Isapuolet haissanne

kiitos vastauksista

Laitoin taman tekstin tuonne osioon Perhe:Isien jutut, mutta tuli mieleen etta taalta voisin kysella myos teidan mietteita asiaan. Onko sinun isapuolesi ollut mukana haissasi ja miten olet hanta huomioinut? Kopioin tekstin tahan alle.

"Oma isani kuoli ollessani lapsi.
Aitini alkoi seurustelemaan uuden miehen kanssa kun olin 12vuotias.
Kun olin pahimmassa murrosiassa tama mies muutti saman katon alle meidan kanssa. Olin aivan hirvea hanta kohtaan, nyt myohemmin olen kylla miettinyt etta ihme etta jaksoi katsoa sita sirkusta.

Kun kasvoin ja murrosika meni ohi huomasin etta han on todella hyva mies ja on hyva etta han on aitini kanssa, olisihan se hirveaa jos aitini joutuisi olemaan yksin. Kaikin puolin tama mies on hyva, ei juo ei polta, ei mitaan moittimista.
Nykyaan tulemme myos hyvin toimeen.

Menen naimisiin tana vuonna ja olen pyytanyt isoveljeani saattamaan minut alttarille, onhan han erittain tarkea minulle ja olemme todella laheisia. Tama on iso asia veljelleni ja myoskin minulle.

Nyt olen alkanut miettimaan, etta miten voisin tata aitini miesta, minun isapuoltani, ottaa huomioon haissani? Onhan han ollut mukana elamassani monta vuotta, nahnyt pahimmat vaiheeni ja nahnyt minun itsenaistyvan ja kasvavan.

Teilta isapuolilta siis kysynkin etta mika olisi teidan mielestanne hyva tapa kunnioittaa ja ottaa isapuoli huomioon haissani? Miten teidat on otettu huomioon? Oletteko pitaneet lapsipuolienne haissa puheen? Mika on teille ollut se iso asia joka on saanut teidat tajuamaan etta olette tarkeita ja tarkeana osana puolisonne lasten elamaa? "

1

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy kertomattakin

Kyllä se sinun isäpuolesi on huomannut, että teidän välinne ovat hyvät. Ilman erityistä korostamista se heijastuu myös muulle juhlavälelle. Hän on äitisi rinnalla juhlan aikana.

Häävalssin jälkeen isäpuolesi voi olla äitisi kanssa vanhempien valssissa. (Jos häissänne tanssitaan.)

Puhe on ok. Jos hän ei ole puheenpitäjättyyppiä, niin morsian voi pitää puheen tai kuka tahansa läheisesi voi mainita puheessa, miten morsian on oppinut arvostamaan isäpuoltaan. Lukuisia mahdollisuuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      354
      11743
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3096
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2848
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2466
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2334
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe