaa ja ottaa isapuoli huomioon haissani? Miten teidat on otettu huomioon? Oletteko pitaneet lapsipuolienne haissa puheen? Mika on teille ollut se iso asia joka on saanut teidat tajuamaan etta olette tarkeita ja tarkeana osana puolisonne lasten elamaa? "
Isapuolet haissanne
kiitos vastauksista
1
162
Vastaukset
- näkyy kertomattakin
Kyllä se sinun isäpuolesi on huomannut, että teidän välinne ovat hyvät. Ilman erityistä korostamista se heijastuu myös muulle juhlavälelle. Hän on äitisi rinnalla juhlan aikana.
Häävalssin jälkeen isäpuolesi voi olla äitisi kanssa vanhempien valssissa. (Jos häissänne tanssitaan.)
Puhe on ok. Jos hän ei ole puheenpitäjättyyppiä, niin morsian voi pitää puheen tai kuka tahansa läheisesi voi mainita puheessa, miten morsian on oppinut arvostamaan isäpuoltaan. Lukuisia mahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40795
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721