Valkolakattu paneeli

sisäkatto

Mitähän maksaa valmiiksi valkolakattu kuusi- tai mäntypaneli?

7

12699

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAIJU

Noin 12-14 Euroo neliö tuli meillä maksamaan.
      Tuli 200 neliöö.

• MDF

Laita mdf-paneelia joka on valkoiseksi maalattua ja halvempaa kuin kuusi/mänty. Mdf maksaa n. 10-11 e/m2. Ainaki helpompi pitää puhtaana. Nätti laittaa kun se on ympäriinsä pontattua eikä jää yhtää naulaa näkyviin, kun ampuu pontista.
      valmistaa mm. Maler oy ja Lista-center...

• juha

Miksi kattopaneelin pitäisi olla helposti puhdistettavaa?

Meillä ei eletä ihan siisteyspedanttisissa tunnelmissa mutta siitä huolimatta sisäkattoa ei kyllä juuri koskaan ole tarvinnut putsailla.

• 777
        juha kirjoitti:

Miksi kattopaneelin pitäisi olla helposti puhdistettavaa?

Meillä ei eletä ihan siisteyspedanttisissa tunnelmissa mutta siitä huolimatta sisäkattoa ei kyllä juuri koskaan ole tarvinnut putsailla.

Puhdistus tulee varmaankin silloin tarpeelliseksi,jos siihen roiskuu tai muuten vaan tulee ylimääräistä likaa,puun pinnasta se on vaikeampaa puhdistaa,kuin esim. kyseisestä mdf-paneelista..mutta nuo mdf-panskut on v...umaisia laittaa,ainakin yksin kattoon!

• Pasanen

EK laatua, oksatonta valkolakattua. Aika miellyttävän näköistä, hintakin tosin kohdallaan ~23E neliö. Suosittelen :)

• kun

lakkaa,niin noin 6-8 euroo m2.

• fghjghj

itse lakattu kaikkein paras ratkasu. saa haluamansa sävyn ja yli puolet halvemmalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1514
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      91
      875
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      232
      608
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 49
      567
    Aihe