Isapuolet haissanne

kiitos vastauksista

Laitoin taman tekstin tuonne osioon Perhe:Isien jutut, mutta tuli mieleen etta taalta voisin kysella myos teidan mietteita asiaan. Onko sinun isapuolesi ollut mukana haissasi ja miten olet hanta huomioinut? Kopioin tekstin tahan alle.

"Oma isani kuoli ollessani lapsi.
Aitini alkoi seurustelemaan uuden miehen kanssa kun olin 12vuotias.
Kun olin pahimmassa murrosiassa tama mies muutti saman katon alle meidan kanssa. Olin aivan hirvea hanta kohtaan, nyt myohemmin olen kylla miettinyt etta ihme etta jaksoi katsoa sita sirkusta.

Kun kasvoin ja murrosika meni ohi huomasin etta han on todella hyva mies ja on hyva etta han on aitini kanssa, olisihan se hirveaa jos aitini joutuisi olemaan yksin. Kaikin puolin tama mies on hyva, ei juo ei polta, ei mitaan moittimista.
Nykyaan tulemme myos hyvin toimeen.

Menen naimisiin tana vuonna ja olen pyytanyt isoveljeani saattamaan minut alttarille, onhan han erittain tarkea minulle ja olemme todella laheisia. Tama on iso asia veljelleni ja myoskin minulle.

Nyt olen alkanut miettimaan, etta miten voisin tata aitini miesta, minun isapuoltani, ottaa huomioon haissani? Onhan han ollut mukana elamassani monta vuotta, nahnyt pahimmat vaiheeni ja nahnyt minun itsenaistyvan ja kasvavan.

Teilta isapuolilta siis kysynkin etta mika olisi teidan mielestanne hyva tapa kunnioittaa ja ottaa isapuoli huomioon haissani? Miten teidat on otettu huomioon? Oletteko pitaneet lapsipuolienne haissa puheen? Mika on teille ollut se iso asia joka on saanut teidat tajuamaan etta olette tarkeita ja tarkeana osana puolisonne lasten elamaa? "

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy kertomattakin

      Kyllä se sinun isäpuolesi on huomannut, että teidän välinne ovat hyvät. Ilman erityistä korostamista se heijastuu myös muulle juhlavälelle. Hän on äitisi rinnalla juhlan aikana.

      Häävalssin jälkeen isäpuolesi voi olla äitisi kanssa vanhempien valssissa. (Jos häissänne tanssitaan.)

      Puhe on ok. Jos hän ei ole puheenpitäjättyyppiä, niin morsian voi pitää puheen tai kuka tahansa läheisesi voi mainita puheessa, miten morsian on oppinut arvostamaan isäpuoltaan. Lukuisia mahdollisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe