Niin sitä pitää :)
5 922 Keskusteluketjua 100 000 viestiä
4
<50
Vastaukset
Meidän oma desperado ja kristinuskon aborginaali, Pertsa, oli 100 000 viestin lähettäjä. Aikooko kirkko tarjota hänelle kirkkokahvit valitsemassansa luterilaisessa kirkossa?
- Todella läsnäolevana
Vai tarjotaanko hänelle siellä Jeesus juotavan ja syötävänä?
- pertsa2011
mave sanoi :
Meidän oma desperado ja kristinuskon aborginaali, Pertsa, oli 100 000 viestin lähettäjä. Aikooko kirkko tarjota hänelle kirkkokahvit valitsemassansa luterilaisessa kirkossa?
epäluulosta ev.lut. lahkon todellisia uskonnollisia tarkoitusperiä kohtaan. - elakim
pertsa2011 kirjoitti:
mave sanoi :
epäluulosta ev.lut. lahkon todellisia uskonnollisia tarkoitusperiä kohtaan.pertsa2011
Mäkin olen alkanut funtsia omia korvaus vaateita :)
Mutta ei taida kirkon kassata löytyä sellaisia rahoja, mitkä voisivat korvata mun kärsimyksen :)
Mä koitan tsiigata muitakin kohteita, mistä vois putsata kassan :)
Vatikaani on mun ykkös kohteena siihen :)
Mun mielestä ev.lut kirkko saa pitää pikkurahansa, jos käyttävät ne oikein :)
`Ja käy kalassa. Löydät ensimmäisen saamasi kalan suusta hopeakolikon. Maksa sillä minun, ja itsesi vero kirkolle.`.
Mutta se Vatikaanin kikkailu pitää saada loppumaan...
Se on jo sellaista Jumalan, ja Jeesuksen pilkkaa, mitä siellä harjoitetaan. Ettei mitään tolkkua.
Onhan sitä vielä Ev.lut piireissäkin.
Mutta he voivat vielä hetken vedota siihen tietämättömyyteen.
`Ja minä olen tullut kertomaan heille totuuden. Etteivät he voisi vedota tietämättömyyteen:`.
Vatikaani on menettänyt sen oikeuden siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499